"sä tarvit parempaa"

206 6 0
                                    

Aala saapuu sairaalaan. "Moi ihana!" Aala hymyilee ja tulee halamaan minua."Moi" vastaan ja hymyilen. "Nii ja onnee vauvelista" Aala naurahtaa hieman. "Kiitos" Joonas sanoo. "A-ai en nähnykkää sua, mut ootko y/n:än poikaystävä?" Aala kysyy ihmeissään ja ihastelee meitä, kuinka ihania olemme yhdessä.

"Oli mul vähä muutaki" hihittelen ja vilkaisen Joelia. "EI Y/N!" Joel vastaa nopeasti. "Joel tykkää sust" jatkan Joelin ärsyttämistä. Aala vilkaisee Joelia ja nyökkää, osottaen, mihin he menisivät puhumaan asiasta.

"Eihän me ees tunneta kovin hyvin?" Aala valittaa. "No sit tutustutaan paremmin" Joel sanoo vastaan. Aala vilkaisee Joelia pettyneenä, pyörittää päätään ja lähtee kohti ulko-ovea. "Hei, mihin meet?" Joel huutaa täyttä kurkkua Aalan perään. Aala ei edes vilkaise taakseen ja avaa oven. Joelin silmästä alkaa vuotamaan kyyneleitä.

Joel lähtee sairaalan vessaan ja lukittautuu sinne. "Mikä mus on vikana?!" Joel kysyy peilistä katsoen. Samalla hetkellä Joonas salakuuntelee Joelin puheita, koputtaa ja avaa oven.
"Ei mikään" Joonas katsoo Joelia ja ryntää halamaan tätä. "Sä riität tollasena" "Paitsi et..." Joel ehtii avata suunsa kun Joonas jo jatkaa: "Aala vaa ei oo sun arvonen, sä tarvit parempaa".

Joonaksen pov

Halasin Joelia pitkään ja lähdin hänen kanssa y/n:än sairaalahuoneeseen. Y/n kääntää päänsä ja hymyilee, kunnes näkee Joelin ilmeen. "Aala" sanon.
Y/n ottaa esille puhelimensa.

Y/n:än pov

Y/n: "mikä vittu sul on?"
Aala: "ai häh?"
Y/n: "Joel on iha murskana!"
Aala: "mä en voi sille mitään, etten tykkää Joelista"
Y/n: "joo no oisit voinu sanoo vähä kauniimmin sen? Tai ees sanoo, eikä vaa lähtee!"
Aala: "sori... Mä en tienny mitä ois pitäny tehä, enkä halunnu murskata Joelia"
Y/n: "teit sen silti!?"

"Aala tais kuulla kunniansa, ku ei vastaa enää" sanon. "Kiitos sulle ja Joonakselle, ootte ihanii, ja kyl te muutki" Joel sanoo vähän iloisemmin.
"Sun pitää ihastuu tollaseen, mitä y/n, eli auttavaiseen ja kilttiin" Aleksi "neuvoo".

______________________________________
Toivottavasti tykkäsitte tästä osasta<3

Life with Joonas [ Joonas x reader ]Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt