Би хүүгээс нь илүү аавыг нь авна

25 3 0
                                    

Элэгдэж хуучирсан цаас гарын даралтын дор үрчийх нь мэдрэгдэв.  Би үүнийг өчүүхэн хүчээр ч гэсэн урж хаях юм шиг санагдсан

Би эргэлзсэн асуудлаа амархан шийдэж чадсан болоосой.

Би цаасаа усан доогуур шидээд ууланд булав.  Би тэдний ихэнхийг нь галд хаясан тул тоохоо больсон.

Гэвч хэчнээн зовлон зүдгүүрийг туулсан ч цаасан дээрх үсэг арилаагүй.

Эцэст нь гэр бүлийн хоёр тэргүүн өвөг дээдсийнхээ хүсэлд бууж өгөв.

Гэрээний агуулга нь энгийн байсан.

Бид үр удамдаа төрснийх нь дараа гар нийлэх болно.  Хэдийгээр тэдний насны зөрүү хэт том эсвэл ижил хүйстэн байсан бол энэ нь ичмээр байх болно, тиймээс тэдэнд илүү урт хугацаа өгье.

Гэвч тэд хоёулаа согтуу байсан бөгөөд санаанд орсон бүхнээ ханиалгаж байсан тул гэрээ нь тоглоом шоглоом шиг болсон.  Гэсэн хэдий ч гол асуудал нь тэдний гэрээнд ашигласан цаас нь ердийн цаас биш байсан явдал байв.

Ямар ч байсан гэрээгээ биелүүлэх ёстой.  Үгүй бол гаж нөлөө нь тийм ч таатай биш байх болно.

Уг романд энэхүү хараал идсэн гэрээ Маевиа Морганагийн амьдралыг там болгосон.

Нөхөр нь үгээр хэлэхийн аргагүй аймшигтай байсан.

Би гэрээгээ тавиад өөдөөс минь сууж байсан хөөрхийлөлтэй новш руу инээмсэглэв.

“Маш сайн.  Гэрлэлт сайхан сонсогддог."

"Ухаалаг сонголт.  Тэгвэл тийм ч ёслолгүй хуримын ёслол хийцгээе.  Үүний дараа би чамайг Фиф рүү бууж, намайг дуудтал гэрийн эзэгтэй шиг аашилж явах хэрэгтэй болно.  Мэдээжийн хэрэг, тансаг хэрэглээнд шамдахын зэрэгцээ амралт чөлөөт цагаа өнгөрөөх цаг гарахгүй" гэж Гилберт Каллакис ихэмсэг өнгөөр ​​анхааруулав.

Тэр намайг хорвоод хайхрамжгүй зүгээр л сойж байсан нь тодорхой.

Аа, үнэхээр.  Би үгээ олохгүй байна.

Би зохиолыг уншиж байхдаа ч энэ түүх хөлийг минь татаад байх шиг санагдсан.  Дахин хэлэхэд, би өөрөө нөхцөл байдлыг мэдэрч байгаа нь бүр ч инээдтэй юм.

Би тааламжтай илэрхийлэлээ хадгалсан.

"Хэн намайг чамтай гэрлэнэ гэж хэлсэн бэ?"

“……..Уучлаарай?”

"Би чамтай биш харин аавтай чинь гэрлэх болно."

Тийм ээ, би түүний цолыг санаатайгаар ашигласан гэж хэлээгүй.  Би түүнийг зүгээр л "чи" гэж нэрлэхийг хүсч байна.  Гэвч Гилберт цол хэргэм зэрэгт санаа тавих цаг байхгүй мэт санагдсан.

"Чи сая юу хийсэн бэ......  Би буруу сонссон юм шиг байна.  Та сая хэлсэн үгээ давтаж чадах уу?"

Нүүрэн дээр минь инээмсэглэл тодрох хүслээ барьлаа.

Би чиний чихний лавыг цэвэрлэх хэрэгтэй байна уу?  Нотариатч миний хэлснийг сонссон байх.

-Танай аав ганц бие хүн.  Чи зүгээр л үнэ цэнэгүй чулуун блокоос атгаж байгаа болохоор тэр нь алтан гулдмай байсныг мэдсэн болохоор аав чинь гэрээнд хүчинтэй байх магадлал хэвээр байгаа нь ойлгомжтой."

"Таны энэ утгагүй үгс намайг хэлж байгаа байх гэж байхгүй."

"Өө бурхан минь, би чамайг хэлж байгаа юм шиг сонсогдов уу?"

Би буруугүй мэт дүр эсгэсэн ч үүнийг үгүйсгээгүй.

Гилбертийн царай улаан болж хувирав.

“Би чамаас ийм эвгүй байдалд ороход хүргэсэн алдаагаа мэдэхгүй байна.  Би нэг их юм гуйхгүй.  Чиний хийх ёстой зүйл бол гэрээний шаардлагыг биелүүлж, үнэнч хань хэвээр үлдэх явдал юм."

"Мэдээж би үүнийг хийх болно, гэхдээ чамтай биш.  Би чиний аавтай гэрлэнэ."

Би хүүгээс нь илүү аавыг нь авнаWhere stories live. Discover now