Bölüm 3

114 14 1
                                    

Seokjin yaptığı binlerce denemenin ardından sonunda başarılı bir sonuca ulaşmıştı. Bu kadar erken beklemediği bu sonuç kendisini hem şaşırtmış hem de mutlu etmişti. Şimdi biraz dinlenebilirdi, değil mi?

Hayır! Tamam, kodları tamamladı ama geçerliliğini de test etmesi gerekiyordu. Oflayarak kendisini uzun süreden sonra bıraktığını pofuluk kanepeden kalkıp salona doğru harekete geçti. İçinde denek olarak kullanabileceği insanların olduğu dosyayı aldı ve tekrardan kendini kanepeye bıraktı. Bacaklarını uzatıp dosyadakilerin kişisel bilgilerini okumaya başladı.

Kim Haneul: Evli, 2 çocuk babası

Sadece burayı okuması bile onun için yeterliydi. Evli ve yuvasını kurmuş birinin kaderiyle oynamayı istemezdi. Ona genç ve bekar biri lazımdı. Evli ve yaşı ilerlemiş olan herkesin üzerine kocaman bir çarpı attı.

Ahh Jihun: Bekar, 23 yaşında, bazı kalp sorunları olduğu için hastaneye yatma olasılığı var.

Hasta birini de istemiyordu, neticede az bir ömrü kalmış olabilirdi ve bu kalan süresinde de deneyi için kullanmaya gönlü elvermiyordu. Böyle sağlık sıkıntısı olanların da üzerine koca bir çarpı attı. Dosyada 3 kişi kalmıştı incelenmemiş.

Kim Taehyung: 24 yaşında, bekar, falcı, bilinen bir sağlık sorunu yok, zengin bir aileden geliyor ama başına buyruk bir yaşam stili var.

Tamam işte. Seokjin'in sildiği hiçbir krater onda yoktu. Diğerlerini inceleme gereği duymadan bilgisayarının başına oturdu ve deneği hakkında daha fazla araştırma yapmaya koyuldu.

Gerçekten tam da aradığı gibi biriydi. Şimdi deneyinin son aşamasını da tamamlayabilirdi.

Seokjin: Hmm... Acaba nasıl bir kader düşünsek..? Şöyle serseri ve herkese sataşan bir tip mi olsa? Yok, eli yüzü düzgün birine böyle bir şey yaptırmayacağım. Kim Taehyung... Adında gay havası veren bir şey var. O zaman neden gay yapmayayım ki? Kendime mi aşık etsem acaba? Mantıklıymış şöyle düşününce aslında.

Bunu söyledikten sonra derin bir kahkahaya boğuldu ama sonra nedendir bilinmez mantıklı geldi.

Günlerce uğraştı yine. Sonunda başarıya ulaştı bu aşamada da. Şimdi yapması gereken tek bir şey kalmıştı geriye: Dışarı çıkıp Kim Taehyung'un karşısına çıkmak. Karşısına çıkmadan nasıl kendisine aşık edebilirdi ki?

Günlerdir oturduğu yerden kalktı ve banyoya doğru yola koyuldu. Oradaki işini halledince üzerine şu an giydiği basit şort ve tişörtümsü giysiden kurtulup daha havalı bir görünüme kavuşturdu kendini. Bir süre aynaya baktı ve kendisine övgüler yağdırdı. Haklıydı aslında, sonuçta böyle bir yüz ve vücuda sahip olsa kim övünmezdi ki?

En sonunda dışarı çıkmayı başardı. Uzun süredir dışarı çıkmamasına rağmen avucunun içi gibi bildiği yolu izleyerek hedefine doğru yola çıktı. Vardığında kapının önünde dikilen birini gördü ama pek umursamadı sonuçta onun işi Taehyung ileydi. İçeri girdiğinde ortalıkta dolanan bir robot gördü. Robot onu görünce önünde durdu.

Robot: Merhaba, kaderiniz hakkında bilgi mi almak istiyordunuz?

Önünde iki tane tuş belirdi ve Seokjin "evet" tuşuna dokunuverdi.

Robot: O zaman beni takip edin.

Gitmeye başladı ve bir odanın önünde durdu.

Robot: Kim Taehyung ile burada görüşeceksiniz.

Bunu dedikten sonra girişte dolanmaya devam etti. Seokjin de içeri geçti ve etrafı incelemeye başladı. Bir süre sonra içeri üzerine uzun bir pelerin giyen, yüzü tamamen kapanmış ancak mutsuz enerjisi her yerden hissedilen biri girdi.

Geldiği gibi eline birkaç kart aldı ve bir süre kendini dış dünyaya kapatıp iç dünyasını dinledi. Bu sırada Seokjin hala oturmuş karşısındakini izliyordu. En sonunda 1 kart çekti.

Taehyung: Aslında şu an senin falına bakmam gerekiyor ancak az önce sevdiğim tarafından reddedildim ve moralim çok bozuk.

Seokjin: Öyle mi? Çok üzüldüm. Acaba adı neydi sevdiğinizin?

Taehyung: Yeontan. Kendisi köpeğim olur ama galiba kendisine bir eş buldu ve benimle oynamak istemiyor.

Seokjin bir an cidden deneğinin bekar olmadığını ve yolunda gidebilecek bir ilişkiyi bozmuş olacağını düşündü ama sonradan aldığı cevap gerçekten içine su serpmişti.

Taehyung: Bak, bu Beş Kupa Tarot kartı. Üzüntü, kayıp, yalnızlık ve umutsuzluğu temsil ediyor ama her şeyin olduğu gibi bunun da olumlu bir mesajı var. Karttaki figür bardakların üzerinden ağlıyor ve iki fincanın dik hala durduğundan habersiz gibi duruyor. Bu, her şey ne kadar kötü görünürse görünsün her zaman bir umut ışığı olduğunu hatırlatıyor.

Fate Hacker | TaejinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin