Capitolul V

15 0 0
                                    


Mă crezi sau nu mă simt captiv în bucla ta întunecată.Vreau să îmi permiți să intru înăuntrul minții tale diabolice .Vreau să îmi simți durerea ce mi-ai provocat-o odată cu prezența ta aici .Este o durere insuportabilă , însă plăcută în același timp. Oh Jamie , dacă ai ști cât de mult vreau să te ajut ,te simt mult prea încordată.Moliile acestea ce au apărut din mijlocul infernului sunt niște părți lipite de chipul tău delicat.
De ce mă urăști atât de mult ?!De ce trebuie să mă consideri doar o iluzie pentru sentimentele tale ?!Nu mă înțelegi Jamie ,nu vrei să mă înțelegi ,când ți-aș zice că te iubesc .

-Vladimir ! Ajută-mă !
Acesta nu răspunde ,cât timp voi mai rezista așa ?Încerc să iau un foarfece, îndreptându-l spre părul meu lung și roșcat , în speranța că voi îndepărta moliile înfometate .
Simt o strângere puternică de mână ,foarfecele urmând să aibă un contact direct cu podeaua .
Vladimir mă străpunge cu o privire ageră ,începând să îmi apuce firele de păr ușor ondulate între degetele sale ,mirosindu-le .A început să surâdă atunci când simți mirosul de vanilie a părului .Moliile au dispărut , transformându-se în cenușă .Nu mi-am pus momentan întrebarea pentru care acestea au dispărut ,eram pur și simplu copleșită de emoțiile vii ce se formau în interiorul meu .Vladimir îmi oferea o senzație plăcută de amorțeală ,eram prinsă în amorțeala lui , în atingerile sale ce îmi făceau pielea să tremure . Mă bloca complet .Dar îmi debloca și o parte a sufletului meu păstrată de mult în cenușă , ascunsă de ochii lumii.
Vladimir a început să îmi maseze buclă cu buclă ,iar cu cealaltă mână să mă apropie de trupul său masiv.
Am început să îl privesc în ochi săi negrii , masându-i temătoare părul cafeniu .Încercam să îi rezist jur , însă îmi era din ce în ce mai dificil să îmi pot controla limbajul corpului .
-De ce îți place să mă complici Jamie ?
Rămân pentru câteva secunde confuză ...
-Ce vrei să spui ?
-Jamie se vede pe chipul tău că minți ,de ce vrei să mă păstrezi la o distanță cât se poate de îndepărtată de tine ?
-Nu știu Vladimir .
- Tu chiar ești o egoistă ,care se gândește doar la interesele proprii .
-Vladimir încetează, la urma urmei nu trebuie să îți dau ție explicații .
-Bine domnișoara le știe pe toate , însă ar trebui să merit și eu o recompensă...
-Nu fii ridicol , recompensă,pentru ce ?
-Pentru moliile care s-au evaporat ca prin magie din jurul tău .
- Nu îți voi oferi nicio recompensă!
- De ce nu ?
-Pentru că mereu îți vine câte o idee trăsnită de a ta , și iar mă bagi în belele .
- Poți să îmi dai și mie un exemplu de chestii neplăcute în care te-am implicat?
- Păi ...de exemplu în momentul acesta .
- Dacă stau bine și mă gândesc Jamie și tu m-ai băgat în multe belele ,mai ales cu părinții mei.
- Îmi pare rău ,nu am știut că ți-am creat probleme atât de mari .Eu ...voi pleca .
- Ești comică ,poți sta dacă dorești ,oricum îți dai seama că părinții mei nu îți vor face nimic .Doar sunt fiul lor ce naiba .
- Știu Valdimir , însă nu ar trebui să fiu aici atât de târziu , în plus fratele meu mă caută ,cu siguranță este îngrijorat pentru mine .
-Jamie ,dar...
-Noapte bună Vladimir , și îți mulțumesc .
-Pentru puțin .
-Jamie ?
-Da?!
-Ne-am putea întâlni mâine la stejarul de la marginea pădurii ?Aș vrea să îți arăt ceva ...
- Dar , mâine parcă trebuia să te vezi cu minunata ta logodnică,stai cum o chema ,a da Landiana .Deci ești ocupat presupun .
-Jamie ,doar nu ești geloasă pe Landiana ...
- De ce aș fi ,doar nu suntem împreună
-Nu ,dar am putea fi ...
- Termină cu poveștile de adormit copii .
-Jamie ,ai uitat de recompensa mea !
- Ți-am mai spus , încetează cu idioțeniile astea ,nu îți voi da nicio recompensă !
-Atunci mi-o voi lua singur .
- Și cum vei avea de gând să faci asta ?
Acesta începu să îmi ridice pliurile rochiei bleumarin , apucându-mi coapsa și strângând-o cu putere . A început să îmi lîngă porțiuni ale gâtului, continuând cu clavicula și mușcând o părticică dezgolită a pieptului ,după îmi înfinge o hârtiuță în interiorul chilotului dintr-un material negru transparent , zicându-mi:
-Ne vedem mâine la asfințit la stejarul bătrân de lângă castel .
Încerc să îl plesnesc pentru atingerile pe care nu i le-am permis asupra corpului meu , însă acesta îmi apucă încheietura mâinii , sărutând-o .
Iritată , mă îndepărtez de Vladimir , fugând spre casă .
Ajungând acasă ,îl văd pe Dantos dormind pe fotoliu ,îmbrăcat tipic lui ,cu trei nasturi deschiși ,niște pantaloni negri și cu părul ciufulit. Având în vedere că geamul era deschis ,se răcise destul de mult în sufragerie .Am luat o pătură groasă și l-am învelit , dându-i două șuvițe negre din zona pleoapelor .Din frica de a nu-l trezi ,pentru că dacă s-ar fi întâmplat asta cu siguranță m-ar fi luat la întrebări .Am închis geamul ,urcând spre baie ,cu gândul de a mă afunda în aburii fierbinți și în mirosul de lavandă. Când să îmi las rochia pe podea ,simt două mâini strângându-mă de talie .Dau să mă întorc însă acesta îmi apucă ușor bărbia cu trei degete , întorcându-mi privirea spre el .Când am dat de chipul său ,acesta a început să mă sărute , mușcându-mi buză inferioară ,cu cealaltă mână împingându-mă ușor în cadă .Aceste buze ,le știu de undeva ...
Oh doamne Vladimir ,lui îi aparțin aceste săruturi ,aceste atingeri .
Acesta se apropie de cadă,având o mână așezată pe marginea acesteia .
- Ți-a fost dor de mine ?
- Vladimir , în primul rând ,pot să știu și eu ce naiba faci în casa mea ? Ești nebun ,dacă te vedea Dantos ?
-Crezi că mi-e frică de Dantos, Jamie ?
-Ar trebui să îți fie ...
-De ce ?Dantos este doar fratele tău vitreg ,iar eu până la urmă sunt prințul acestui regat ce naiba !
-Oricum ar fi ,poți pleca din casa mea ?
-Nu încă drăguțo .
- Ce naiba vrei de fapt Vladimir ?
- Oferă-mi un sărut ,numai cum tu știi să îl oferi și voi pleca , doar în seara asta .
- Cum adică doar în seara asta ?Am stabilit că ne vom vedea mâine ,de ce ai mai venit aici ?
-Doar ca să văd cât de frumoasă poți fi .
- Știi ceva , păstrează-ți dulcegăriile pentru logodnica ta .
- Jamie ,de ce nu vrei să înțelegi că nu o iubesc ,plus că nu va avea loc nicio căsătorie cu Landiana .
- Și te vei lupta tu pentru dragoste , în fața părinților tăi ?
- Dacă nu lupt pentru iubire ,atunci ar însemna că sunt doar un muritor ,iubirea face oamenii nemuritori Jamie .
- Încetează odată cu dulcegăriile Vladimir !
-Of ,bine ... însă nu plec de aici până nu îmi oferi acel sărut .
-Vladimir ,eu nu știu de fapt cum ar trebui să sărut un bărbat .
- Pur și simplu o faci ,exact așa cum simți .
- Dar te poți întoarce te rog ?
- De ce ?
- Vladimir !Ai intrat în casa mea , în baia mea , văzându-mă dezbrăcată și acum mă întrebi de ce ?!
- Oh haide ,dacă ai ști ce corp perfect sculptat ai Jamie ,nu te-ai mai gândi atât de mult la consecințe .
- Vladimir!
- Jamie ,știi că mă poți săruta și din cadă ?
- Dar ai putea aluneca ,ajungând peste mine .
- Cu atât mai bine !
- Vlaidmir ,doar închide ochii ...
Spunând aceasta îmi apropii buzele roșii de ale sale ,începând să fac mișcări stângace , însă acesta îmi apucă cu o mână gâtul , apropiindu-mă mai mult de el .
Îmi strecor mâinile pe sub cămașa lui albă ,începând să îi masez cu mișcări lente abdomenul . Mă mușcă de buză , după care își introduse limba în cavitatea mea bucală .Încerc să îl domin, însă acesta îmi masează cu o mână unul dintre sâni ,urmând să am o voce joasă și ștearsă de plăcerea ce mă cuprindea .
-Vladimir,e de ajuns .Acum pleacă !
- Ești atât de rea Jamie ,ai grijă ce îți dorești.
- Tot ce vreau în momentul de față este să pleci naibii din casa mea !
-Bine ,Jamie voi pleca , însă mâine nu vei mai scăpa atât de ușor ...
Înghit în sec ,urmând să îi arunc o privire rece .Acesta pleacă , trântind ușa în urma sa .
Îmi pun mâna peste toate zonele ale corpului meu pe care Vladimir le atinseră ,urmând să îmi dau capul pe spate de plăcere , închizând ochii și adormind în apa fierbinte .
Îmi pare rău că nu mi-am lăsat emoțiile să cuprindă momentul plăcut dintre mine și Vladimir .Chiar mă detest pentru asta ,uneori sunt îngrozitoare ,poate că Vladimir avea dreptate în legătură cu captivitatea în care îmi țin sentimentele față de el .Mă simt mult prea captivă pentru iubirea lui .Nu cred că mă iubește ,pur și simplu nu cred în iluzia aceasta senzațională .

Dama De Treflă Roșie Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum