*FlashBack*
Monica - "Leave Me Alone King I Just Wanna Get Kayden &' Bj And Get The Fuck Out Of This Life You Know I Don't Wanna Be In This Fucked Up Drug Business , Just Let Me Get My Kids And Get Tf On !"
King - "Hell Nawl U Not Taking My Kids And They Ain't Nun But 6 And 8 , Ion Give Af Wat U Do But U Not Bout To Take Kayden &' Benjamin Jr."
Monica - "Fine Then I Will Leave But Believe This Ima Miss U , &' Ima Be Back When I Get My Life Together Tell Mii Kids I'm Gonna Miss Them , &' Give Them A Kiss For Me .."
King - "We Still Married , So Don't Be Asking For No Dick Wherever U Going , U Hear Me ?"
Monica - "Alright I Hear U Daddy , Ima Be Back In 11 Years When Kayden Turns 17 , Don't Tell My Baby Anything Just Let Her Know I'm Coming , I Promise .."
*FlashBack Over*
"I Haven't Seen My Momma In 11 Years &' Every Since Its Getting Close To My Birthday , I Keep Thinking About Her , I Just Hope She Comes Back ."
*Alarm Goes Off 5;30 A.m. *
I Guess I Will Get My Fine Ass Up , I Got My Pink Pill , Mii iPhone 6 Plus , Got My Retro Oreos , My Marilyn Monroe Shirt , My Gold Chain , My Rolex , And Mii Gold Studs , My Mascara , &' My Red Revlon Lipstick , Cause U Know Naturally Beautiful..
*1 Hour Later *
I'm Done Out The Shower , Now I Gotta Text My Bad Bitch ..
💕MiiBitchStar - Baee Where U Et , U Riding With Me Today ?
Kayden(Myself) - Nawh Bitch , I Got My Own Mercedes Remeber ?
💕MiiBitchStar - Hell Yeah , I Remember See Ya Bae ..
*Arrived Et School &' Walked Over To Star*
Man Tf Why They Always Staring ..
Star - Bae Cause U Kno We Got Cake , &' We Look Better Then These Trashy Ass Hoes ..
Kayden - Bitch &' U Right..
*Walked Into 1st Period *
The First Thing I Hear Is We Got A New Student So I'm Like I'm Ready To See This Mf , Cause I Heard He Was Fine Asf ..
I See A Fine Bright Skin , With Dimples , He Got Dreads With Red Tips , He Got Braces , And He Got A Cute Smile ..
Braden - Ma Can I Sit By You
It's A Free Country &' Don't Call Me Ma , It's Kayden ..
Braden - Alright , Kayden
He Ight , I Guess I've Had Better ..
Star - Bitch Stop Lying U Kno U Haven't Had Better ..
How U Even Kno I Said That ?
Star - Cause I'm Your BestFriend Tf ?
*Skips To 6th Period*
When I Got To Sixth Period This Bitch Bre Already Muggin Me , So Of Course I Asked Ha , Tf U Looking Et With Yo Pregnant Ass ..
Bre - Bitch U Kno Wat Im Looking Et , Why U Talking To My Brother ..
Who Braden ?
Bre - Hell Yeah
Cause He Gone Be Mines , Bitch U Gotta Problem ?
Bre - Yeah !
Bitch U Know Wat If U Wasn't Pregnant I Would Beat Yo Ass , But U Kno Wat That Face Ain't Pregnant ..
Bre - Nawh Bitch Ian Even Gone Try &' Lose My Baby ..
Cause U Know Ima Beat That Ass ..
Bre - Yeah Watever ..
I Just Got Up &' Walked Out Cause Ian Have Time For This Hoe ..
*At The Crib*
"Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaady"
King - Yes Bby
Daddy , When Is Ma Coming Back ?
King - Just Know She's Coming &' I Don't Wanna Talk About It Again ..
Alright
- Skipped To 3 Days Later , Mii Mf Birthday *
Phone Ringing* I Had To Leave That Hoe Alone To Get Mii Mind Right , Leave That Hoe Alone To Get Mii Mind Right , I Had To Get Mii Mind Right , Fuck Who Don't Like , Cause Mii Team Don't Change On Me ..
Hello
Star - Happy Birthday To U , Happy Birthday To Mii Bitch , Hoe , Sister , Stripper Kayden , Happy Birthday To You ..
Thanksss Star I Love U Bby
Star - You Welcome , Bitch We Not Going To School Today , So Girl Get Dressed
We're We Going Star
Star - Kayden Don't Worry Bout It , Just Know U Gone Have U A Man ..
Star Is It Braden Cause U Kno I've Been Crushing ..
Star - Maybe , Now Bye
-Star Hanges Up *
*She Hears A Knock Knock *
Kayden Opens The Door , And Just Break Down ..
Monica - Bby I'm So Happy To Be Here , Now I've Come Back , Because I Promised I Would've , I Left Because I Didn't Wanna Be In The Drug Business , I'm Still In It , But I've Also Got A Great Management Job That I Get Paid 100,00 A Week , Now Bby It's Your Birthday , We Got A lot To Catch Up To , &' By The Way Your Father Already Knows That I'm Here , I Can't Wait To Get To Mii King ..
YOU ARE READING
Somebody Real
Teen Fictionĸayden ιѕ тнe daυgнтer oғ ĸιng , нe'ѕ тнe вιggeѕт drυg dealer ιn calιғornιa нιѕ wιғe (мonιca) ιѕ тнe qυeen oғ тнe drυg gaмe , ĸayden doeѕn'т wanna end υp lιĸe нer мoтнer , &' ғaтнer. ѕнe'ѕ 17 ιn тнe 12 grade , &' нe вesтғrιend ιѕ ѕтar , тнey тнιnĸ т...