Şehrin caddesinde yürürken, kolunuz erkek arkadaşınıza bağlı, onun sarhoş maskaralıklarına gülmeden edemiyordunuz. Akşamı geçirdiğiniz bardan gelen müzik sesleri, ikiniz de yavaş yavaş uzaklaşırken kaldırımdan hala duyulabiliyordu.
Adam "o kadar sarhoş" olmadığına yemin etti ama eylemler kelimelerden daha yüksek sesle konuşuyor ve Namjoon beş dakikadır Monster Mash'i söylüyordu.
Gamzeler, diye inledin geniş gülümsemenle, vücudunla ona çarparak. "Bebeğim, dur" diye sızlandın.
"Püre yaptılar," diye devam etti, sesi tiz, tiz ve akortsuz ve sessiz olmasına rağmen, sarhoş benliklerinizin yanından geçerken yoldan geçenlerin duyabileceği kadar yüksek.
"Joon," diye sızlandın bir kez daha."Canavar püresi," diye sevimli bir şekilde ama iğrenç bir şekilde devam etti."Şarkının tamamını bilseydin ama sadece koroyu bilseydin bir şey olurdu," diye şikayet ettin.
"En iyi kısmı bu," diye ısrar etti, şakağını öpmek için yüzünü sana çevirerek.
Ceketinin omzundan sarkan altın, asil görünümlü püsküllere bir göz attığınızda, dağınık olduğunu fark ettiniz. Yürümeyi bırakıp adama döndün, malzeme parçalarını güzelce asılacak şekilde ayarladın.Erkek arkadaşının kostümünü takdir ederek ona küçük bir gülümsemeyle.
"Prens olarak çok tatlı görünüyorsun" dedin."Hmm," diye mırıldandı, giydiğin prenses elbisesine bakarken düşünceli bir şekilde. "Hala bir melek ve bir şeytan olmamız gerektiğini düşünüyorum," dedi sana, başını sana kaldırırken elleri senin kalçalarını bularak. Gözleri ağırdı, alkol vücuduna tamamen yerleşti.
"Beni sadece şeytan boynuzları içinde görmek istedin, seni sapık," dedin sırıtarak, Namjoon kıkırdayarak.
"Aslında senin melek olacağını düşünüyordum. Ne de olsa Cadılar Bayramı, ne istersek olabiliriz," dedi çarpıcı bir gülümsemeyle.
"Hey, ben her zaman bir meleğim," kendi şakasına gülerken göğsüne hafifçe vurdun. "Yani bir hal? Senin iyi kızın olmamı ister misin?" Sesini baştan çıkarıcı bir şekilde alçaltarak sordun."Dur, halkın içindeyiz," diye şikayet etti, hayal kırıklığını göstermek için başını arkaya atarak.
Kıkırdayarak kolunu beline doladın ve onu bir kez daha ileriye doğru yönlendirmeye başladın."Biliyorsun, bana bir prenses kadar güzel göründüğümü söylemelisin," dedin ona sahte bir suratla.
"Bu gece sana on beş kez falan söyledim," diye geniş gözlerle savundu, sana inanamayarak bakmak için bir kez daha yürümeyi bıraktı.
"Gerçi uzun zaman oldu," diye kendi kendine eğlenerek büyüyen bir sırıtışla onunla dalga geçtin.
"İyi," dedi, ellerini yüzünün iki yanına götürmeden önce, alnını senin alnına indirirken ona bakmanı sağladı. "Çarpıcı bir prenses oluyorsun. Ama bence sen bir kraliçe olmalıydın. Bu bir indirgeme gibi geliyor," dedi dudaklarını seninkilere indirmeden önce, peluş dudakları seninkilerle mükemmel bir uyum içinde.
"Çok sevimsizsin," diye fısıldadın ağzına karşı, onunla alay etmeyi bırakmak istemiyordun.
"Kapa çeneni ve öp beni," diye mırıldanarak toplantıya başka bir öpücükle gülümsedi. "Tehdit ediyorsun."
~~~
AGA BEN BU KİTABI UNUTMUŞUM AGAAAA
~~~