George ile Dream.. tanırmısınız onları? Hiç yayınlarını izlediniz mi? ..Gerçekten eğleniyorlar değilmi?. Hep mutludurlar.. kıkırdarlar eğlenirler bazen duygulanırlar bazen gülme krizlerine girerler. Ama eğlenirler. Ne kadar da mutlular.Ya da öyle gözüküyorlar .?
Tell me you love me. 1. Bölüm.
George. Onu severim hemde herşeyden fazla. Gerçekten harika arkadaşlarız. Yayınlarımız harika geçiyor. Birazdan da tekrar yayın açıcaz.
"Dream sen mi açıcaksın yoksa benmii"
"İstersen sen aç."
"Noldu Dream bu aralar sıkkın gibisin?" ,"İstersen açmayız yayını sıkıntı yok benim için."
"Yo hayır iyiyim."
Karnımı tutuyordum biraz ağrımaya başlamıştı. Ama yokmuş gibi davranmaya çalışıyordum
"Yo-"
Dream sesini kapattı.
Kapı çaldı. Ve sessizce açıldı.
"ilaçlarını içtinmi?"
"Evet"
"Tamam bir rahatsızlığın olunca haber ver"
"Tabiki Drista" gülümsedim ve sesimi açtım.
Dream sesini açtı.
"Dream neden sesini kapattın?" "Yine kız kardeşimi?"
"Evet Drista! Adı Drista."
"Hmh güzel bir isimmiş."
"Ee yayına giriyor uyuz?"
"Tabiki ama sen açsana Dream"
"Tabi"
Canlı yayına geç
Bağlanıyor...
Bağlandı.
"Selaam"
"Chat merhaba! Biz geldik"
Chat akmaya başlamıştı herkes tekrar heyecanlı bir sonraki sözümüzün ne olacağını merak ediyordu.
"Bu gün ne yapıcaz George?"
"SMP de gezicez tabiki seversiniz siz" kıkırdadı ve webcam'ini açtı . Çok tatlı görünüyordu. Saçını eliyle gözünün önünden çekti ve bir kez daha güldü.
"Bu gün üstümde ne var sizce chat"
Chat'deki herkes benim sweatshirt'ümü yazıp duruyordu ikimizde baya güldük ve George ayağa kalktı ve benim sweatshirt'ümü gösterdi cidden pek şaşırmamıştım ama gülmesi ve o güzel yüzü gülmemi sağlıyordu.
"Üzerinde harika görünüyor George" diyip kıkırdadım . SMP de gezdik eğlendik zaman nasıl geçti anlamadım. Biraz flörtleştik sonra yayını kapatmak için hazırlandık.
"Görüşürüz CHAAAATT"
"GÖZÜŞÜRÜZ SİZİ SEVIYORUMM!"
Elimle kalp yaptım.
"ELİMİ KALP YAPTIM SİZİ SEVİYORUMM"
Canlı akışı sonlandır.
Tıkladım ve artık yayın bitmişti. Saatinin çaldığını gördüm ve daha çalmaya başlamadan durdurdum odamın tekrar kapısı açıldı.
Dream sesini kapattı.
Dream sesli sohbet'ten ayrıldı.
"İlaçlarını getirdim."
"Teşekkür ederim."
"Bu gün nasıl geçti eğlendinizmi?" Yüzüne sahte ve acı bir gülücük kondurdu.
"Baya eğlendik mutluyum gerçekten." Bende gülümsedim.
"Al ilaçlarını iç SapNap birazdan gelir."
"Teşekkürler saol tekrardan."
İlaçlarımı sırayla içmeye başladım gün biraz yorucu geçmişti ama dayanabilmiştim.
Kapı tekrar açıldı ve içeri SapNap girdi.
"Lan naptın tüm gün yazdım sana cevap versene it."
"Özür dilerim George ile yayındaydım ya."
" Haa doğru. George vardı."
"İlaçlarını içtinmi?"
"İçtim saap içtim."
"Tamam o zaman uğramaya gelmiştim karl'lara gidicemde istersen o buraya gelsin yalnız kalma?"
"Hayır hayır iyiyim sen ona gidebilirsin. Bad nasıl?"
"Bad mi he o normal iyi yani seni sormuştu da geçen iyi dedim iyisin değilmi?"
"Harikayım."
"E gidiyim o zaman ben."
"Görüşürüz sap."
"Görüşürüz Dream."
Sapnap gider gitmez karnıma tekrar aynı ağrı girmişti. Şundan kurtulsam buradanda kurtulursun ama yapacak birşey yok. Telefonu aldım ve Dristayı aradım.
"Drista karnımdaki ağrı şiddetleniyor napabilirim."
"Geliyorum Clay bekle."
Bir dakika olmadan odama geldi.
"Al bunu iç."
Bir şurup vermişti. Alıp bir kaşığa döktüm ve içtim.
"Tanrım tadı bok gibi" öksürdüm kusmak istiyordum.
"İçmek zorundasın tamammı?"
"Tamam Drista." Dristanın cebindeki küçük telefonu çaldı ve gitti giderken tekrar yalandan bir gülümseme kondurdu.
*George<3 size 3 ileti gönderdi*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tell me you love me. - Dnf
Fanfiction"bana beni sevdiğini söyle!" Dedi arkadaşına şaka yaparken. "Bana beni sevdiğini söyle." Dedi karnından kan akarken.