[Multi: Alisa♥Alvina✨]
Halil'le birlikte sinema salonundan çıkarak yemek bölümündeki lahmacuncuya gitmemiz on dakikamızı bile almamıştı. Ki bu arada Halil, Serkan'a filmden çıktığımızı ve yemek yiyeceğimizi de mesaj yoluyla bildirmişti. O yüzden bakışlarım lahmacuncunun afişlerinde gezinirken düşündüğüm tek şey kaç tane isteyeceğimdi.
"Ben üç tane gömerim herhalde, sana kaç tane söyleyeyim?" diye sordu, Halil. Başımı ona çevirdim.
"İki tane yeter herhalde ya. Üçüncü fazla gelir."
Başını salladı. "İyi, tamam. Sen geç otur müsait bir yere, ben de alıp geleyim."
Kendi yemeğimi kendim ödemek istediğimi söylesem muhtemelen tatsızlık çıkardı. Bu yüzden "Tamam," diyerek onayladım onu. Nasılsa bu gidişle birlikte daha çok yemek yerdik ve ben ödeşmenin bir yolunu bulurdum.
"Yanında ayran mı istersin, başka bir şey mi?"
"Ayran tabii ki," diyerek gözlerimi etraftaki masalarda gezdirmeye başladım. Muhtemelen hafta içi olmasından kaynaklı boş masa çoktu. Hoşuma giden bir tanesini gözüme kestirip Halil'e masayı işaret ettim.
"Şuraya gidiyorum."
Gösterdiğim yere kısa bir bakış atıp başını salladı. "Tamam, git."
Lahmacuncunun biraz uzağında kalsa da çok ortada olmadığı için rahat rahat yemek yiyebileceğimiz iki kişilik masaya gidip rahatça kuruldum ve Halil gelene kadar uğraşacak bir şeyim olsun düşüncesiyle cebimden telefonumu çıkardım. Damla'dan mesaj vardı.
Damla: N'aber, Son Sayı Bükücü? Dünden beri sesin soluğun çıkmıyor, antrenmanda düşüp bayılmadın inşallah?
Mesajın filmin başladığı dakikalarda atıldığını görerek güldüm ve hala çevrimiçi görünen arkadaşıma cevap yazmaya koyuldum.
Alisa: Bu gidişle beni antrenmanlar değil, Alvina'nın istekleri öldürecek... Antrenmandan sonra sinemaya gidelim diye ısrar etti. Çok gönüllü olmasam da geldim ama film de o kadar sarmadı ki yarı olmadan attık kendimizi dışarı. Lahmacun gömeceğiz birazdan ;')
Saniyeler sonra cevap geldi.
Damla: Gömeceksiniz? Kimle? Alvina'yla mı?
Alisa: Yok, hayır, Halil'le.
Damla: OH HOH HOH
Damla: HALİL'LE Mİ?
Damla: SİNEMAYA ALVİNA'YLA GİTMEMŞ MYDİN SNE?
Salak kız, nasıl heyecan yaptıysa düzgün de yazamamıştı. Ayrıca şöyle gereksiz yükselmesinden de rahatsız olmaya başlamıştım. Altı üstü lahmacun yiyecektik. Bu özel bir şey bile değildi ki!
Alisa: OH HOH HOH ne Damla ya? Noel baba mısın sen? Ayrıca sinemaya toplu geldik; yani Serkan, Eda, Naz falan da var.
Damla: Ama lahmacunu Halil'le gömüyorsun?
Alisa: Yani?
Damla: Affedersin ama ananınki Alisa, ananınki! Kızım aç şu gözlerini azıcık ya, Halil'le ilk randevunuza çıkmışsınız şu an resmen!
Gözlerim kocaman açıldı.
Alisa: Yuh! Sen de iyice uçtun kızım, ne randevusu ya? Salak salak konuşma bak valla uzun bir süre muhatap olmam seninle!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON SAYI |Ara Verildi|
Short StoryOlivia Kadın Voleybol Takımı'nın yeni transferi olan Alisa Doran, yeni takımı için yaşadığı şehirden taşınarak İzmir'e yerleşir. Geride yalnızca eski takımını değil, ailesini ve arkadaşlarını da bırakmıştır. Alisa, yeni hayatına ve yeni takım arkada...