Pjo crossover könyv prológus

88 10 9
                                    

*Artemis daughter : Történet egy lányról aki megszegte anyja esküjét

Az Olimposz bejáratánál lépdelt egy Hófehér hajú nő személy kinek vállait és hátát éjsötét szárnyak borították.
Ha szemébe néznének láthatnák hogy egyik szeme kék ami tudásra, a másik aranysárga mely bosszúra éhes.
Mészfehér ruhájának övén két fém henger helyezkedett el amik képesek karddá alakulni.

-Nemtudod hol találom a 12 Olimposzit? -kérdezte a jövevény a csillagászat múzsájától.

-Egyenesen az egyik főépület.

-Köszönöm drága.

-Asszonyom Ön mit keres itt, hisz még nem láttam itt az olimposzon mióta élek.

-Az istenekkel kell tárgyalnom a világom és a ti világotok érdekében.

°°°

A terem magas színte égbe nyúló márvány oszlopai között félkörben helyezkedtek el a trónusok. Az oliposzi isteneket kívül volt egy férfi kinek évei jóval 1000 felett járhattak bambusz kalapja szemébehúzva [állítólag csak a fiai látták az arcát], fekete fehér japán stílusú ruhát viselt, fegyverként szolgált a kezében lévő bambuszbot és a hátán lévő katana.
Mielőtt a lényegre tért volna a jövevény galaktikus istennő meghajolva üdvözölte az isteneket.

-Állj fel leány! -kérte a főisten.

-Üdvözletem hölgyeim és uraim. Lilian az erő ,,istennője" vagyok egy nagyon távoli galaxisból.
Figyelmeztetni és egyben szövetséget ajánlani jöttem.

-Honnan tudhatnánk hogy megbízhatunk-e benned isten söpredék.-kérdezte a háború istene

-Fiam engedd szóhoz jutni a hölgyet.-szólalt még egy viharszürke hajú és szakállú villámkkék szemű férfi. (Zeusz)

-Köszönöm hogy figyelmével megtiszel!
A galaxisunk veszélyben van úgy mint az önök galaxisa, egy ősi erő kezd feltámadni ami felerősíti az ősi sithek ,a titánok és a Földanya és az onik hatalmát. A háború közel van dönthetnek hogy velem vagy ellenem vannak, de csak a szövetségünk tudja legyőzni őket.

-Meselj a birodalmadról! -kérte Athéné

-A galaxis a harmóniára és  békére épül ellentétekre melyek összefonódva új életet hoznak világra, ahhoz hogy a világ egyensúlyban madjon szükség van védelmezőkre, főként amikor háború van. Ellentétek különböző formákban jelennek meg például: a jó és a rossz, a világos és a sötét oldal, jedi és sith.
„ Az Erő a Jedi lovag hatalmának forrása. Egy mindent átható energiamező, mely körülvesz, és átitat mindannyiunkat.

„Az Erő nem olyan erő, amellyel rendelkezel. Nem a sziklák emeléséről van szó. A mindenség közötti energia, feszültség, egyensúly köti össze az univerzumot.

A sziget. Élet. Új életet tápláló halál és bomlás. Melegség. Hideg. Béke. Erőszak.
És mindezek között?
Egyensúly. Egy energia. Egy erő.
És benned?
Bennem ugyanaz az Erő.

A két oldal sok dologban tér el egymástól. A kódexek szolgálnak nekünk mint a törvények.

°°°
A szerződés aláírásával megköttetett a szövetség a három világ között [ jedik -istenek- a sárkányok és az elemek világa között]

-Majd küldök egy követet egy nagyhatalmú jedi padawant aki 10 éve veszítette el a szüleit. Remélem segítségeteket lesz a táborban.-ajánlotta fel a szövetség megerősítése érdekében a szürke jedi istennő.

-Ha már a követekről van szó, elküldöm a fiam 8 tanítványát is segítségül.- hallatszott az idős mester hangja miközben bambuszbotján támaszkodott.

Hello mindenki!
Gondoltam kiteszem a Percy Jackson crossoverem prológusát hátha érdekel valakit.
Amúgy kíváncsi vagyok hogy érdekelne titeket a folytatás, komiba jellezzétek.

*A/N: ez lesz a címe a storymnak

Köszi a voltokat és a kommenteket!

Αντίο- viszlát (görögül)

Egy fangirl Oc & Story terveinek tárházaWhere stories live. Discover now