3.Kişi Tarafından;
Lily gözlerini ilk açtığında burnuna patates kokusu geldi.Annesi patates yapmıştı demek ki saate baktı 10.56 bugün düne göre erken uyanmıştı ama Lily'nin normal uyanış saatlerine göre yine geçti.Oflayarak yüzünü yıkamak için odasındaki lavaboya girdi yüzünü yıkadı aslında canı banyo yapmak istiyordu ama önce kahvaltısını yapmalıydı yoksa açlıktan ölücekti tam Lily bunu düşünürken karnı guruldanmaya başladı Lilyde kendi kendine güldü.Kahvaltısını yaptıktan sonra aklına birden parktaki çocuk geldi ve onunla konuşmak için parka gidecekti kendisine söylediklerinin doğru olup olmadığını soracaktı.
"Anne ben çıkıyorum biraz hava alacağım parka falan gideceğim"
"Petunia gelmiyor mu?"dedi Şaşkın bir şekilde Bayan Evans.
"O odasına girdi ve kapıyı kilitledi onu rahatsız etmememi söyledi birşey yapmayı deniyormuş"
"Tamam Lily geç kalma birde Petunia odasından çıkarsa onuda yanına gönderirim"
"Hoşçakal anne"dedi Lily kapıdan çıkarken.
"Görüşürüz Lily"dedi Bayan Evans ellerini sallıyarak ve Lily çıkınca kapıyı kapattı.
Lily heryere baktı yaklaşık yarım saat bekledi ama o çocuk yoktu salıncağa oturmuş beklemeye devam ederken aklına rüyası geldi ağladığında yerde oluşan o çiçek o kadar güzeldi ki papatya diye düşünmüştü ama şimdi yeniden düşündü papatyadan daha büyüleyici göründüğünü fark etti birden elinde bir gıdıklanma hissetti elini kaşımak için açtığında elinden tam avucunun ortasından rüyasındaki o çiçeğin belirdiğini gördü çok şaşırmıştı ama sevinmiştide bir yandan sonra Petunia'nın geldiğini gördü.Ona doğru koşarak gitti ve elini gösterdi ama Petunia hiç beklemediği bir tepki verdi önce Lilynin eline tam çiçeğin üstüne vurdu çiçek ezildi.
"UCUBE!! UCUBESİN SEN! SENİ ANNEME SÖYLİYECEĞİM!!!"dedi Petunia bağırarak daha bağırmaya devam edecekti ama Lily'nin durduğu yerin arkasındaki ağaçtan siyah uzun saçlı 10/11 yaşlarında bir oğlan çıktı.Petunia onu görünce koşarak kaçtı.Tabi Lily daha ne olduğunu anlıyamamıştı arkasına baktı o dün gördüğü parktaki çocuktu.
"Seninle konuşmam gerek ben,yani sanırım,BÜYÜCÜYÜM!!"
"Buraya geleceğini biliyordum benim adım Severus,Severus Snape"
"Memnun oldum Severus bende Lily Evans şimdi bana nasıl büyücü olduğumu,Hogwarts'ın nerede olduğunu,bu büyüleri ablama nasıl öğretebileceğimi anlatırmısın?"
"Birinci olarak Lily büyücülük doğuştan gelir kendin istesende istemesende büyücüsündür.Bu değişmez.İkinci olarak ablan için çok üzgünüm ama onun gibi bir MUGGLE büyü yapamaz.Üçüncü ola-"
"Muggle mı?"
"Büyücü olmayanlara deniyor"
"Peki ya Hogwarts?Orası nerde?Ablamda gelicek mi? Nasıl biryer?"
"Bilmiyorum,sadece oraya bir trenle gidiliyor,ablan gelemiyecek eğer gelirse Hogwarts'ı eski bir ev olarak görecek çünkü Hogwartsa muggle karşı büyü yapılmış ama sen Dumbledore'a bir mektup gönder,Nasıl biryer olduğuna gelince sana söylemiştim bende daha gitmedim ama annemin anlattığına göre hayallerimizin ötesindeymiş gidipte bir daha asla mezun olmak istemeyeceğimiz bir okulmuş ve şuan Hogwarts'ın müdürü gelmiş geçmiş en büyük büyücüsü Albus Dumbledoremuş."
"Ablamı okula alabilecek olan kişimi Dumbledore?"
"Evet.Bunu yapabilirse sadece o yapabilir."dedi Lily ve gölün yanındaki çimenlere uzandı ve "Off"dedi.Severusda Lily'nin yanına uzandı beraber Hogwarts'ı hayal ettiler.O günden sonra Lily hep Severus ile konuşmak için parka gitti.Beraber Hogwarts'ı düşündüler,ağaç dallarını asa gibi sallayıp büyü yapmayı denediler ve birbirlerine hikaye anlattılar.Severus büyücü hikayelerini Lilyye,Lily muggle hikayelerini Severus'a anlattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lily Evans 1 (Hogwarts)
FantasiaLily Evans'ın büyücülük hayatının ilk hikayesi... ... Lily, parkta tanıştığı bir çocuğa en fazla ne kadar güvenebilirdi ki? Büyücü olduğuna kendisi bile inanmazken ailesini nasıl inandıracaktı? Ablası'nın ona 'Ucube' demesine ne kadar dayanabilecekt...