3

307 64 18
                                    

ტრადიციის თანახმად, როდესაც იმპერიის მემკვიდრე თვრამეტი წლის გახდება, მოეწყობა მეჯლისი-მასკარადი, რომელსაც დაესწრებიან იმპერატორის მიერ არჩეული მემკვიდრის მომავალი ქმრები.  

ამ საღამოსთვის მოახლეები ამზადებენ ჯიმინს: ნახშირით შემოვლილი თვალები ლამაზად გამოიყურება ახალგაზრდა სახეზე, ქერა თმა ლამაზად არის დავარცხნილი, ტანსაცმელი საუკეთესო დიზაინერებისგან.  ყველაფერი უმაღლეს დონეზეა, დღეს კიმმა უნდა გამოაჩინოს თავი საუკეთესო მხრიდან.  

მომავალი ქმრების გარდა, მეჯლის დაესწრებიან გუბერნატორები, ცნობილი დიზაინერები და ჩრდილოეთ იმპერიის იმპერატორი: თითქმის ყველაზე მნიშვნელოვანი სტუმარი.  

ჯიმინი იღრინება, როცა ქალი მტკივნეულად ვარცხნის თმას და მუქარით უყურებს, ანიშნებს, რომ ფრთხილად იყოს. ქალბატონი გაფითრდა, მაგრამ მაშინვე დაიწყო ყველაფრის უფრო ფრთხილად კეთება.  კიმი მომწიფდა, ეს აშკარა იყო არა მხოლოდ გარეგნულად, არამედ მისი ხასიათიც შეიცვალა.  

ჯიმინი კიდევ უფრო ლამაზი გახდა, მისი სხეულის მთელი ხიბლი უფრო დამრგვალდა და ელეგანტური გახდა, რაც ალფების აღფრთოვანებულ კვნესას და ომეგების შურიან მზერას იწვევდა.

თავადი ამაყობს თავისი სხეულით და არ ერიდება ამის თქმა;  რამდენადაც მემკვიდრეს არ უნდა ზღვაზე გასვლა, მან თავისი მოვალეობები უნდა შეასრულოს მამის, მეთვალყურეობის ქვეშ.  სამსახურიდან თავისუფალ საღამოს კიმს შეეძლო სასახლიდან ზღვიან სანაპიროზე გაქცევა, სადაც მარილიანი წყალი ფეხებს შემოახვევს, სახე კი ქარით დაიფარება და იმ სუნით, რომელიც დღემდე ალფას ახსენებს.  

როგორც კი მოახლეები ასრულებენ თავიანთ საქმეს, ისინი მაშინვე ტოვებენ მემკვიდრის ოთახს, მისი ბრძანებით.  ჯიმინი საკუთარ თავს სარკეში ათვალიერებს, უკმაყოფილო იყურება და  მისგან ისევ ფაიფურის თოჯინა შექმნეს.  ომეგა სკამიდან დგება, მეჯლისი იწყება და ის ჩქარობს დარბაზისკენ, სადაც ეს ღონისძიება გაიმართება.  ის იკეთებს ნიღაბს, რომელიც ჯინმა მისცა და მცველები მიჰყვებიან მას, ეშინიათ პრინცის მარტო დატოვების.  

The treasure of the pirate☑Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon