--52--

614 29 7
                                    

Ráno jsem se probudil s mírnou bolestí hlavy. Vážně bych měl přestat pít..

Ráno jsem se probudil docela brzo a tak jsem udělal nějakou studenou snídani. A položil ji na stůl. Těm dvou jsem k tomu ještě přidal sklenici vody a prášek na bolest hlavy.

Ze včerejška jsem si něco pamatoval a něco ne. Vím že jsem se šéfem usl v posteli, vím, že jsem se ho odmítal pustit. Ale nemám nejmenší ponětí o tom, o čem jsme mluvili..

Mei se za chvíli probudila, ale odmítala vstát z postele.

Vážně bych neměl pít, nebo se alespoň víc hlídat. Šel jsem si dát rychlou sprchu a rovnou spáchal i zbytek hygieny před tím, než jsem odešel dolů. Na oblek, neboli na zapínání knoflíků jsem aktuálně vážně neměl nervy, takže jsem šel jen v trenkách, teplácích a triku.

Už jsem byl oblečený a prostě připravený do práce. Mei si asi vezme volno a nevím, jak je na tom Mareo.

,,Dobré ráno." řeknu, když vejdu do místnosti, kde je i šéf. Mei asi ještě spí.

,,Jak ses vyspal?" zeptal jsem se a odnesl Mei vodu s práškem. Vzala si to, ale i poté odmítala vstát.

,,Vlastně dobře. Ale moc si nepamatuju, co se včera stalo. Řeknete mi to?" Zeptám se ho, když se vrátí.

,,Akorát jsi narazil do zdi a byl dost opilý." řekl jsem a dal prášek s vodou i jemu.

,,Takže to jak jsem vás objímal se nestalo?" Zeptám se a prášek si vezmu.

,,Stalo. Ale byl si opilý... takže to beru, jakoby se to nestalo." Usmál jsem se na něj a usadil se za stůl.

,,A stalo se ještě něco?"

,,Ne." Zavrtěl jsem hlavou a pustil se do snídaně. Nakonec se k nám přidala i Mei, ale vypadala spíš na to, že bude za chvíli zvracet.

Takže to jak jsem na něm seděl se mi asi jen zdálo. Ačkoliv.. no nevím. Ale nevyspal jsem se s ním, tím jsem si jistý. Neříkám že bych v danou chvíli nechtěl, ale i kdyby jo. On byl střízlivý a určitě by nic takového nedopustil. Navíc mě ráno nebolel zadek, takže je to v pohodě. Jen doufám, že jsem neřekl nějakou pitomost.

Nemusel znát všechny detaily. O nic přece nešlo. Nic se mezi náma nestalo. ,,Jsi v pořádku Mei?" Kouknul jsem na ni, ale ona jen zavrtěla hlavou.

Mei radši odešla na záchod a šéf šel za ní.

Mei ihned potom zalezla na záchod a já šel za ní. Začala zvracet a tak jsem ji podržel alespoň přitom vlasy.

Sedl jsem si od stolu a začal jíst snídani celkem se mu povedla.

,,Dneska ti dám v práci volno, dobře?" Kouknul jsem na ni a ona přikývla. ,,Pojď. Osprchuješ se a dáš do pořádku."

Po snídani jsem šel odnést svůj prázdný talíř do kuchyně a rovnou připravil jídlo a vodu pro Miku.

Ze záchodu jsme zamířili do koupelny. Nechal jsem ji tam a šel ji připravit nějaké věci na převléknutí a osušku.

Došel jsem do šéfovi ložnice, kde v pelíšku byla Mika. Položil jsem to kousek od ní a ona k tomu téměř okamžitě došla a napila se.

Došel jsem do ložnice. Byl tam Mareo a tak jsem ho jenom obešel a začal se hrabat ve skříni. Vše to na ni bude jen vyset.

Ta koťátka byla šíleně roztomilá, ale bude ještě pár dní trvat, než je budu moct vůbec pohladit.

Nakonec jsem našel nějaké oblečení, které mi bylo docela dost těsné a osušku.

NeprofesionálníKde žijí příběhy. Začni objevovat