CHAPTER 12

13 1 0
                                    


MASIH DEKAT RUMAH JISOO YE UOLLS .

" Woy borak apa korang ni " sahut jackson dan D.O yang datang dari pintu hadapan mereka .

" Tengah masak ni nak join " Jawab Jin dengan muka dari tadi melihat gelagat orang dalam rumah ini .

" Ayok Jisoo unnie buat Jin hyung menunggu " jawab Lisa yang berpakaian cantik keluar dari biliknya .

" Amboi kau Lisa memandai kau , Ha ni kau nak kemana " jawab Jisoo

" Hehe nak keluar nanti dia jemput , jadi korang tahu la siapa dia , katanya dah sampai " jawab Lisa yang lagi menunggu di Sofa tempat diorang borak .

" Pergi jumpa kekasihnya tu si Lisa unnie " Kata Suno dan Jihoon yang keluar dari bilik game mereka khas untuk bermain game .

" HAHAHA jangan mengusik lisa unnie kamu " jawab Sehun yang berada di atas koridor dan bersama Yong hoon .

      " HAHAHA jangan mengusik lisa unnie kamu " jawab Sehun yang berada di atas koridor dan bersama Yong hoon

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

" Eh eh kau baru sampai ke ? Pergi mane ? " Tanya Luhan hyung .

" Dari markas Ha " jawab Young hoon yang membuat Luhan hyung untuk tidak bercakap kuat takutnya yang lain tahu .

10 minit berlalu .....

TOK.... TOK ..

" Pintu gerbang rumah mereka di ketuk oleh seseorang .

" Hi yeorobun " jawab jungkook , lelaki yang mengetuk pintu tadi dan ditunggu oleh Lisa .

" Hi juga jungkook nak jumpa siapa ? Tanya Jackson hyung yang berada di depan itu .

" Aku ingat mamat mane lah ketuk pintu " Kata Luhan hyung .

" Ada apa jungkook " tanya Luhan.

" Hurm Jungkook nak jemput Lisa tapi nak mintak izin Ayah Lisa " jawab Jungkook dengan santai sambil melihat Jin hyung nya .

" Owh ingat nak ajak hyung kuar makan " jawab Lucas hyung .

" Sekarang ni Ayh Lisa tiada dirumah dah balik ke Chinese jadi Jungkook mintak izin dengan hyung nya Young hoon hyung . " Jawab luhan sambil menunjuk kan bibir ke arah Young hoon di atas .

" Eyh jin hyung " tanya jungkook .

" Iye Jungkook " jawab Kim seokjin

" Owh baiklah hyung " balas sahut jungkook kepada luhan tadi .

" Baiklah hyung Jungkook keatas ." Jawab jungkook sambil menepuk bahu jin hyung nya .

Jin pon menganggukkan kepala nya .

" Bila jisoo dan Jin nak berangkat sudah 1 jam korang kat sini " Tegor Yoo In Na yang datang dari tempat spa nya dimana dia selalu pergi waktu lapang .

My Husband Is PYSCHOWhere stories live. Discover now