נ.ק מבט כללית-
לואי לא הבין מה עשה לא נכון. את האמת שהוא נפגע וברגע שהארי אמר לו ללכת הוא הלך ישירות לבר והשתכר עד אובדן חושים.
הוא נגעל לגעת באנשים שהם לא הארי. הוא נזכר איך זאין נגע בו בעדינות והרים אותו, את האמת הוא קינא, מאוד.
הוא רצה לגעת בהארי ככה ברכושניות ושיהיה רק שלו, בלי הפרעות.
בלי ששם לב נרדם על הבר שיכור מתמיד. לואי לא יודע שהוא פוגע בו אחרי הכל הארי הוא ליטל ותמים יותר מידי אז אין לדעת מה יפגע בו ומה לא.
לואי מרגיש אשם על כך שרוצה לזיין את הארי כלכך, כי יודע שאם יעשה את זה הוא יכול לפגוע בו, גם פיזית וגם רגשית.
למחרת בבוקר הברמן שעבד בבר העיר את לואי והביא לו כוס מים. "קח תשתה אתה לא נראה במיטבך" אמר הברמן מנקה את הכוסות. "תודה" מלמל לואי שותה את המים בשלוק אחד וקם מהבר.
"אני לא יודע מה קרה לך אבל מה שזה לא יהיה שגרם לך להגיע לרמה הזאת לא שווה לאבד זה" אמר הברמן מחייך ללואי, "צודק אבל אני אידיוט נראה אותך באזור" ובזה יצא לואי מהמועדון.
הוא התקשר לזאין שיבוא לקחת אותו והתיישב על המדרכה. זאין הגיע לאחר מספר דקות ולואי נכנס לאוטו מוכן לשיחת הנזיפה. "שוב?" זאין נאנח בקול לא מסתכל לעבר לואי. "לא זיינתי אף אחד לצערי פשוט השתכרתי יותר מידי ונרדמתי", "טוב לא משנה מה אני אגיד אתה גם ככה לא תקשיב. אה ונכון הארי אתה חושב שאני צריך להזמין אותו לדייט או משהו? הוא ממש נחמד וחמוד זה יכול לעבוד לא?". ובאותו הרגע שאמר את זה לואי הרגיש את הלב שלו נקרע לשתיים.
"כ-כן למה ל-לא" אמר והכין את ראשו. "אני שמח שאתה תומך בזה אחי זה אומר הרבה בשבילי" חייך זאין והסתכל על לואי. "ברור אבל לא רצית את נייל?" שאל מבולבל, "כן אבל הוא לא הראה עניין בי כלכך לא יודע" נאנח זאין בקול מרים את כתפיו. "מה שאתה רואה לנכון מאליק" אמר לואי מנסה להסתיר את הכאב בקולו.
לואי הגיע לביתו נכנס לסלון. "יש מישהו בבית?" צעק מחכה לתשובה, "כן לולו אנחנו כאן" שמע צעקה מהמטבח. הוא הלך לשם ושתי התאומות רצו לחבק את רגליו, "לולו התגעגענו אליך!" קראה פיזי. "גם אני אליכן מתוקות" השיב בחיוך ונישק למצחם.
"בובאר הכנתי לאכול בוא תשב" אמרה אימו מניחה צלחת מלאה באוכל מולו, "אני לא רעב תודה" אמר וחיוך עצוב היה על פניו. "בובאר אתה יכול להגיד לי הכל מה קרה?" שאלה ג'יי וחיבקה את בנה.
"אני חושב שיש לי רגשות למישהו אבל הבנתי את זה מאוחר מידי ועכשיו זאין רוצה אותו" אמר והתנתק מהחיבוק. "אוי מותק זה כואב אני בטוחה. תלחם עליו תנסה להתחבר אליו יותר אולי תדבר עם זאין אני בטוחה שזה יעזור" אמרה מנסה לנחם את בנה הבכור. "את צודקת אני לא אוותר עליו הוא מיוחד מידי הוא היחיד שנכנס לי ללב בצורה כזאת" נישק את לחיה ועלה לחדר.
YOU ARE READING
My Baby-l.s
Fanfictionלואי לא האמין באהבה אף פעם. הוא היה בן 18 בשנה האחרונה ואין בחורה או בחור שלא יצא לו לזיין אפילו חלק מ'הסטרייטים' כולם נמשכים ללואי טומלינסון אפילו הם. עד שהגיעה משפחה חדשה לעיר ששינתה הכל. הנער המתלותל שינה את חייו של לואי ב180 מעלות, הוא פשוט כב...