Erkek arkadaşına bakarken, küçük çocuk sandalyesinin üzerinde durduğu yerden tavanın tepesine ulaşmak için gerilirken kıkırdadın. Jimin, asılı Jack-O'-Lantern dekorasyonunu başarıyla asarken, sizi daha fazla eğlendirmek için dramatik bir inilti çıkardı ve daha önce koymuş olduğu hayaletlere, cadı şapkalarına ve yarasalara ekledi."İyi mi?" Eğlenmiş ifadenizi görmek için bir gülümsemeyle size bakarak sordu. "Bana öyle bakmayı kes."
"Çok tatlısın," diye gülümsedin, adama aşırı düşkünlükle.
Öğrencileriniz gelecek Cadılar Bayramı etkinlikleri için ne kadar heyecanlıysalar da Jimin bu konuda en heveslisi gibi görünüyordu. Adama sınıfında Cadılar Bayramı'nı kutlama planlarından bahsetmiştin ve Jimin kendini misafir öğretmen olarak davet etti.
"Sevgilim, odaklan," Jimin utangaç bir şekilde kıkırdadı. "İyi görünüyor mu?"
"Evet, buna bayılacaklar," diyerek onu temin ettiniz."Evet?" Çalışmalarını incelemek için sandalyeden inerken, sınıfın kapısından şaşkın ve heyecanlı ooh sesleri geldi.İkiniz de başınızı genç seslere doğru çevirdiğinizde, o sabah erken saatlerde Jimin'le birlikte kapı çerçevesine astığınız turuncu, mor, yeşil ve siyah flamaları iten birkaç öğrencinizi buldunuz.
Tüm Cadılar Bayramı dekoruna olan ilgileri kısa sürdü, ancak Jimin bakışları onun üzerine düşer düşmez gösteriyi çaldı. "Jimin!" Heyecanla bağırdılar, erkek arkadaşını gördüklerinde hep heyecanlandılar. O onların favorisiydi ve siz onu son derece sevimli buldunuz. Jimin'i selamlamak için koşarlarken, o sarılmak ve beşlik çakmak için çömeldi, yüzünde mutlu bir gülümseme vardı.
"Şimdiye kadarki süslemeleri beğendin mi?" Jimin onlara sordu ve karşılığında bir sürü iltifat aldı. Kıkırdamak zorundaydınız, bir grup birinci sınıf öğrencisi olsa bile, daha sonra övgüye ihtiyacı olduğu için onu kızdırmak için zihninize not aldınız. "Buranın gerçekten havalı ve ürkütücü görünmesi için bazı süslemeler yapmaya yardım etmek ister misin?" Onlara sordu, çocuklar cevap olarak tezahürat yaptılar.Jimin geceyi video üstüne video izleyerek geçirmişti ve sınıfınız için sadece en havalı el sanatlarını bulmuştu. Jimin, oturma odanızda otururken en güzel gülümsemesiyle, "Ve sonra onları yanlarında eve götürebilirler," demişti.
Onun öğrencilerle etkileşimini, daha fazla çocuğun içeri girip doğrudan erkek arkadaşınıza koşmasını izlerken, onlarla ne kadar iyi olduğunu hatırladınız. Oynak ve olgun, sevecen ve besleyicinin mükemmel karışımıydı. Gözlerini ondan ve sahip olduğu parıltıdan alamıyordun.
Sonunda ayağa kalktı, sana bir sırıtış fırlattı, sen onu dikkatle izliyorsun; şüpheyle. "Tatlı olduğumu biliyorum, bana öyle bakmana gerek yok," diye kulağına fısıldayarak onunla alay etmene neden oldu. Ve alay etmesine rağmen, yumuşak dudaklarına bakarken, sınıf dolusu çocuklar olmasaydı onu öpmek isterdiniz. Bunun yerine, onu sürekli övgü ihtiyacı hakkında alay etmenin hemen üstüne, zihinsel 'daha sonra yapılacaklar' listenize onu öpmeyi eklediniz.
Onu şımartmayı ya da sevimliliğini gereksiz yere inkar etmeyi düşündün ama bunun yerine sadece gülümsedin, doğrudan onun şefkatli bakışlarına baktın.
"Seni çok seviyorum," dedin ona içtenlikle, kıkırdarken itirafın onu bir an şaşırttı. Ona cevap verme şansı vermeden, derse başlamak için yanından geçtin, ikinizi de sıcak ve kelebeklerle dolu hissettiniz, tüm sevgi bedenlerinize aktı.