On kulunut 2 kuukautta. Olen saanut tietää, että olen raskaana... Nikolle! Joonas ei tätä vielä tiedä, joten päätän kertoa sille tänään. Olen ollut jo 3kk Blind Channelin toinen kitaristi.
On aamu, kello on 8.00. Minä lähden studiolle, Joonas tulee puolen tunnin päästä.
*Studiolla*
Koputan studion oveen, koska tiedän, että siellä on joku jätkistä. Oven avaa Niko. "Ooks yksin?" Kysyn Nikolta. "Joo" Niko vastaa. Menemme sisälle. "Niko... En haluais sanoo tätä mut oon raskaana" sanon hiljaa. "Y/n?" Yllättäen Joonaskin on tullut studiolle.
Käännän pääni maahan. Niko on hermostunut eikä tiedä mitä sanoa. Joonas tulee vierelleni. Niko ei sano mitään tässä kiusallisessa tilanteessa. "Aattelin et oisin kertonu Nikolle ensin, nii oisin saanu kuulla sen mielipiteen, mut sä olitki täs yhtäkkkii" kerron. Sitten kuulen koputusta ja pinkoan ylös, lähteäkseni avamaan oven."Moi" Aleksi sanoo. "Moi, mul oli vähä kiusalline tilanne tuol ylhääl, nii kiitos et pelastit mut" naurahdan hieman. Lähdemme ylös. "Mikä meininki?" Aleksi yrittää piristää, kun näkee Joonaksen ja Nikon. "Emmä oikee tiiä..." Joonas vastaa. Menen Joonaksen luo. "Mut sä sanoit, jos oon raskaana me pietään se" kuiskaan Joonaksen korvaan. "Tää on liian kiusallista" Joonas sanoo ja lähtee vessaan rauhoittumaan.
Mietin, mitä tekisin. 'ehkä mä vaa teen sen itsarin...' mietin. "Sori Niko..." Sanon ja lähden äkkiä ulos. Hengittelen ulko-oven edessä, kunnes Joel tulee. "Miks oot nii ahistunu?" Joel kyselee. "Miten niin...?" Kysyn hiljaisesti. "Huomaan kyl" Joel vastaa.
"Mä oon tehny liian ison virheen..." Vastaan. "Ai minkä?" Joel kysyy. "Etkö sä oo kuullu... Mä oon raskaana Nikolle... Se tapahtu sillo ku oltii kännis" sanon. "Tuu" Joel sanoo.Lähdemme sisälle. "Missä Joonas on?" Joel kysyy. "Vessas" Aleksi sanoo. Joel rämpyttää vessan ovea ja Joonas avaa oven. "Tuu pois sieltä! Nyt on teijän kolmen aika puhuu" Joel sanoo ja hakee Nikon. Joel lähtee Aleksin luo olohuoneeseen. Katson Joonasta ja Nikoa, jotka eivät osaa avata suutaan. "Mä haluun olla rehellinen sulle, Joonas... Sillon ku lähit studiolle... Ja Niko tuli meille, ei me aateltu mut... Me suudeltiin..." Sanon rehellisenä. "Ainaki osaat olla rehellinen" Joonas sanoo. "Joonas ihan oikeesti, ei me aateltu mitään sellasta, koskaan. Mä en tiiä mikä meihin meni. Rakastan Joonas sua, mut VÄHÄN Nikoaki... Enemmän ku kaverina..." Selitän rehellisesti, koska en halua elätä valheessa.
Pian Tommi ja Ollikin tulevat ja siitähän vasta syntyy sekasorto. Kaikki puuttuvat tähän meidän kolmen asiaan. En jaksa enää tätä, joten lähden vain ulos saman oven eteen kuin aiemminkin. Menen istumaan maahan ja painan pääni käsiini. Kuulen sisältä vain huutoa. Päätän mennä sisälle. "Jätkät turpa kii! Se oli vahinko ja teen abortin!" Huudan täyttä kurkkua. "Ei sun tartte aborttii tehä, mut et ees ollu kännis ja suutelit Nikoo. Mieti sit ku Minna saa tietää" Joonas huutaa raivoissaan. "Annetaan tän asian olla, me ei tultu riitelee tänne, vaa tekee töitä!" Sanon päättäväisesti. "Hyvä idea" Tommi sanoo. "Joo" Olli suostuu lopettamaan tämän huudon. Kaikki muutkin suostuvat, paitsi Niko ja Joonas. "Saatte sit painuu vaik vittuu" sanon jo liian ärsyntyneenä.
Onneksi Niko ja Joonas suostuvatkin loppujen lopuksi tekemään töitä.
______________________________________toivottavasti tykkäsitte<3
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Life with Joonas [ Joonas x reader ]
Фанфикsaattaa sisältää: väkivaltaa kiroilua 🔞(Varotan jos tulee tollasta) 14. #joonasporko 13.9.2022