2.Sezon 4.Bölüm

1K 148 79
                                    

Önceki bölüm

-Erken sevinme. Hiçbir şey bedava değildir. Büyük bir şans elde ettin ama büyük bir sorumluluk kazandın. Bu şeyin sana ne tür görevler vereceğini bilmiyorsun.

Fang Jingwei'nin tüm heyecanı söndü. Yerini korku ve endişe kapladı. Geum Yoon haklıydı. Kesinlikle zor bir işi olacaktı. Fakat ödülünü de alacaktı.
.
.
.
.
.
.
-Sistem, bana vereceğin görevler neler? Ne yapmalıyım?

Sistem zero: Güncel görevler yükleniyor..

-Yüklendi..

-İlk görev: Bir tarikata gir.  Zorluk derecesi: kolay. Kazanılacak puan: 4.

Görev tavsiyesi: Şeytani Söğüt Tarikatına girilmesi öneriliyor.

Fang Jingwei, bu kadar kolay bir görevin verileceğini beklemiyordu. Küçük Yüzünde şeytani bir gülümseme oluştu.

Şeytani Söğüt Tarikatına girerse kesinlikle ilk işi Lian Bao Zhi'nin hakkından gelmek olacaktı. Bing Liang'a yapılanların acısını tek tek çıkartacaktı.

Kalbi kılıçla mı parçalanmıştı?

O elleri ile canlı canlı parçalayacaktı.

Kalbi mi kırılmıştı?

O, kalbini kurmaktan beter edecek ve paramparça edecek hatta üstünde zıplayacaktı.

Gururunu kıracak, iki parçalık gurur bile bırakmayacaktı.

Kaynaklarını çalacaktı!

Bing Liang'a yapıldığı gibi iftira atacaktı. Tüm tarikatı ona dar edecek ve hayatını cehenneme çevirecekti.

Geum Yoon'un mutsuz sesi Fang Jingwei'nin zihninde yankılandı.

-Vücudunda bir ben yokum diyeceğim de ben de varım. Sinir bozucu! Her neyse dikkatli ol. Öncelikle dikkatini çekerim ki ismin Bing Jingwei olarak kayıtlı!

Fang Jingwei, gülümsedi. Bu beden de ismi Bing olarak kaydedilmişti. Bu tuhaftı. Soy ismini atmak iyiydi. Çünkü pezevenk babasının soy ismini sevmiyordu.

-Sorun değil. Bing Lang ve Ben artık tek bir bedeniz. Onun ailesi benim ailem ve onun düşmanları benim de düşmanım.

Geum Yoon, bir "tch" sesi çıkarttıktan sonra merakla sordu.

-Aman ne güzel ne güzel. Düşmanların burada ikiye katlanmış sen hala ailem, yeni vücut sistem boku diyorsun. Bir bak bakayım, bana da beden bulabilecek misin? Burada asırlardır kapana kısıldım!

Fang Jingwei, hızla sistem mağazasından bedenlere baktı. Bir süre aradıktan sonra konuştu.

-Evet beden var. En yaşlısından en gencine ve gelişim potansiyeli olanlardan, antik dönemlerde yaşayanlara hatta normal insanlara kadar hepsi var. Fakat...puanları farklı.

Geum Yoon'un kahkahaları Fang Jingwei'nin zihninde yankılandı.

-Hahahaha...bu harika! Sistemi sevdim! Bana 20'li yaşlarında görünen iyi görünümlü ve yetenekli bir beden bul. Antik dönemlere ait olursa harika olur! Fiyatı ne kadar?

Fang Jingwei, sayısız beden seçeneğinin içinden Geum Yoon'un istediği bedenleri bulduktan sonra yüzü soldu. Titrek bir sesle konuştu.

-Normal insan bedenleri ve yaratık bedenleri var. En düşük fiyat 1000 puan. O da bir bebek bedeni ile ceset gibi görünen yaşlı bir kadın bedeni. İstediğin bedenler ise en düşük 5000'den başlıyor. 100.000'e kadar gidiyor.

My Name's BiTcH! [BL] [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin