A theih ang+ in ka lo up tawh ang aw...
Heartbeats
Chapter-14
________________________Mark// O Amenda...han dil la....
Amenda// awih ...ka dil pit ang .an ṭhin ho hi ka ngai na lo hlawn em mai..ka be duh lo..ka zak.
Mark// i ho..a nih chu a....
Amenda// tak a...
Pca// Mark..maths hi min lo hrilh teh...
Amenda// lo kal rawh..naupang ka lo hrilh ang che
Pca// i thiam ve ngawt a mi?
Amenda// eng a....?..Mark nen hian mark 6 vel chiah in kan in thlau ṭhin i hria em?
Pca// hria ila ka zawt nang che....
Mark// lokal rawh....Luch break a ni tho a...canteen ah kan ti mai dawn nia ..
Amenda// ka lo kal ve dawn....ka ril a ṭam lutuk....
Canteen ah xhuan Mark,Amenda,Pca te chu an in zui lut a...Vernon ,Reubena leh Nick pawh an lo awm tawh....
Rang fa hran in Reubena chuan Pca ṭhut hma chuan a lo ṭhut khalh that a...A ngawi nghal ngul bawk si...Pca chuan a bul a chair chu la in a ṭhu ve ta ngawt a. An in melh hrek+ mai...Amenda// Lalreu..eng neg i rawn tih ve dawn a?
Reubena// min be suh..thil ka ei dawn...pi he tah...sanpiau plate 2 aw....a aû lauh+ a....
Mark// tu nge duh ve a...Lalreuben
Reuben// kei ma ta tur..eng nge?ka birthday pawh ka lawm silo a...ka ei ṭeuh dawn...
Amenda// ehh..eheeee....Lalreu...ti nge i kut kha.....?..Reubena...ban a duk deuh kulh chu a khawih nghal zat a...kawr lum a lo ha lo bawk nen a lo theihnghil a....rang fahran in a kut chu a la thla nghal a...
Reubena// ka tluk na..ehhh..a van tui em+ Hey....Lalpc kha+ min lo lak teh...
Pca// eng ber??
Reubena// kha kha lai a mi kha...
Vernon// tho teh...Lalmuanzual....
Reubena// eng nge nawt zel a...
Nick// tho rawh......
Mark// hey..eng nge in thin a rim a mi a..tih sual kan nei a mi?..Eng tin mah kan ti lo a nia..
Vernon// i pa bawk a mi?...
Reubena// a ho lutuk...ka tih chu .eng mah a nilo...
Vernon// Lalmuanzual thi vat mai rawh......Dawr a mi te zawng+ an lo hawi ṭhup a...
YOU ARE READING
Heartbeats //BL//(mizo)
Romancehei hi mizo Bl a nia..in lo chhiar ve ngei dawn nia...aw......