" Korang kalau jadi nak pegi rumah tunang aku roger aku kat group chat , sebab aku agak buzy petang takit tak dengar notif dari korang " Kata jisoo yang memulakan pembicaraan yang sunyi .
" Owhh kau nak pergi rumah Jin hyung ke " tanya V
" Jisoo hanya mengabaikan percakapan V tadi .
" Haah Jisoo unnie akan pergi rumah jin hyung kau , sebab daddy Jisoo unnie suruh dia duduk sana untuk Kim seokjin " jawab Jennie yang tidak mau V merasa di abaikan .
" Owh baiklah " jawab V simple nya .
" Dahlah kita berangkat jum " ajak jisoo .
" Siapa ? Tanya jimin .
" Eh bukan kau lah mangkuk " jawab jisoo
" HAHAHA padam muka " jawab Rose yang menertawa kan Jimin .
" Aku kata dekat Jennie , Yuqi , Lisa , Rose ha , bukan kau " jawab Jisoo sambil menyimpan barang nya ke bag untuk balik ke rumah .
" Jum la balik sekali dengan aku " tanya V .
" Eh jangan aku ada bawa kereta sendiri takpe lah V terima kasih je " jawab Jisoo .
" Lain kali kita balik sekali " sahut Jennie .
" Jennie aku nak jumpe kau nanti kat rumah kau petang ni bile member kau gi rumah aku " Kata V .
" Apalagi pergi lah jennie waktu kau untuk buat dia jatuh cinta dekat kau , tunjuk diri kau dekat dia bahawa kau mencintai dia " bisik Jisoo sambil mengangkat kening kedua dua nya .
" Hurm jangan lah Jennie jadi blushing hehe " balas bisik Jennie kepada Jisoo .
" Lisa ingat tau petang ni kita jumpa dekat rumah kau " bisik Jungkook lagi untuk memastikan Lisa tak lupa .
" Yeye aku ingat Jeon Jungkook " jawab Lisa .
" Sudahlah ayuh kita berangkat " ujar Jisoo supaya mereka bergegas ke parking kereta .
" HUH kau jangan ingat boleh lepas dari aku Kim Jisoo " bisik hati V yang sambil memandang mereka yang lagi ke kereta .
" Jum kita pon gerak lah tunggu siapa lagi V " Kata Jimin yang melihat V kusyuk melihat Jiso dari tadi .
SKIP SAMPAI RUMAH JISOO !!!
" korang ikut Jisoo unnie ke pergi rumah Kim seokjin " tanya Jisoo sambil naik tangga ke atas dari tempat parking bawah tanah .
" Jennie ikut " sahut Jennie .
" Rose pon ikut Jisoo unnie . " Sahut Rose pulak .
" Lisa tak ikut Jisoo unnie sebab ada janji dengan orang " sahut
" Yuqi pon tak ikut Jisoo unnie sebab Lucas hyung ajak Yuqi keluar katanya " Jawab Yuqi .
YOU ARE READING
My Husband Is PYSCHO
RandomAku Kim Seokjin sah digelar suami kepada Kim Jisoo perempuan yang mencinta dan sangguq mengorbankan diri demi ku , Aku sadari perbuatan yang membuta kan diri ku adalah segala kehancuran ikatan rumah tangga yang telah lama dibina Aku menan...