Capitolul 7. Pff..e doar sora lui :)

277 24 4
                                    

Jess și-a dar seama că de fapt sunt geloasă pe fata de la tejgea și râde:
-Ești geloasă cumva? Sigur îl placi pe tipul ăla,am văzut cum te uitai la el..
-Nu,nu despre asta e vorba..încerc să mă apãr.
-Atunci ce naib... Un alt glas mă strigă,e Alex aleargă spre noi.
-Hei voiam sã-ți mai vorbesc.. De ce ai plecat?
-Am crezut cã ai treabă cu fata de la magazin..
-Oh..Zise el râzând. Ea este Maya,sora mea iar acela este magazinul nostru.Voia să mă întrebe unde sunt niște piese.
-Ah! Exclam eu,ușurarea a pus stăpânire pe mine.
-Hei Tess,eu plec am ceva de făcut,vă las să vorbiți..Jess îmi face semne cu subînțeles,vrea sã ne lase singuri.
-Ok,mã întorc singurã acasă.
-Pa!
-Îmi pare bine cã te-am cunoscut Jess! Îi strigă Alex.
Rămași singuri nu rezist sã nu mă holbez la el.. Tricoul lui albastru cu Cannibal Corpse este mulat perfect peste mușchi.
-Spuneai că vrei să-mi vorbești..
-Da,mã gândeam dacă ai putea...face o pauză și mă privește adânc în ochii.. Mă gândeam dacã ești de accord să te scot mâine la o plimbare cu motorul. Își afișează cel mai strălucitor zâmbet. Mă înroșesc.
-Hmm..tot nu aveam nimic de făcut,deci o să merg. Acum trebuie sã plec,probabil mama se va îngrijora dacă mai întârziu.
-Te conduc pânã acasă.
-Mã descurc,nu vreau să te fac să pierzi timpul.
-Crede-mă timpul pe care-l petrec în compania ta nu se pierde.
Mă dezechilibrez și sunt gata să cad dar Alex mă prinde de mână.
-Hop! Nu înțeleg cum mergeți voi pe chestiile alea.
-Nu-i chiar așa greu.
Observ că încă mã ține de mânã.
Vorbim un timp despre școală,mã întreabă dacă am frați și îi spun cã sunt singurã la părinți.Timpul trece și ajungem aproape de casa mea.
-Păi de aici mã descurc,mulțumesc că m-ai condus.
-Nu-mi mulțumi,a fost plăcerea mea!
-Bine,ne vedem mâine,la cât ai zis cã vi sã mă iei ?
-La patru,cinci după-amiazã e bine?
-Perfect!
-Pãi eu am fugit, la revedere !
-Tess,stai puțin.
Mă întorc.. Mă privește atât de adânc,se apropie de mine. E atât de aproape încât îi simt din nou parfumul îmbătãtor. Se apleacă puțin și mă pupă pe frunte. Când buzele lui fac contact cu pielea mea ceva se declanșează în mine. Vreau sã-l sărut,dar în schimb rămân nemișcată.
-Pa micuțo! Ne vedem mâine.
-Pa! Rostesc în grabă.
Abia mă țin picioarele. Totul se învârte în jurul meu...

Dragoste pe două roțiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum