Ez a rész akane_chaaan és Silver__7w7 került megírásra. Remélem tetszeni fog nektek.
Jó olvasást!♥
- sosem gondoltad volna hogy együtt lesztek egyszer is,de addig lebzselt körülötted és addig idegesített hogy menj el vele randizni,míg bele nem mentél. A randitokon viszont egy teljesen más oldalát mutatta,mint amit az iskolában szokott,egy nyugodtabb és romantikusabb oldalát,ezzel pedig teljesen megfogott téged.
- azt mondta hogy mióta veled van,egy teljesen más ember lett belőle,te egy olyan oldalát hoztad ki belőle,ami még számára is ismeretlen.
- te vagy a kabalája minden meccsen,szóval kötelező ott lenned mindegyiken!
- iszonyat féltékeny típus,ha egy fiú a közeledbe megy,rád néz vagy ne adj isten hozzád ér,képes lenne megölni álmában a személyt. Még a barátaival szemben sem tesz kivételt.
- néha úgy viselkedik veled mintha egy kislány lennél. Rengeteg fejsimi,ölelés és puszi. Szereted ezt az oldalát.
- ám nem csak romantikus de perverz is tud lenni,mindig kap az alkalman,amikor rácsaphat a fenekedre. Amikor pedig részeg,ettől az oldalától még jobban kell tartanod,olyankor bármire képes *khhmm*...
- te vagy az ő szeme fénye,akármit megvesz neked és akárhová elvisz,ahová csak szeretnéd.
- gyakran szoktátok a közös jövőtöket tervezgetni,pl. hogy milyen házat szeretnétek majd vagy éppen hány gyereket. Te előre bejelentetted hogy rengeteg házi állatotok lesz,ami neki nem éppen tetszett. De te mindig rá tudod őt venni arra amit te szeretnél.
- "Szeretlek,és ez sosem fog változni! Te mindig az enyém leszel s én a tiéd..."-suttogta a füledbe mély hangján majd ajkaidra hajolva megcsókolt.
ESTÁS LEYENDO
🥵Haikyuu Ohh boys🥵
FanficKiváncsi vagy hogy milyen lenne,hogyha ez egyik Haikyuu-s boi a barátod ,a bátyád ,az osztálytársad vagy akárki más lenne számodra??😏✨ Akkor jó helyen jársz❣️ Kukkants bele! Remélem el fogja nyerni a tetszésed✨💕