•41•

72 5 2
                                    

,,To je blbka! Kam to leze bože roste jí v hlavě meloun nebo co?!" tohle byla paní Chesoo a její klasické prožívání filmů. Mezitím co ona si nadávala u hororu, já se krčila strachy.

Abyste pochopili situaci, právě sedíme se Soo na gauči a pod náma Kook s Chimem. Přesněji řečeno, Kook pode mnou, Chim pod Soo... To zní divně- no nevadí... Kromě toho máme každý v rukách misky s popcornem takže celkem nebezpečná situace pro ty dva hah. No nic, zpátky do přítomnosti.

,,Můžeš alespoň chvilku držet hubu?" eh... Klasické fighty paní Chesoo a pana Jimina. Nechápu proč se ti dva nemůžou vystát, fakt ne. ,,Trhni si nohou, idiote." převrátila Soo očima a dál sledovala televizi.

Ale co by to bylo za horor, kdyby se tu neobjevily ✨džampskéry✨. Kromě toho že jsem se málem poto, jsem vysypala celou misku s popcornem na Kookovu hlavu... Víte snad, jak jsem říkala že je to nebezpečná situace pro ně? Hah...

,,Ehm- uh- hah?" vyšlo ze mě když se na mě otočil Kook s nečitelným výrazem. ,,Pojď do kuchyně, dám ti to z těch vlasů pryč." nevinně jsem se usmála, vzala ho za ruku a táhla ho do kuchyně. Vlastně ani nevím, proč jsem kvůli tomu potřebovala jít do kuchyně, asi abych měla lepší světlo haha.

,,Promiň, strašně jsem se lekla." omlouvala jsem se mezitím co jsem mu dostávala kousky popcornu z vlasů. ,,V pohodě." zasmál se. ,,Ne není to v pohodě, bože, jsem fakt pitomá já-" v tu chvíli chytil mé ruce a otočil se tak, že jsme se navzájem dívali do očí. ,,Přestaň se pořád omluvat, byla to jen nehoda." usmál se a mně se rozbušilo srdce jako kdyby mi chtělo prasknout. Dívali jsme se na sebe a usmívali se, nic jiného. Očima jsem zabloudila na jeho rty, které jsem v tu chvíli měla strašnou chuť políbit. Všimla jsem si i jeho, že zkoumá ty moje. Začali jsme se trochu přibližovat. Začali jsme se přibližovat blíž a blíž, až jsme se dotýkali nosy a já cítila jeho dech na své tváři. Očividně ho tohle pohrávání přestalo bavit, protože naše rty spojil. V tu chvíli jsem měla motýlky v břiše, kteří poletovali sem a tam a šimrali mě příjemným způsobem.

Rukou jsem zajela do jeho vlasů a polibek prohloubila. Jemně mě kousl do rtu, což způsobilo že jsem pootevřela pusu a on se tam tak lehce dostal jazykem. Začala jazyková válka, kterou samozřejmě vyhrál, ale v tu chvíli mi to bylo ukradené. Hlavou mi létaly jenom myšlenky které říkaly: ,,miluju ho, nemiluju ho. Miluje mě, nemiluje mě."
Snažila jsem se to ignorovat, proto jsem Kookovi lehce zajela pod triko a zkoumala jeho břišní svaly.

Pokračovala bych, ale chytil mou ruku, ušklíbl se a se slovy: ,,Měli bychom se jít osprchovat a ty mi můžeš pomoct umýt ty vlasy od popcornu." mě vedl do koupelny.

Zajímavé... Sakra, proč zrovna já se musela zamilovat do mého bláznivého souseda?!

•••

Anneyeonghaseyo 💜

Vy mi to možná neuvěříte ale... Žiju...
Stydím se za to, jak dlouho je to od poslední kapitoly, ale už s tím nic nenadělám
Každopádně tohle je poslední kapitola tohohle příběhu. Dávám ho za dokončený. A druhý díl nejspíš určitě nebude... Důvod? Bohužel už mě to nebaví psát a do napsání téhle kapitoly jsem se hodně nutila. Přijde mi, že se mi celkem změnil styl psaní i když jsem se ještě snažila aby v téhle kapitole byl alespoň kousek té energie, která byla v předchozích kapitolách. Prosím, nebuďte na mě za tohle naštvaní, prostě už se nechci nutit do něčeho co mě nebaví a omrzelo mě... Taky byl tohle nejspíš poslední boyxgirl příběh, ale pokud by mě ještě nějaký napadl, dám vám vědět.
Nezapomeňte že vás mám pořád stejně ráda a loučím se s vámi <3

💜I purple you💜

- Lála

This Crazy Neighbor/JK ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat