4

267 58 12
                                    

სადილისკენ  გაღვიძებისას, რაც მემკვიდრისთვის უჩვეულოა, ჯიმინი იზმორება და ფანჯრიდან უყურებს თოლიებს ცაში, თოვლივით თეთრი ზეწრების საწოლზე წოლისას. 

საწოლიდან ადგომისას კიმი ჩქარობს აბაზანის მიღებას და სადილობას.  მთელი ცხოვრება, რომელიც მან თითქმის ნავსადგურზე გაატარა გემების ყურებაში, უშედეგო არ იყო, ახლა კიმმა იცის, როდის და რომელ საათზე შემოდიან და გადიან სატვირთო გემები. 

საღამოსკენ ციხიდან გემზე გაიქცევა და იმედოვნებს, რომ ამ დრომდე  დაკარგულს არ იპოვიან, თორემ გაქცევის შანსი აღარ იქნება. 

ოჯახთან ერთად სადილზე, ჯინი ქმარს ეკითხება იმ იდუმალი სტუმრის შესახებ: დაპატიჟა თუ არა. იმპერატორი მხოლოდ უარყოფის ნიშნად თავს აქნევს, რადგან მეჯლისი-მასკარადი ზუსტად ამას ნიშნავს. 

მაგრამ თუ ვიმსჯელებთ ცეკვის მოძრაობებით, ის მაღალი ფენის წარმომადგენელია, ასეთს ჩვეულებრივი გლეხი ვერ ისწავლის. 

უმცროსი კიმი ღორის ხორცს უყურებს, მოახლოებული გაქცევის გამო მადა საერთოდ არ აქვს, მაგრამ მან იცის რომ უნდა ჭამოს, რადგან შეიძლება არ ჰქონდეს შანსი ისევ ასე მიირთვას საჭმელი, განსაკუთრებით ხორცი, რადგან ის აქვთ მხოლოდ მათ, ვისაც ფული აქვს.

საკმარისად ჭამის შემდეგ ტოვებს ოჯახს და წყვეტს თავის ოთახში დაჯდეს, დრო იქ გაატაროს, დაღამებამდე. 

მაგრამ დრო მემკვიდრის წინააღმდეგაა, მიდის ნელა და კიდევ ანერვიულებს ომეგას.  ჯიმინმა გააკეთა ყველაფერი რომ ცოტა დრო მაინც გაეყვანა- ხატავდა, კითხულობდა, აწესრიგებდა ყველა დოკუმენტს, რომელიც მას იუნგიმ მოუტანა.

მაგრამ მხოლოდ ოთხი საათი დასჭირდა, კიდევ ორი ​​და შეიძლება გამოიღოს წინასწარ მომზადებული ჩანთა სამზარეულოდან მოპარული ნივთებითა და საკვებით. 

- ჯიმინ, დაკავებული ხარ? - ეკითხება ნამჯუნი, როცა შემოდის. 

The treasure of the pirate☑Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt