Duminică însorită. Acum 5 minute m-a sunat Jess sã-mi zică să mă pregătesc că vine să mă ia să ne plimbăm cu rolele. Nu am niciun chef dar cum nu am mai ieșit de mult din casă mama mã tot întreabã dacă am pățit ceva,ca să scap de interogatoriile ei mai bine ies cu rolele. Adevãrul e că nu prea mã simt bine..deși nu vreau să recunosc cred că îmi este dor de Alex. Nu știu cum se face lucrul ăsta,mie nu prea mi se face dor de persoane dar bãiatul ãsta are ceva special. Telefonul sună,e Jess a ajuns în fața casei mele și mă așteaptă.
-Hei! O zi perfectă pentru o plimbare. Oricum de ceva timp nu ai mai ieșit. Ești palidã și-ți trebuie puțin soare să te învioreze și sã-ți coloreze puțin pielea.
-Bine, care e traseul?întreb fãră prea mare entuziasm.
-Păi nu m-am gândit pe unde o să ne plimbăm,pur și simplu vedem unde ne duc picioarele..zise râzând. Are trăsãturi fine.. E pe jumãtate irlandeză, mama ei fiind originară din Irlanda iar tatãl de aici din Blue Lake prin venele lui curge sânge pur californian. Ea a moștenit părul mamei sale roșcat-arămiu și ochii cenușii ai tatălui său. Corpul zvelt cu brațe puternice dar în același timp feminine.
-Hai să mergem întâi spre parcul central dăm o raită apoi facem o pauzã să bem un suc și pornim iarãși.
Vremea este superbă. Soarele strãlucește dar nu este foarte cald. Ne ținem de mână și râdem. Am ocolit parcul iar acum ne îndreptãm cãtre un magazin sã luãm câte un suc. Intrãm și Jess comandã două cola. Când ieșim din magazin ceva îmi atrage atenția. Motocicleta lui Alex... Este în fața unui magazin cu piese de mașini și motociclete.Observ că ne îndreptăm în aceeași direcție cu magazinul. Gândul că aș putea sã-l revãd îmi face inima să bată repede. Ajunsã în fața magazinului arunc o privire. La tejgea era o fată extrem de frumoasã și Alex vorbea cu ea. Inima mi se oprește și o tristețe bruscă mă acaparează.
-Tess,ești bine? De ce te-ai oprit? Jessica îmi scutură puțin brațul.
-Mda..sunt bine. Cred cã obosisem și de aceea m-am oprit.
Vrau să mã pun iar în mișcare câmd aud ușa magazinului deschizându-se.
-Tessa! Uh..vocea lui,realizez ce dor mi-a fost de ea.
-Hei Alex!
-Ce coincidență frumoasã sã te întâlnesc pe aici. Ce faci?
-Am ieșit la o plimbare cu rolele. Apropo ea e Jessica prietena mea.
-Încântat să te cunosc! Zise întinzându-i mâna lui Jess.
-Asemeni!zise aceasta...
Dă să-mi zică ceva când fata din magazin îl strigă.
-Revin imediat! Ne anunță. Enervată îi zic Jessicăi să mergem..
-Dar a zis că revine.. Riposteazã aceasta.
-Hai! Nu pot să mai stau. Să mergem...
CITEȘTI
Dragoste pe două roți
RomanceDupã ce Alex o lovește cu motocicleta ,Tess se va îndrãgosti nebunește de el. Nimic nu o va face sã dea înapoi. E hotãrâtă sã intre în banda lui de motocicliști. Dorește o viațã periculoasã alãturi de tipul sexy. Dragostea lor se va dovedi o dragost...