CHAPTER 15

9 1 0
                                    

# JIROSE ...

" Rose kau betul ke dengan tindakan dendam kau ni kat dia , kau tak rasa kalau jimin tahu yang kau buat balas dendam dekat seulgi macam mane ? Tanya jennie yang tak yakin dengan tindakan rose ini .

Jennie tahu sifat Rose macam mane walau pon di sisi nya nampak lemah lembut tapi Rose sangat licik dalam hal membalas dendam ini . Sebab Rose kalau kat chinese dia Digelar lady strong .!!

" Ya aku yakin , kau jangan risau aku takkan buat sesuatu dari membunuh dan aku akan buat secara halus sampai jimin pon takkan tahu " sahut Rose dengan tawa sinis .

" Suka hati kau lah Jennie unnie cuma tanya jer tapi berhati hati lahh jangan sampai uncle tahu hal ini okay " Jawab Jennie .

KEESOKAN .... !!!!!!!!

POV JINSOO .

" Hey baby bangun tak sekolah ke " " tanya jin yang berbisik dia telingga nya sambil memeluk jisoo dari belakang .

" Erm pukul berapa sekarang " tanya Jisoo

" Ehh sejak bile kau dalam bilik aku " jerit Jisoo yang terkejut sebab tak ingat kalau dari semalam dia dekat rumah Jin dan tidur bersama.

Bung .... Bungg ...
Jin jatuh di tepi katil sebab kena tolak dengan Jisoo yang masih terkejut .

" Yakk baby sakit tau , takkan tak ingat semalam aku ambik baby dekat rumah ? Tanya Jin sambil mengangkat punggung nya perlahan lahan sebab sakit ..

" Eh ye eh asal aku lupa ehehe mianhe jin " Jawab Jisoo tersengih sengih sebab dah tolak jin tadi .

" Erm takde maaf sini kau baby " panggil Jin sambil menarik Jisoo sehingga muka jin dan jisoo bersentuh .

" Mianha aku tak ingat sebab aku sedap sangat tidur sini lepastu macam rasa kat bilik aku " Sahut Jisoo sambil memusing kan muka sebab taknak bertentangan muka dengan Jin .

" Kenapa elak baby ern " Sahut jin yang menarik dagu Jisoo .

" Apa kau ni , sana aku nak siap siap sekolah " jawab Jisoo yang membawa anggota badan nya dari posisi bertentangan dengan Jin.

" Oklah pergi cepat cepat siap sana " aku nak mandi " Jawab Jin .

" Atau aku mandi sekali gan kau " Jawab jin lagi sambil mengangkat kening kanannya .

" Eh takyah nak ngade aku nak mandi sorang " jawab Jisoo .

" Jisoo kau tengok tu ada cicak " Jahat jin yang menakutkan Jisoo .

" Eh mana pantat kau vavi " Latah Jisoo sambil manaik badan nya di tangan kedua dua Jin.

" HAHAH dh jum , aku dh dukung kau ni apa lagi jum mandi " jawab jin sambil mengapaikan tuala Jisoo dan dia .

" Ambik kesempatan rupanya " Jawab jisoo .

" Hehehe muwah " sengih Jin sambil mencium bibir kering jisoo tuh .

Diorang pon pergi mandi .

Setelah selesai diorang bersiap siap dan pergi ke bawah untuk sarapan .

" Jisoo kamu dah siap siap, aunty ingat kamu cuti hari ini sebab penat semalam kan ." Tanya Oh Na Ra ( omma jin )

" Anii aunty , jisoo tak boleh absen sekolah takutnya jisoo terlepas pelajaran " jawab Jisoo sambil mengambil roti kosong .

" Owh yela " Jawab Oh Na Ra .

" Jin sudah bangun Jisoo " tanya Oh Na Ra .

" Tu tengah turun aunty " Jawab jisoo dengan mulut penuh makanan .

My Husband Is PYSCHOWhere stories live. Discover now