82°

276 9 2
                                    

Ruby

Naše rušné ráno bolo veľmi príjemné, no nemohli sme si dovoliť zostať v posteli celý deň. Išli sme sa najesť a potom hneď aj obliecť. Škoda, ale ja sa musím porozprávať s bývalou môjho priateľa. Nemôžem povedať, že som z toho nadšená, ale Daisy musí pochopiť, s akým chlapom to zostáva.

Sedela som na posteli a obliekala sa do vecí, ktoré som tu mala. Alex stál pri skrini a tiež sa obliekal.

,,Nezabi ju, okej? Nezabi ju a budeme v pohode." Alex sa na mňa otočil sa a vážne prehovoril, keď si zapínal nohavice. Ja som sa obliekala sediac na posteli, chrbtom otočená k nemu. Asi sa mu príliš nepozdávalo naše nadchádzajúce stretnutie. V tom sme boli dvaja, ale ja som to musela urobiť pre pokoj môjho svedomia.

,,Čo tým chceš povedať?" otočila som hlavu priamo naňho ponad rameno a zamračila sa. ,,Hádam sa viac nebojíš o ňu, než o mňa? To by som sa musela uraziť!" tvárila som sa vážne, no jeho výraz mi vravel, že mi to ani trochu neverí. Len sa zasmial.

,,V tomto prípade sa naozaj bojím viac o ňu, než o teba. Ty ju dáš dole bez väčších problémov dvomi vetami, no ona ťa bude provokovať a v tom prípade jej rada skočíš do úsmevu. Bojím sa, ako kvôli tebe dopadne a aby na teba nepodala trestné oznámenie. Budeš potrebovať pevné nervy. " vyslovil svoje obavy. Pobavene som sa uškrnula a prešla k nemu len napoly oblečená.

,,Nezabijem ju, ak ma nevytočí do nepríčetnosti, ale nezaručujem, že ju neschladím. Ak je taká provokatérka ako jej súčasný frajer a dokáže ma vytočiť ako on teba, tak nič nesľubujem. Vieš, že dokážem byť veľmi prchká." vyslovila som jasne a rukami oblapila jeho krk.

,,O tom určite viem svoje." zasmial sa a vášnivo sme sa pobozkali.

,,A ty čo? Aké máš plány?" spýtala som sa, keď sme sa oddelili, ale nepustila som ho.

,,Idem robiť. Ak chceš, tak ťa odveziem. Mám ešte nejaký ten čas." navrhol mi a ja som súhlasila.

,,A potom sa ozveš Leone? Musí zomierať od strachu." orodovala som za jeho "tetu". Situácia, ktorá včera vznikla sa mi vôbec nepáčila, ale nemohla som mu rozkazovať. On vie, čo má robiť a ako to v jeho rodine funguje. Naozaj som si nechcela predstavovať, čo o mne jeho strýko povedal, keď tak vyletel. Viem, že ma bránil, ale nechcem, aby sa len kvôli mne odstrihol od svojej rodiny. To by nebolo správne.

,,Potrebujem vychladnúť, Ruby. Sľubujem, že dnes jej aspoň napíšem, že sa jej v blízkej budúcnosti ozvem. Naozaj nechcem byť zbytočne nepríjemný." pošepol smutne a prešiel mi rukami po línií chrbta. Vedela som, že ho to trápi, ale aj to, že sa pevne rozhodol neustúpiť. Je to tvrdohlavý chlap. Pravdepodobne práve kvôli tomu sme nakoniec skončili spolu.

,,No dobre teda. Len sa nehnevaj príliš dlho, nie kvôli mne." povedala som mu šepky a pohladila ho po tvári. Usmial sa na mňa a ukradol si malý bozk.

++++++++++++++++++++++++++++++++

O necelú hodinu ma Alex vyložil v hale. Chcela som ísť za Ryanom a dúfala som, že sa tu objaví aj Daisy. K nej domov som nemala v pláne ísť.

Vošla som dnu, pozdravila som sa s chalanmi a zašla až za Ryanom, ktorý mal práve tréning. Nevyrušovala som ho, len som si sadla a sledovala dianie v hale. Ryana bola ako trénera veľká škoda. Mal by to skúsiť ako profesionálny boxerista. Snažila som sa ho presvedčiť dlhý čas, ale stále všetko odmietal a tvrdil, že tu je spokojný. Neverila som mu to - poznala som ho. Nechcel ma tu nechať, pretože my dvaja sme spolu prežili celý život. Sama si neviem predstaviť, ako by som bez neho fungovala, ale musela by som si zvyknúť. Kvôli nemu by som to zvládla. Chcem preňho len a len to najlepšie, rovnako ako on pre mňa.

BojovnýWhere stories live. Discover now