Jeon Jungkook❤️🐰
Ahoj, mé jméno je Jeon Jungkook a jsem hybrid.
Na tomto světě to není nijak zvláštní být hybridem.
Lidé hybridy berou spíše něco jako sexuální hračku na ukojení potřeby a ne jako plnohodnotné lidi, kteří mají též práva.
Možná máme menší práva než plnohodnotní lidi, ale alespoň něco.
Podle mě je to vůči nám strašně nefér přeci jen jsme také lidé.
Sice ne úplní, ale i tak pořád jsme nimi nebo ne?
Existují různí hybridi jako např: kočičí, psí, kuřecí atd...
No já Jeon Jungkook jsem králičí hybrid.
My králičí hybridi jsme prý velmi vzácní a je nás tady v Korei hodně málo.
Co se týče mých rodičů jsou to velmi milí a hodní pánové.
Možná se ptáte "pánové"?
Ano pánové, vychovávají mě dva muži jejichž jména jsou: Park Jimin a Park Yoongi.
Moje "máma" Park Jimin je též hybrid, ale kočičí.
Kočičí hybrid není ani tak vzácný oproti mému druhu.
No a co se týče mého "tátu" je to Park Yoongi, který nepatří mezi žádný druh hybridů, tudíž je obyčejný člověk.
Ohledně mých opravdových rodičů tak ti mě nechali před dveřmi dětského domova s dopisem, který popisuje že nechtěli za syna takovou zrůdu.
Oba dva mí biologičtí rodiče jsou lidé.
Možná se ptáte jak je možné, že když jsou lidé tak jak můžou mít za syna hybrida.
Je to jednoduché, matka měla poměr s hybridem ovšem, když spolu spali tak byly úplně na mol a k tomu ještě zdrogovaní, takže nevěděla že spí s hybridem no a z toho jsem vyšel já.
Moji nepravý rodiče se mnou mají dost práce jelikož "trpím" nemocí zvanou Little space...
Také jsem Femboy. Jestli nevíte co je to tak je to více méně že se kluci oblékají do různých sukýnek a nadkolenek, prostě vše co se týče holčičího stylu oblékání...-----------------------------------------------------------
That's me⬇️
ČTEŠ
Hybrid boy [𝐓𝐚𝐞𝐤𝐨𝐨𝐤]
Fanfiction17ti letý Jeon Jungkook je králičí hybrid, který to neměl a nemá v životě vůbec lehké. "Trpí" nemocí zvanou Little space a proto je pro něj život ještě těžší... Kim Taehyung je bohatý středoškolák, který šikanuje mladší kluky ze školy a myslí si o...