On je tak nádherný!......tak počkat co dělám v tomhle autě a kam mě to veze. Radši jsem se přikrčil. Ta Alfa se jen uchechtla. Najednou promluvil,, Mě se nemusíš bát maličký, a teď se radši ještě vyspi čeká nás ještě kus cesty".
Nechtěl jsem ho poslechnout přece nevím co mi udělá, tak jsem zavřel oči jen naoko, ale to kolíbání mě uspalo.Je tak roztomilý když spí. Asi tak po půl hodiny cesty už jsme konečně byli před branami mé vili. Zmáčkl jsem ovladač na otevírání vrat a vjel na cestu kde jsem hned vjel do garáže. Vzal jsem Hira do náruče a vyšel jsem k pokoji pro hosty.
Probudil jsem se v cizím pokoji. Protřel jsem si oči a porozhlédl po pokoji. Byl překrásný. Po delší chvilce rozhlížení jsem zjistil že mám u hlavy noční stolek a na něm vzkaz ,, Až se probudíš přijď dolů do obýváku" Tak jsem vstal, vyšel ze dveří a začal hledat obývák. Byl jsem v 2 patře tak jsem sešel ze schodů dolů a šel chodbou doprava. Já ani nevím proč jsem tudy šel přišlo mi to jako nejlepší cesta a co pp chvíli chůze nevidím. Ta sexy Alfa sedí v obrovském obýváku na velkém Koženém křesle. Nejspíš si mě všiml protože se pousmál a promluvil.
,,Ahoj Hiro koukám že jsi se probudil"a usmál se na něj, Ale on se zamračil.
,, Jak to že víš jak se jmenuji" zamračil jsem se na něj. Celkem se ho bojím tak raději začnu pomalu a nepozorovatelně couvat.
,,Ale zlatíčko já ti přece říkal že dostanu vždy to co chci a u tebe to platí dvojnásob" pověděl jsem a ušklíbl jsem se na něj. Myslí si že ho nevidím jak začal couvat, jen jsem se na to usmál položil wiskei co jsem zrovna popíjel a rozhodl se že půjdu k němu. Ale on začal utíkat. To je roztomilé, aspoň si zkusím jaké je to opravdu být na honu na kolouška. Jen jsem se nad všímá myšlenkovýma pochodama pousmál a rozběhl se za ním.
Takhle nějak vypadá pokoj kde se Hiro probudil a obývák😅
Doufám že se vám kapitola líbila budu se snažit vydávat kapitoly co nejpravidelněji moc děkuji za trpělivost ❤️
ČTEŠ
Alfa x omega (yaoi)
FanficOmega kluk jménem Hiro je číšník v kavárně ,ale jednou tam potká kluka jménem Rej Boyxboy jestli se vám to nelíbí nečtěte Moc se omlouvám za chyby