Když se konečně dám do kupy, za pomoci Bajiho a jeho rýpání a nucení do soubojů se rozhodnu jít na novoroční festival u svatyně. Ale tentokrát ne jako člen nějakého gangu, ale jako osoba sama za sebe. Ano vezmu na sebe svůj plášť, pod tím mám schované klasické oblečení. Dlouhá mikina a černé džíny. Těsně před půlnocí se zastavím u stánku a napíšu své přání. Vidím tady tu veselou kopu. ,,oi Kane chan, proč máš na sobě tohle, chtěl jsem tě vidět v kimonu" řekne na můj účet Baji co se mi pověsil okolo krku ,,protože se koukni kdo stojí před námi" zasyčím na něj. ,,oi Chifuyu" rozejde se za ním Baji, bohužel do mě drkne a přání mi vypadne z ruky. Popojdu kousek dál a vezmu ho ze země. Bohužel tohle není mé přání. Mám Takemitchyho. Tak kde je to moje? Takem zase dělá povyk ať mu Mikey vrátí přáníčko, takže tam skončilo. Do hajzlu. Teď to je stejně jedno když skončí odpočet Takemitchyho přáníčko vyhodím do vzduchu, ale jak koukám tak to od Mikeyho nevyletí. Naopak někoho v davu hledá. Proto skryju tvář do kapuce a odcházím. Vedle schodů dolu na cestu se opřu o strom a zapálím si cigaretu. Je toho teď na mě nějak moc.
Jenže jsem to nečekala a někdo mi cigaretu vytrhl z ruhy ,,to že jsme se přestali bavit neznamená že se budeš ničit" pronese Draken ,,a víš proč se takhle ničím? Protože jsem v hajzlu jak vás nemám okolo. Můj život je prázdný" odseknu a jdu pryč. ,,oi Kane. Gomen" pronese někdo energeticky za mnou, se strachem se otočím a vidím tam usměvavého Mikeyho ,,měl bych ti ještě poděkovat za záchranu Bajiho" nakousne téma ,,ty mě asi neznáš" zamručím na jeho omlouvání a děkování ,,já, choval jsem se děsně" odpoví ,,každý má blbé údobí" pronesu a jako přikovaná čekám co z toho bude ,,buďme zase přátelé, chci tě zase v gangu" pronese ,,přátelství beru, ale dokud tam je Kisaki tak se mnou nepočítej" odpovím ,,dobrá. Tak bay bay Kane-chin" pronese Mikey a seskáče dolu schody. Mé přání se vyplnilo. Jupí!
Potichu se vytratím úplně pryč. Navštívím hrob dědy. ,,vím že bys nebyl nadšený, ale asi na to nemám jim to říct." Pronesu potichu. Ukloním se a odcházím. Nevadilo mu že jsem delikvent, ale to že se vydávám zbaběle za kluka.
Následující den mám menší problém s členem Moebiusu. Ne že by to bylo něco velkého. Hold se nažral asfaltu.
,,oi takemitchy" upozorním na sebe ,,ohayo Kane" ozve se ,,prý Mikey vykopnul Kisakiho" nadhodím téma ,,hai" odpoví a usměje se ,,jsem ráda" odpovím a jdu pryč.
Následující den někdo přeruší mou školu když vstoupí ty dvě blonďaté palice vzbudí mě to. ,,Oi Kane nespi a pojď" rozkáže Draken ,,haaaai" pronesu se zívnutím, vstávám a odcházím. ,,Kane-chin přidej se k nám, Kisaki, Hanma ani Valhalla tam nejsou." Začne Mikey ,,hmmm proberu to s Bajim" pronesu ,,nemusíš" ozve se od zadu, zrovna i jednu dostal. ,,idiote, nelekej mě" zamručím ,,já jsem zpět, v první divizi" ujistí mě ,,fajn tak mi drž místo" odpovím. Jsem šťastná ,,pojďme to oslavit na jídlo" začne Mikey zářit ,,fajn" souhlasím. A jdu za nimi. Stavíme se v nějaké restauraci, já si objednám něco k obědu. Mikey už jen pohár. Dalo by se říct že jsme to oslavili jídlem. Po jídle jsme šli každý svou cestou.
ČTEŠ
Veliké tajemnství
FanfictionCo když tady byl ještě jeden zakládající člen a co kdyby celou dobu něco skrýval? Změní to něco? Jediná postava patřící mně je Kane Končí to chapter 238 už jsem to chtěla skončit