Yeni Fang Jingwei. Sizce nasıl? Bence oldukça güzel.❤
Önceki bölüm
Kürenin içinde olan Geum Yoon bile neler olduğunu anlayamıyordu. Bir boşluktaydı sanki..
Biri görseydi, çözülen bedenlerin başka bir bedeni oluşturduğuna şahit olurdu.
Diyagramda havada süzülen bir beden vardı..
.
.
.
.
.
.
Fang Jingwei, bir yere düştüğü anda uyandı. Tüm bedeni acıyordu. Ayrıca üstünde pis bir koku vardı.En son ne yapıyordu?
Gözlerini açtı ve etrafa baktı. Bir ormandaydı. Kocaman bir diyaframın ortasındaydı.
Fang Jingwei, biraz düşündükten sonra olanları hatırladı. Hafızası silinmemiş miydi?
Zihninde kendi hafızasına ait olmayan anılar da vardı. Bu anılar birleştiği bedene aitti.
Bu bedenin ismi Bing Lang idi. Onu öldüren kişinin ismi ise Lian Bao Zi idi.
Bing Lang'ın ailesi o, 6 yaşındayken ölmüştü ve hemen ardından da Şeytani Söğüt tarikatına katılmıştı.
Şeytani söğüt tarikatı, 2 yıldızlı küçük bir Tarikattı. Ayrıca Şeytani yola aitti.
Bing Lang, aslında 47 yaşındaydı! Fakat bir yetişimci olduğu için yaşı gibi durmuyor ve oldukça genç görünüyordu.
Bing Lang, 47 yaşında daha hiçbir şey görmeden ve mutlu olamadan ölmüştü. Tarikata katıldıktan bir kaç yıl sonra Lian bao zi ile tanışmıştı.
Lian bao zi, çok yakışıklı ve yetenekliydi. Bing Lang'dan sadece biraz daha büyüktü. Hiçbir şeyi olmamasına rağmen kendi yetenekleri ile yükselmiş olması Bing lang'ı çok etkilemişti. Bu yüzden, ailesinden kalan servet ile onu desteklemeye karar vermişti. Fakat bu büyük bir hataydı.
Lian Bao zi, bir kitap karakteri olsaydı eğer, kesinlikle ana karakter olurdu. Elinde hiçbir şey yoktu ama yükselmişti. Bu da zekası ve şansı sayesindeydi.
Fang Jingwei, Bing Lang'ın tüm anılarını inceledi. Beklediğinden biraz daha yaşlıydı.
Fang Jingwei, hemen elleri ile kalbini kontrol etti. Yerindeydi. Vücudu da sağlamdı. Bu oldukça rahatlatıcıydı.
Fang Jingwei, Geum Yoon'un ve Zaman küresinin hala kendisinde olup olmadığından emin olamadı. Sol eline baktı ve sözleri söyledi.
Bir göz gibi görünen şey, bir anda elinden çıktı.
Zaman küresi hala Fang Jingwei'deydi.
Fang Jingwei, kürenin içinde daha önce gördüğü aynaya baktı.
Aynaya yansıyan adam, genç görünüyordu. Mavi saçları ve gizemli mor renkli gözleri vardı. Gözünün altında bir ben vardı. Kar beyaz teni parıldıyordu. Hasas ve güzel bir cildi vardı. Ayrıca biraz gençleşmişti.
Fang Jingwei, bunun sebebinin kendi çocuk bedeni yüzünde olduğunu düşündü. Şu anda 13-14 gibi görünüyordu.
Fang Jingwei, normalde Bing Lang'ın mavi gözleri olduğunu hatırlıyordu. Fakat göz rengi değişmişti. Kendi mor gözleri onda kalmıştı.
İki beden tamamen birleşmişti...
Aynaya yansıyan kişi açıkçası çok hoş görünüyordu. Kimsenin kıyamayacağı kadar hoş... Fakat ona acımasızca kıyılmıştı...
Bing lang, önceki hayatında dantianını 12 yaşında açmıştı. Tarikatta olmasına rağmen çok geç açmıştı. Yeteneği sadece ortalamaydı. Hatta biraz düşüktü. Çok fazla çalışmış ama asla istediği gibi çok güçlü olamamıştı. İşte bu yüzden Lian bao zi'den etkilenmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Name's BiTcH! [BL] [TAMAMLANDI]
FantasyEğer bir fahişe iseniz, hayattan fazla da bir şey beklemeyin. Çünkü hiçbir şey kazanamazsınız. Tabi akıllı bir fahişe olmadığınız sürece! Bu benim hikayem. Nasıl değersiz birinden, insanların üstüne bastığım ile ilgili. Bu kitap BL'dir. Küfür ve...