ZOTHANSANG KA LO HAW DAWN!

456 83 12
                                    

Ka reh tih hi kei pawn ka in hria...mahse,Regu thei lo a ni...sorry lutuk aw....A hma a ka lo dah hun tur ni kha ka thlak leh a...a theih ang+ hun ah a ni mai aw🙂🙂

Kal chak chu ka duh viau na in a story kal dan tur hi ka hre thiam lo ṭhin a..ka in ngaih tuah ve deuh ṭhin a in mi hriatthiam na ka dil mawlh+ a....Chuan Bts(jikook) chhiar ṭhin in awm a nih chuan Ka prifile ah hian lut la,chuan i duh ber i chhiar mai dawn nia...."Hot student Bully hie Teacher" tih hi han chhiar ve phawt la maw👌👌😂te han ti ila..in ngaih dan ah a in nghat ee....in chhiar chuan ka lawm ngawt ang aw....💜💜💜🙈

Story ah lut ang u aw....


Heartbeats

Chapter-13

______________________

Mark pov

School kan bang a..ni e..a nuam lo! Vawin hi leng in Alex- a chung chang leh Kimkimi chung chang bak an sawi lo...eng nge ni vak? A hre ber awm zai zangin an bem vak+ a.....an mah ni pawh ti hian awm se nuam an ti bik tawp lo ang....
O Amenda pawh ka nghak lo...ke in ka haw chak em a....Mahse,Jay a lo kal miah lo....ka rilru nat na hre thiam ber tu tur hi a lo kal lo a nia....Nileng in class ah ka awm a...Nick hian eng nge a hrait pawh ka hre lo..min be lo in ka bul ah a awm ve char+ a...Ka lo thlah ang che a tih khan ke a haw ka duh thu ka hrilh kha a nia...khua a thim ṭep tawh....mahse,ka rilru nat na hian min kian san a tum miah lo...

Gate pawn ah chuan O Amenda chuan min lo la nghak reng a....ka va kal vat bawk....."ti nge i la luh loh a?" Ka tih chuan a nui ringawt a..ka ban ah min rawn vuan a..Min luh pui sawk+ mai...
Êng chu hriat ni maw?
A nu min biak na pawh chhang hman lo in min kai chho lawp+ a...he nu hi a mawl leh tawh a niang.....
A room kan thlen chuan min peih lut dawrh a.....A têt têt nen a chak phian leh nghâl ...." Eng nge" ka ti vin deuh hlak a....
"Alex hi i duh a ni maw?" A rawn ti chhuak hlawl a..ka buai map mai....ka thin phu chu a normal tawh lo hle...chhan mai dawn tur a bo duak in ka hria....."ka hre vek...Bl ka en nasa min bum tun suh" a ti khur+ a..min rawn pan hnai bawk.
Ka room ah ka phone ri chuan min kai harh zawk a...O Amenda lak ah min chhon nan ka tlan chhuak nghal deih a.." ka hre vek Zothansang a hria em?...mawla chi a thlah kha aw" a ti lang+ a...ka rilru nat na kha ka hre chuak zawk a..ni e...a fa lo ni tak+ ta se.....ka room ah chuan hman hmawh tak in ka lut a..ka phone hi ka keng ve ngai lo..min man chuan A pa lak ah min hek leh awm sia..topper nih hi chu a..hne ve deuh a ni..ka charge lai chu phawi in lo call tu hming ka hmuh chuan zam na in ka khat nghal mup+ mai....he pa vang hian ka thin phu hi a normal theilo a nih hi....

End of Mark pov

Mark// he.hello...a ti ban chap a..

Alex// ka fa a nilo..Mark...a nui vur+ a...

Mark// chu+ eng nge min hrilh ngawt a?...

Alex// i..i lawm ve lo a mi?...a tawp chat mai.

Mark//i fa pawh nise eng nge ka lo buai ve na tur awm a?

Heartbeats //BL//(mizo)Where stories live. Discover now