Bölüm-2

51 3 0
                                    

-Bunu başka kim biliyor fırat!!
-Bağırmayın komiserim. Sadece size söyledim.
-Hemen fırat hemen al o gülleri getir ve kimseye bir şey söyleme
-İyide neden komiserim?
-Soru sorma da git fırat.
Fırat hemen arabasına atladı. Neler oluyordu böyle? Korkmaya başladı. Önce öldürülen kadının evine gitti. ceset ortada yoktu. Büyük ihtimal morgdaydı. Ama kıyafetleri nerdeydi? Umutsuzca aşağı inerken takıldı ayağına gül. Sevindi. Hemde ekip arkadaşlarının bu kadar dikkatsiz olmasına şaşırmıştı. Ordaki gülü aldıktan sonra otelin önüne gitti. Arabada ki incelemeler daha bitmemişti. Orda gizlice aldı adamın cebinden gülü. Daha sonra başka bir eve gitti. Daha çok gecekonduya benziyordu. Orda cansız yatan adamın cebinden gülü almak daha kolay oldu.

-Komiserim getirdim gülleri.
-Gel benimle
Arkasında usulca çıktı.Arabaya bindiler.Tuncay dalgın dalgın sürüyordu arabayı. Belli ki vardı bir şey. Fırat duramadı:
-Komiserim bi gelişmemi var?
Tuncay gülümsedi. Kafasını çevirmeden aynı ciddiyetle:
-Düğün hazırlıkları nasıl gidiyor fırat?
Fırat anlamıştı. Nereye gidiyorlarsa orda söylemek istiyordu söyleyeceğini.Çünkü polis arabalarında böyle şeyleri konuşmak iyi değildi. Yerin kulağı vardı.Fırat sorusunu aynı ciddiyetle cevapladı.
-İyi komiserim. Son 12 gün. Valla heyecan dorukta. Alındı her şey. Allahımdan tek istediğim bir aksilik çıkmasın. Cevap vermedi tuncay.
Şehir sınırlarından çıkmışlardı. Fırat meraktan çatlıyordu.En sonunda piknik girişi gibi ormana daldılar.

Yağmur başlamıştı. Hafif hafif yağıyordu. Fırat Her zaman sevmişti yağmuru.Yağmur saftı çünkü. Yağmur sakindi çünkü. Yağmur bereketti. Yağmur sevgiydi. Yağmur aşktı. Ama bağzıları için yağmur kindi. Yağmur nefretti. Yağmur öfkeydi.
Yağmur suçtu...
***

Araba durdu. Zaman durdu. Yağmur durdu.Aşk durdu. Sevgi durdu. Ama kurşun durmadı.Kin durmadı. Nefret durmadı. Şakaklardan süzülen kan durmadı.Ve suç yine durmadı...

Emniyet müdürlüğü şok bir sabaha uyandı. Ekiplerinden 2 kişi kafalarından vurularak öldürüldü.
Tuncay N. ve Fırat Y. Emniyet büroda çalışan iki emektar polisti. Geriye evlilik hazırlığı yapan bir kadın ve babasız 3 çocuk kaldı. Neden olduğu halen bilinmiyordu. Ekip arkadaşları hiçbir problemlerinin sorununun olmadığını söylüyordu. Olay yerinde hiç bir detay yoktu. Ayak izi, parmak izi vs. Komiserlerin ceplerinde bulunan gül hariç.

İki polis yapılacak törenle son yolculuklarına uğurlanıcak...

KaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin