-Szia Édeseem!-mosolygott a kamerába Mason.
-Szia Kincsem!-mosolyogtam szintén.
-Na mi volt ma?-kérdezte.
-Semmi nagy, voltunk edzést tartani az Unitednél, aztán megkértek, hogy egy darabig legyek Rashford személy edzője a válla miatt aztán annyi... Na és veled mi vooolt?-érdeklődtem.
-Aztán vigyázz Rashforddal! Idegesítő, de amúgy jó fej...-pakolászott.
-Pont mint te!-nyujtottam ki a nyelvem.-URISTEEEEEN!!!!URISTEN URISTEN UUUURISTEEEEEN!-sikoltottam.
-Mi a baj?
-Semmiiiii.... Semmiiii nyugi nincs baj, csak Gi irt.-füllentettem.
-Ühmmmm... Ilyenkor hazdusz szépségem... Na hallani akarom, hogy mi az.-mosolygott pimaszul.
-Majd megtudod Mount! Ne kiváncsiskodj! Na most megyek szerelmem, mert fürdenem kell és fáradt vagyok!
-Jolvan életem szeretlek! Majd hétvégén talizunk! Pusz pusz!
-Jó éjt drágám! Szeretlek!Kinyomtam a hívást és sikongatni kezdtem. Ezazz holnap megyünk a Chelsea-hez. A Norwich elleni meccsre kell egy kis ügyességet varázsoljunk a fiúkra...
Reggel 5:45
Csipogott a telefonom, hogy már ideje felkelni. Elkészültem és össze pakoltam, mivel hogy holnap szabadok leszünk és nem jövök haza tőle. 6:00 volt és már ideje volt elindulni. Igaz csak délután 4-kor kezdtünk de az előtt meg szeretném lepni Masont.
Kb 3 óra kocsikázás után végre megérkeztem Masey házához. Reggel fél 10 van és ilyenkor még alszik, ha délutáni edzése van. A lehető leghalkabban beosontam, levettem a cipőm meg a táskám és a szobája fele indultam. Mihelyt beléptem a szobájába megcsapott az illata amitől a pillangóim előjöttek. Mason fölé támaszkodva az ajkaihoz hajoltam és puszikkal kezdtem ellepni.
-Jó reggelt Kicsikém!-suttogtam mosolyogva.
-Mhm Luna?-kérdezte nyöszörögve.
-Személyesen!-csókoltam meg.
-Szia Szívem!-húzott magára.-Hiányoztál...-dünnyögte.
-Te is nekem kurvára.-válaszoltam.
-Na és, hogy hogy itt?-kérdezte nagy vigyorral az arcán.
-Edzés lesz veletek...-folytottam vissza a mosolyom.
-Neeem igaaaz! Tényleeeg?-hihetetlenkedett.
-Ühümmm!-bólogattam.-Mit szolnál, ha este romantikáznánk kicsit?-simítottam végig a karján kidudorodott eren.
-Mire gondolsz?-vonta fel a szemöldökét.
-Romantikus habfürdő... Vagy esetleg más...-célozgattam,de nem esett le neki.
-Max langyos víz! Forróba nem ülök bele...-rázta a fejét.
-A langyosnál lehet picivel melegebb?-néztem rá kiskutya szemekkel.
-Lehet!-forgatta meg a szemeit.
-Szeretlek!-hajóltam egy csókért.
-Én is szeretlek!-suttogta az ajkaimra.
-Kérsz reggelit?-kérdeztem miután elszakadtam az ajkaitól.
-Ühm! Egy darab mogyivajas kenyeret!-bólogatott.Csináltam neki kávét és kentem egy szelet mogyivajas kenyeret, azt gyors megette aztán rengeteget beszélgettünk amig mentünk edzésre. Felmerült a gyerek téma, az esküvő, eljegyzés stb.
-Nem korai még a gyerek vállalás?-simogattam a karját.
-Szerintem nem...-vonta meg a vállát.
-Én még nem állok készen rá...-sóhajtottam egy hatalmasat.-De tudom, hogy te nagyon szeretnéd... De én ki szeretném járni az egyetemet és utána még rengeteg időt eltölteni veled, kettesben.-soroltam a terveim.
-Annyira utálom, hogy nem vagy velem...-dölt hátra az ágyon.
-Tudom kincsem, de majd hamar tulleszünk rajta!-simogattam meg a hasát.-Na gyere! Elkésünk!-paskoltam meg a combhajlatát.Miután Mayaval megszomorítottuk Masonék életét egy jó kemény edzéssel, Mason haza és én is haza indultam. A lakásomba beérve, a szobám fele indultam. Egy szatyorba belehajigáltam a lakásomban lévő összes gyertyát, meg pár füstölőt, a mézeskalács illatú habfürdőm és már indultam is. Mason a konyhában üldögélt és telefonozott, mikor a jöttömre felkapta a fejét.
-Szia nyuszi!-köszönt kedvesen.
-Szia Kincsem!-tapadtam az ajkaira.
-Mit hoztál abban a zacskóban?-érdeklődött.
-Gyertyákat meg egy kis illatot!-feleltem zavartan.
-Megfogunk gyulni!-nevetett.
-Dehogy fogunk!-öleltem át.-Gyere állítsuk be a vizet.Megfogtam a kezét és a fürdőbe indultunk. Bevallom egy kicsit nagyon félek ettől a fürdős romcsi dologtól... Egyrészt azért, mert Mason nem fürdő gatyában és nem is boxerben lesz, hanem teljesen meztelenűl, másrészt meg tartok attól, hogy mit szól majd a tesemhez. Rengetegszer látott már bikiniben, mikor Ibizán meg Mykonos-on voltunk. De teljesen meztelenűl talán kiskorunkban látott, akkor meg még dagadt kis ovis voltam...
-Lun?-zökkentett ki a gondolataimból álmaim férfije.
-Hm?-kérdeztem.
-Ez jó?-locsolt le a meleg vízzel.
-Tökéletes...-bólintottam.-Hé, gyere mond el mi a baj?-húzott az ölébe.
-Semmi...-sóhajtottam.-Igazából egy kicsit tartok ettől a dologtól...
-De miért?-csúsztatta le a kezét a fenekemre.
-Számtalanszor láttuk egymást fürdőruhában, de annélkül még soha és... Kicsit tartok a véleményedtől...-bujtam hozzá.
-Kérlek ne body shaming-olj, mert tökéletes a tested és ugyan olyan lesz, mintha bikiniben lennél, csak annélkül!-simogatta a derekam.-Szeretlek és nem érdekel, hogy milyen a tested... Nekem mindenhogy tökéletes vagy!-tólt el magától, hogy lásson.
-Szeretlek!-pusziltam meg az ajkát.Lassan megtelt a kád vizzel, és bele öntöttem a mézeskalácsos habfürdőt. Végül a gyertyákat nem gyujtottam meg, mert így jobbnak láttam. Mason hozzám lépett, majd megszabadított a felsőmtől és a nadrágomtól, majd ő is lehámozta magáról a ruháit, így már csak fehérneműben ácsorogtunk egymás előtt.
-Sikerült megbarátkoznod a látvánnyal?-nézett mélyen a szemembe.
-Azthiszem...-bólintottam.
Ekkor még közelebb lépett és kikapcsolta a melltartóm, ami egyből a földre hullott. Majd az alsóneműmet is leszedte rólam, közben végig ügyelve a szemkontaktusra. Ő is lekapta magáról az alsóját és továbbra is a szemembe nézett. Megtisztelve éreztem magam, hogy nem mérte végig a csupasz testem, én meg egyszerűen nem merem az övét végig mérni.-Ezzel is megbarátkoztál?-suttogta, mire megráztam a fejem.
-Még nem...-vörössödtem el.
-Semmi baj, szolj ha sikerült!-simította meg az arcom. Kezeit a derekamra helyezte ezzel mégközelebb húzva magához. A melleim a mellkasához simult, és éreztem, hogy az ujjai a derekamba mélyednek.-Azt hiszem sikerült...-motyogtam,mire bólintott és a kádhoz lépett és bele ült. Követtem a példáját és a lába között helyezkedtem el. A hátamat a hasán pihentettem, a fejemet meg a mellkasán.-Köszönöm, hogy ilyen türelmes voltál velem...-mosolyogtam.
-Csak miattad tettem, hanem már rég az ágyban lennénk...-karolta át a hasamat.
-Haha de vicces vagy!-folytottam el a nevetésem.
-Szeretlek te csoda nő...-suttogta a fülembe amitől kirázott a hideg.Ohó! De még én mennyire imádlak hercegem...
ESTÁS LEYENDO
I'll love you always and forever... (Mason Mount ff)
RomanceLuna Baker egy egyetemista lány, aki 1 évig magántanuló volt,de most igazából megtudja, hogy milyen is az igazi egyetemi élet. Amig Luna egyetemen van Mason, a legjobb barátja teljesen össze omlik a lány hiánya miatt. Később Luna rájön, hogy ő sem b...