Şimşeğin çakmasıyla birlikte uyandım
"Uff yine mi yağmur yağıyor "
Yağmurdan bir nedenle hiç hoşlanmazdım . Annemle babamı yağmur yağarken trafik kazasında kaybetmiştim . Üzerinden 2 yıl geçti hala onların yokluğunu kabul edemedim :(
Onların vefatından sonra New York'taki teyzemle yaşamaya başladım. 8'ci sınıfta okuyordum . En yakın arkadaşım da Ninaydı . Aynı okulda okuyorduk ... 2ci dönemin son günleriydi arkadaşımdan ayrılmak çok acı vericekti ..
---------------------------------------------Çatıdan bir ses geldi çığlık sesiydi ...
Belki de sadece ben öyle duymuştum ama annemin sesine benziyordu sanki.
Evde yanlızdım teyzem hastanede nöbetteydi . Gecenin 4üydü telefonumu almak için kalkıp salona geçtim Lanet olsun şarjı bitmişti !! Şarjımın çatıdaki çantamda olduğunu hatırladım ama yukarı çıkmaya korkuyordum o sırada aklıma ev telefonu geldi hemen arkadaşım Nina'yı aradım yanıma geleceğini söyleyip yüzüme kapattı . Yarım saat sonra kapı çaldı açmak için ceketimi giyip aşağı indim . Aman tanrımmm diye bağırdım of Nina içeri nasıl girdinn ?!
Nina - " anahtarı kapıda unutmuşsun şapşal "
" aaa öyle mi , neyse içeri geçelim " dedim ve salona geçip televizyonu açtık .
Nina her zamanki gibi yanında birsürü film getirmişti . Ama ben en çok korku filmi olan Scream 3 filmi beğenmiştim . Nina filmi açarken bende cipsleri hazırladım . Filmi izlemeye başladık :XD . Saate baktığımızda 12 olmuştu biz daha kahvaltı bile yapmamıştık . Nina ortalığı toplarken ben üstümü giyip makyajımı yaptım
artık hazırdım !!! bugün okulun son günü olduğu için de fazlasıyla heycanlıydım . Ayakkabılarımızı giyip evden çıktık . Benim arabam vardı ama daha yaşım çok küçüktü sürebiliyordun ama yasak . Dolmuşa binip yola koyulduk :) Hava oldukça sıcaktı offf diyerek Ninaya seslendim o tabikide herzamanki gibi müzik dinliyordu . Ne kadar seslensem duymuyordu , sonunda sinirimi fazlasıyla bozduğu için kulaklığını çektim :D muhahah kötülük 😋✌Hemen dolmuşu durdurup birşeyler içmek için alışveriş merkezine gittik . İçeri girince tabikide hemen yemek bölümüne gitmedik :D birkaç mağazaya ve yeni telefon almak için apple mağazasına girdik . Sonra okula geç kaldığımızı farkettik içecek alıp dışarı çıktık . Taksiye bindik ve okula geldik . Belli ki öğretmenler zili çoktan çalmıştı koşarak içeri girdik . Ben Ninayla farklı sınıftaydım bu yüzden sınıflarımıza gittik . Uf ilk ders sosyal dersi çekilmez be :D hoca da zombi mübarek derste uyuyor be .
------------------------------------------------
Aslında orta okul bitiyor diye çok üzülmüyordum ... Lisede daha çok macera yaşayacaktım sanki . Birkaç kişiyi özleyecektim sewgilim birde kardeşim diyebileceğim arkadaşlarımı .
------------------------------------------------
Derste çok sıkılmıştım ama belli etmiyordum yanımda da çok yakışıklı bi çocuk vardı . O da benim gibi mavi gözlü kahve rengi saçlıydı ama benim sevgilim vardı ben niye başkalara bakıyom ki -,-
Zaten sevgilim ayrı inekti ona ilgi gösteriyom diye götü kalkmıştı sanki neyse zaten ayrılıp unutacaktım ...
Zil çaldı ve oleyy diye bağırdım
Çantamı topladım ve arkadaşlarıma sarılıp Nina'nın yanına gittim
Çok mutluydum fakat biraz hasta olduğumu hissediyorum . Çıkışta Paul ile çarpıştım ve bizi evinde düzenlediği partiye çağırdı . İlk başta Nina bunun iyi fikir olmadığını söyledi sonra ben çok ikna edince kabul etti bu gece bizimdi ...
------------------------------------------------Arkadaşlar bu bölümün sonuna geldik çok kısa olduğunu düşünüyorum ama yine de hikayenin güzel bir devamı geleceğine inanıyorum . Bunu tabikide siz sağlayacaksınız ...
Siz hikayeyi beğenirseniz yorum atarsanız hikayenin yeni bölümü gelir Sizi seviyoruz ( Darya Ecem )
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤