Hızla üstümü değiştirip aşağıya indim kapıyı açıp çıkacağım an Murat tuttu kolumdan.
'' Nereye gidiyorsun ?'' diye sordu bana .
'' Sa-na-ne .'' dedim ve kolumu kurtardığım gibi çıktım dışarı ve arabama atladım . Sinirle vurdum direksiyona .En iyisi bara gidip kafayı dağıtmaktı .
Ara sokaktaki bara girdim.Kendimi içeri atar atmaz burnuma içki, sigara ve ter kokusu gelmişti .Her nedense sevmiyordum buraları. Barın en uç bölümündeki siyah deri koltuklara attım kendimi . Ufak tefek bir kız yaklaştı yanıma.
'' Ne alırdınız? ''
'' Bir tekila. ''
'' Hemen efendim. ''
İki dakika geçmeden kız içkimi getirdi ve gitti. İçerken o kadar sinirliydim ki tekilanın bardaklarını fırlatmak istiyordum .Bu Murat TAŞER beni deli ediyordu . Karşı masadaki yunan tanrılarına taş çıkarabilecek çocuk yanıma geldi .
'' Selam ufaklık. '' dedi benden en fazla iki yaş büyük olan adam.
'' Git başımdan. ''
'' Uuu sert kız. ''
'' Siktir git dedim sana. ''
'' Sikip gitsem olmaz mı? ''
Ayağa kalktım .Sinir krizi geçirmeme az kalmıştı.Bu erkeklerin benimle sorunu neydi ?
'' Ne dedin sen ?''diye cırladım.
'' Anladın bence güzelim. '' dedi piç gülüşü yaparak.Şerefsiz.Arkadan o duymaya çok alıştığım erkeksi sesi geldi birden.
'' Ona güzelim deme Gökhan !'' diye bağırdı Murat.
'' Vay kimleri görüyoruz .Murat TAŞER buraya uğrarmış. '' dedi adının Gökhan olduğunu öğrendiğim şerefsiz.
'' Kendi mekanıma uğramayıp ne yapacaktım Gökhan SANCAK. '' dedi Myrat.Ne yani burası müstakbel kocamın mekanı mıydı!? Yuh yani şaka gibi !
'' Murat bu güzellikle arama girmezsen sevinirim.''dedi sesini Tövbe Allah'ım...
'' Ona güzelim deme dedim mi lan sana ! ' ' diye bağırınca herşey durdu .Müzik,insanlar,herşey durmuş bize bakıyorlardı . Kocamın bir lafı etrafı sarsmıştı resmen . Murat birden çocuğun üstüne atladı ve ardı ardına yumruklar savurmaya başladı. Murat çocuğu böyle dövmeye devam ederse morga sevk edilicekti .O şerefsizin ölmesini istiyordum ve içimden o çok Sevdiğim kötü ses Murat'ı durdurmam gerektiğini söylüyordu ama müdahele etmeliydim.Ne yapacaktım ben?!?
'' Murat tamam bırak , Murat yeter. '' diye bağırırken kolunu tutmaya çalıştım.
'' Ayşem kes sesini ve arabaya git !''diye bağırınca korktum.
'' Hayır bırak şu çocuğu. '' diye ısrar ettim.
'' Ulan (!) kes sesini ve arabaya git .Kimse benim mekanımda bir bayana sarkamaz.Hele de o kişi benim kızımsa!''diye bağırınca etraftakiler onaylayan sesler çıkarıyordu.
Ard arda yumruk atıyordu hala .Muratın kaşı patlamıştı ve eli kanıyordu. Gökhanı saymıyordum bile.Aklıma gelen fikirle sırıtdım,hadi bakalım TAŞER el mi yaman beymi yaman ???
'' Hayatım bırak ne olursun. '' dedim bağırarak.Oh be ! Kalktı ayağa şükür . Gömleğini düzeltti ve yanıma yaklaştı. Tam önümde durdu .
'' Ne dedin sen ?'' diye sordu tek kaşını kaldırarak.
''Ne demişim ben? '' dedim saf ayağına yatarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Müstakbel Kocam
Teen Fiction-Bu ilk hikayemiz biraz acemice gelebilir ama umarım hikayemizi beğenirsiniz:D- Aşk her insanın kapısını bir kez çalar bu hayatta.Birçok sevgilin olur ama kalp tek bir kişide ritim değiştirir. Murat...Onu ilk gördüğü andan itibâren hızlandı kalbi.Se...