Nisam ni srecna ni tuzna. Uzbudjena malo. Radoznala. Danas idem da upoznam zenu koja je navodno umrla na mom rodjenju. Ni manje ni vise nego svoju majku.
Sta da obucem, kakav utisak da ostavim. Ne znam kud ovo vodi. Ona je neka direktorka, kako Tajler kaze, znaci da je uvek sredjena, kao i svi drugi direktori. Pokusavam da pronadjem adekvatnu garderobu. I nakon 30 minuta i uspevam.
Oblacim se i krecem.Samo sto sam posla da izadjem iz kuce, zaustavlja me Tajler sa pitanjem.
"Jesi sigurna da ne zelis da idem sa tobom, makar da te odvezem?"
"Hvala ti, ali ne ici cu sama ipak zelim da danas je pitam sve sto me oduvek interesovalo.." rekla sam mu.
Poslala sam mu poljubac, na sta je uzvratio istim i izasla.
Sedam u auto i krecem.
Noge mi se tresu, kao da sam kod zubara.
Ne znam sta da ocekujem. Idem da upoznam rodjenu majku.
....Stizem ispred restorana i uzimam sebi par momenata da se saberem.
Otvaram auto i izlazim. Ulazim u restoran i trazim zenu smedje kose koja sedi sama.
Nigde ne vidim takvu. Svuda sedi gomila ljudi. U jednom cosku sede jedna takva zena i mladja devojka pored nje skoro moglo bi se reci da ima istu kosu kao ja.
Prilazim tom stolu i uplaseno vec upitam.
"Izvinite?"
Okrecu se obe i ono sto vidim me ostavlja bez i jedne reci.
Devojka koja je sedela bila je jednako zbunjena i uplasena kao ja i ustala je cak. Gledale smo se i kao da smo se nasle u ogledalu.
Skrenula sam pogled na zenu do nje, suze su joj tekle niz lice, dok je sakama prekrivala usta.
"Ko si ti?" upitala je ta devojka.
"Sandra.." nekako sam odgovorila.
"A, ti?" Upitala sam.
" Selin." Rekla je.
"Devojcice moje prelepe.."rekla je zena do nje. Odmah sam pretpostavila da je to Veronica, moja majka.
Pogledale smo je u cudu, samo sto je Selin bila zbunjenija od mene, ja sam vec znala kuda sam posla, samo nisam znala da je prica sa bliznakinjama bila istinita.
"O cemu pricas majka, ko je ova devojka, sta se desava ovde?" Upitala je uplaseno Selin.
"Sedite, sve cu vam sada ispricati." Rekla je Veronica.
..."Ne znam odakle da pocnem. Ovo je i za mene jako komplikovano... Dakle, covek sa kojim si ti odrastala Sandra je Vas otac.. a ja sam vasa majka... Vi ste jednojajcane bliznakinje." Rekla je i nije me to toliko zacudilo koliko je Selin bila iznenadjena.
"Vas otac i ja smo bili zajedno 3 godine pre nego sto sam ja zatrudnela. On je mene tukao tokom trudnoce, toliko da sam zavrsavala u hitnoj i u koncima.. znala sam da sa njim ne mogu ostati, ali sta da radim sa onim sto nosim u stomaku... kada sam isla kod doktora da saznam sta nosim u stomaku, rekli su mi da nosim 2 deteta... uplasila sam se. Sta da radimo sa 2 deteta i ja sa jednim monsturmom u kuci. Jedna od babica bila je moja drugarica, pa sam se dogovorila sa njom da njemu kazem, da nosim samo jedno dete, a drugo da babica odnese i da ja spasem drugo dete.." rekla je to, a ja sam se tresla i suze su same od sebe tekle, kao da ne mogu stati.
"Kada ste se rodili, sama sam dosla u bolnicu, sva sreca, jedna od vas dve, tj. Selin je odvedena, a ti Sandra si nazalost ostala sa njim. Medjutim kada sam mu trazila razvod i starateljstvo nad tobom, nasao je neki prekrsaj koji sam imaala pre dosta godina, izneo je to na sud i izgubila sam te. Svakim danom sam se pitala kako si, kako izgledas, kakav je tvoj zivot i da li patis.. nikada nemoj da mislis da sam te napustila, nije bilo do mene, dala sam sve od sebe, sta jos da ti kazem.." rekla je i briznula u plac.
"Volela bih da sam ti pruzila zivot kakav je i Selin imala, vi ste zasluzile da odrastate zajedno. Sestre ste." dodala je.
YOU ARE READING
IGRAJ ZA MOJE OČI
RomanceNije svacije detinjstvo savrseno i brizno. Njeno je bilo loše, a onda se tako i nastavilo. Kada je imala 16 godina, otac ju je prodao jednom kartelu, i tu nastaje pakao njenog zivota. Muskarci je citav zivot povredjuju, ali da li ce on uspeti da dop...