7. Müziği ve kitapları sevmeye bakın. elbet birinde mutlu olduğunuzu göreceksiniz.
8. Sevdiğiniz yemekleri söylemekten kaçınmayın örneğin çiğköfte, yada zeytin yağlı yaprak sarması olabilir.
9. aşkı mutlaka dışarda aramayın mutlu olabileceğiniz onlarca şeyin olduğunu asla unutmayın.
10. hayvanları sevmekten çekinmeyin. onların size zararı dokunacağını düsünmüyorum. hatta imkânınız varsa evinizde birini misafir edebilirsiniz.
11. yabancı dile ağırlık verin. bu kendi ülkenizi sevmeyin demek değil sadece dünya dili olarak kullanılan İngilizce tumblr insanı içinde önemli.
12. sevdiğiniz filmlerden sık sık bahsedin ilgi çekici içinde heyecan macera yada bilim kurgu olanlar daha da çok ilgi çeker. size bu konuda tavsiye de verbilirim. dizi mag dan kendi dizinizi seçebilir sezon sezon izleye bilirsiniz. vampirler kurt adamlar yada zombiler en sevilenler.
13. çikolatadan çok da uzak durmayın tumblr insanı çikolataya bayılır.
14. dedim ya yine mutluğu başka şeylerde arayın aşk sorun değil bir bardak kola ve teen wolf ile unutulmayacak sevgili yoktur eminim.
15. son olarak bu dünyada iyi yada kötü yaşadığınızı unutmayın ve bir gün herşeyin çok güzel olacağını ve biriyle mutlaka saniyeler bile sürse çok mutlu olacağınızı sakın unutmayın.,
Gelelim Dış Görünüşe;
7. takılarınız tabiki de çok önemli. ip bileklikleri tercih ederek bir çok kullana bilirsiniz.
8. aynaya baktığınızda kendinizden uzaklaşmayı bırakın. kilolarınız dişleriniz yada boyunuz sıradan insanların umrunda olabilir ama tumblr insanı için çok da önemli değil. siz kusurlarınızla da güzelsiniz
9. biriyle zorla anlaşmaya çalışmayın. böyle olduğunuz zamlarda mutlaka biri sizi sever.
10. kısın botlarınızı yazın vanslarınızı çıkartmayın.
11. ortamda espiri yapan yada erkekler için sürekli ilgi odağı olmaya asla çalışmayın bırakın onlar sizi sevsin.
12. ve kendinizi sevin. her ne olay yaşarsanız yaşayın her defasında gülümsemeyi bilin.
13. biraz özgür biraz boş vermiş olun. söylenilen sözler çok da umrunuzda olmasın. ve
14. madde ayna karşısında asla gülmeyi unutmayın. tumblr kızı ya da değilsiniz ama bir kızın en güzel hali her şeye rağmen gülmesi olmalısıdır
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NASIL TUMBLR GİRL OLUNUR ?
Teen FictionSon zamanların en çok bahsedilen kişilerinden biri Tumblr kızları. Şöyle ki hem dış görünüşüyle hem de ruhuyla oldukça dikkat çeken bu kızlar herkes tarafından da özenilen bir karakter halini olmaya başladık. bizde şundan TUMBLR GIRL NASIL OLUNUR ? ...