Önceki bölüm
Başka bir kaç insanla daha tanışsa da genellikle kaçmaya çalışmıştı. Onu arayan çok insan olmuştu.
Neyse ki güvenli bir şekilde pis ve yırtık kıyafetleriyle kasabaya ulaşmıştı.
.
.
.
.
.
.
Fang Jingwei, bir çok yemek, kıyafet gibi gündelik ihtiyaçlarını aldıktan sonra kasabadan bir at arabası kiraladı.Bir çocuk olduğu için ilk başta ciddiye alınmamıştı. Fakat parayı gösterdiği anda birisi öne çıkmış ve kabul etmişti.
Sonuç olarak, at arabasında Şeytani Söğüt tarikatına yolculuk yapıyordu. Bu yolculuk sadece bir ay sürecekti. Fang Jingwei, kendi kendine düşünüyordu.
Öncelikle halletmesi gereken biri vardı. Bu kişinin ismi Nan Bei idi.
Nan Bei, Bing Lang'ın tek arkadaşıydı. Aralarında fazla da yakınlık olmamasına rağmen arkadaş olarak nitelendirilen tek kişiydi. Ayrıca Bing Lang'ın defalarca Lian Bao Zi hakkında uyarmıştı.
Yani Bing Lang'ın Lian Bao Zi'den hoşlandığını biliyordu ve bunu da desteklemiyordu. Ayrıca Lian Bao Zi'nin Bing Lang'a yaptıklarına tepki de göstermişti.
Bing Lang'ın Suçlu olmadığı hakkında sayısız sözler söylemişti. Onu kurtarmaya ve kaçırmaya da çalışmıştı. Hatta bir keresinde Lian Bao Zi'yi öldürmeye çalışmış ama yaralanmış ve kaçmak zorunda kalmıştı.
Kısacası Bing Lang için değerli bir arkadaş olarak güvenilecek tek kişi Nan Bei idi.
Fang Jingwei, Nan Bei'yi bulmak ve tekrar arkadaş olmak istiyordu. Fakat bunu yapmak konusunda çekinceleri de vardı. Sonucta bir arkadaşlık girişimi boşa gitmişti.
En fazla yapılanları öderdi. Yani Nan Bei'nin hak ettiğini verirdi. Bir iyilik görmüşse iyiliği 10 kat ödemeliydi. Kötülük görmüşse de kötülüğü 100 kat ödemeliydi.
Fang Jingwei, gözlerini kapattı ve sessizce gelişim yapmaya başladı. Bu sefer mutlu olacağına inanmak istiyordu. Bir geçmişini ve pis bedenini çoktan geriye bırakmıştı.
İsmini de bırakmasının zamanı gelmişti. Özellikle de soy ismini.
O artık Bing Jingwei olacaktı.
Sistemde kaydedilen isim buydu. Zavallı iki adamın birleşiminden oluşmuş bir varlıktı. İkisinin de şanssızlığı zirve yapmıştı.
Umuyordu ki bu şanssızlık daha çokta şanssızlığı çekmemeliydi. Aksine şansı yüksek olan iyi birini çekmeliydi.
Fang Jingwei, yolculuğun üçüncü gününde arabacıyla kendisine yemek yapmıştı. İyi bir yemek ve ufak bir sohbetten sonra yolculuk devam etmişti.
Bing Jingwei, beşinci günde seviye atladı. Temel kaynak aleminin 3. Seviyesine çıktı.
Yolculuğun 12. Gününde yine arabacıyla ufak bir sohbet eşliğinde yemek yemişti. Yemeklerini her gün yiyip aksatmasa da arabacıyla her gün sohbet etmiyordu.
Yolculuğun 17. gününde yolu kesilmişti. Arama yapmaya çalışan Bing ailesi ve diğer aileler tarafından yollanan suikastçiler arama yapmaya kalkmıştı.
Fakat Bing Jingwei, hafifçe gülümsemiş ve onlara Mavi saçlı bir çocuk görmediğini söylemişti.
Kimse Bing Jingwei'nin yüzünü net olarak bilmiyordu. Yani Bing ailesine doğrudan bağlı olan hizmetçiler ve amcası dışında.
Arama yapılırken sadece mavi saçlı bir çocuğu sorguluyorlardı.
Bing Jingwei de saçlarını siyaha boyadığı için sorun çıkmıyordu. Ayrıca onlara kasabada buna benzer bir çocuğu gördüğüm hakkında yalan söylemiş ve suikastçileri başından savmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Name's BiTcH! [BL] [TAMAMLANDI]
FantasyEğer bir fahişe iseniz, hayattan fazla da bir şey beklemeyin. Çünkü hiçbir şey kazanamazsınız. Tabi akıllı bir fahişe olmadığınız sürece! Bu benim hikayem. Nasıl değersiz birinden, insanların üstüne bastığım ile ilgili. Bu kitap BL'dir. Küfür ve...