Wasssssup , I'm Braden Light Skin A lot Of Tattoos , Yeah I Got Hoes , But I Only Got My Eye On One Girl , And That's Kayden , As U Know I'm New To California Heights , It's A Dope Ass School , But I Really Need Kayden . I Want Her To Be Mines , I Want Her To Have Mu Babies , But My Sister Says She's A Bitch , &' She Doesn't Like Her , But He'll Who Would , Yes Mii Sister Is Bre . She Not Mii Real Sister , Our Parents Are Married But It's Cooo . Bre She Pregnant , &' She Don't Know Who Her Baby Daddy Is , I Feel Bad For Ha , Cause She Messing Her Life Up , I Work For King , He Ight , But That Mf Tuff , He Took A Shot To The Head , &' Didn't Die .. That's Kayden &' Bj Pops , Bj He Mii Homie , We Been Through Everything Even Since I Was Living In Barbados . I'm Feeling Kayden , So Ima Text Ha Brother &' Ask For Ha Number ..
-What's Kayden Number ?
MiiNiggah✊🌿💸 - Why U Won't Kay Number ?
-Cause I Want Her Ian Gone Hurt Ha ..
MiiNiggah✊🌿💸 - Bitch U Hurt Mii Sister Ima Hurt U ..
- Ight Man , Just Give It To Me ..
MiiNiggah✊🌿💸 - (204-678-5437)
- Just To Let U Know She Gone Be Mines One Day ..
MiiNiggah✊🌿💸 - U Better Hope ..
*End Of Text Messages *
- Wassssssup Kayden
Future Wife 💕💋😻 - Who Are U ?
- Braden
Future Wife 💕💋😻 - Oh Hey Braden
- Wasssup Witchu ?
Future Wife 💕💋😻 - Nun Why U Ask ..
- Wanna Go With Me Somewhere ?
Future Wife 💕💋😻 - Where Are We Going ..
- It's A Surprise Ma
Future Wife 💕💋😻 - 😊 Okay Pick Me Up Tomaa , Et 7 ..
- I GotChu Bae ..
End Of Conversation ..
I Can't Wait To Go See Her , Ima Just Take It Slow , I Already Know She A Virgin &' It Ain't Nun Wrong With That , But I Plan On Having The Time Of Mii Life With Kayden , Day By Day , But First I Gotta Tell Bre .
*Beginning Of Facetime With BabySis💋 *
- Bre Don't Get Mad But I'm taking Kayden Out Toma , &' U Can't Call Her A Bitch , Cause U Know She Not ..
- Okay , That's Cool , If U Like Her , That's U , &' I'm Here To Support U All The Way , But If That Bitch Step Me , I'm Beating Her Ass ..
- Bre She Not Gone Step U , I Already Know This , She's A Good Girl ..
- Alright Braden ..
- Love U Sis , &' Wat Are U Having ?
- I Don't Kno Braden , I'm Already Scared I'm Thinking About Giving It Up For Adoption , &' I Don't Wanna Be Considered As A Hoe , &' U Know I Can't Do This ..
- Bre It's Gonna Be Alright , Keep Your Child I'm Here For U ..
- Alright Love U Bro . ❤️
*End Of FaceTime *
YOU ARE READING
Somebody Real
Teen Fictionĸayden ιѕ тнe daυgнтer oғ ĸιng , нe'ѕ тнe вιggeѕт drυg dealer ιn calιғornιa нιѕ wιғe (мonιca) ιѕ тнe qυeen oғ тнe drυg gaмe , ĸayden doeѕn'т wanna end υp lιĸe нer мoтнer , &' ғaтнer. ѕнe'ѕ 17 ιn тнe 12 grade , &' нe вesтғrιend ιѕ ѕтar , тнey тнιnĸ т...