Eram împreună cu Minho de 6 luni, de multe ori am vrut sa trec la următorul pas însă nu am avut curajul sa ii spun. Maine era ziu lui de naștere și nu știam ce sa ii pregătesc, am stat toata ziua sa ma gândesc însă în zadar. Seara ajunge Minho de la servici, eram pe canapea posomorâta, el vine lângă mine și ma întreabă.
-Minho:ce ai pățit iubito?
-N/T:nimic,sunt doar obosita...
-Minho:off iubito, de cate ori ți-am zis sa te odihnești?
-N/T:da Minho dar curățenia și mancarea nu se fac singure!
-Minho:nu trebuie sa faci curat în fiecare zi, și nici mâncare, mancam ce este în frigider. Iubito ești extenuata, te rog Odihnește-te nu vreau sa te îmbolnăvești*si ma săruta pe frunte*
-N/T:mbine🙂A doua zi Minho se trezește la 5 pentru a merge la servici, se îmbrăca și înainte de a pleca ma săruta pe frunte. Ora 8 ma trezesc merg în bucătărie sa îmi beau cafeaua azi era ziua lui și tot nu aveam idei, o sun pe
Y/N(sys-ul meu) în 5 minute a ajuns la mine.-Y/N:care e urgenta?
-N/T:am nevoie de ajutorul tău, azi e ziua lui și nu stiu ce sa pregătesc,il iubesc mult și vreau sa ii arat asta😔
-Y/N:hmm...am o idee😏Ii zâmbesc apoi ma las pe mana ei, ora 18:50 totul arata asa:
-Y/N:trebuie sa ajungă in orice moment, eu am plecat byee*spune grăbită*
-N/T:mersi, bye😂Y/N cobora sacarile blocului și se întâlnește cu Minho pe scările apartamentului ei.
-Y/N:la mulți ani!😁*spunea la fel de grăbită și intra în apartamentul ei*
-Minho:mersi? Ce nebuna😂Minho ajunge acasă însă era întuneric bezna.
-Minho:oare s-o fi culcat?
Intra în hol unde observa o lumina de lumânare, face coltul și o dara de trandafiri ii apare în cale, o urmează și ajunge la dormitor deschide ușa însă eu nu eram acolo. Niște mâini mici și firave ii apar la ochii pe la spate.
-N/T:la mulți ani iubire...
-Minho:nu ai uitat de ziua mea...
-N/T:normal ca nu🥺*ma săruta*
-Minho:sa înțeleg ca cadoul meu va fi corpul tău?🤭
-N/T:nu știu, tu ce crezi?
-Minho:eu cred ca ești toată a mea😌Ma ia și ma arunca în pat fără a ma lovi, își desface cureaua de la pantaloni apoi se pune pe mine și ma săruta pasional, sărutul devenea din ce în ce mai flamad puteam vedea cât de mult ma vrea. Ma pun peste el dându-i cămașa jos lăsându-i abdomenul la vedere, încep sa ma misc pe el nu peste mult timp ii simt juniorul cum se scoala sub mine acesta ma pun din nou pe pat își da pantaloni jos se pune pe mine dându-mi jos toate piesele vestimentare, ma săruta pe gat coborând ușor în jos pana ajunge la feminitate. Își introduce un deget în mine începând sa facă mișcări de du-te vin-o începând sa gem, pe fata cestuia apare un rânjet.
-Minho:Asa iubito, gememi numele!
-N/T:Ahhh, Mi-Minho!În scurt timp îmi dau frunul pe degetele acestuia, scapa repede de boxeri și se poziționează la întrarea mea întrebând...
-Minho:pot?
-N/T:da...dar te rog fi blad ești primul...Pe fata lui Minho apare un zâmbet inocent, ma săruta pe frunte și spune...
-Minho:ma bucur ca sunt primul.
Intra încet dar adânc lăsându-mă sa ma obișnuiesc cu mărimea, începe sa se miste mărind pasul treptat, îmi pun mâinile în jurul gatului său și îl sărut acesta continuând sa se miște făcându-mă sa gem în gura lui. Mai face câteva mișcări și ma pune stil capra, intra din-nou de data asta se misca mai dur, se mișcă de 20 de ori și ma pune iar pe spate îmi ia picioarele in mainile lui și intra din-nou, dar de data asta se mișcă haotic, strâng ciarsaful în mâna și gem necondiționat, își da drumul în mine , acesta se trântește langa mine și ma pupaceste pe toată fata pentru a-mi șterge lacrimile, ne învelește apoi ma ia în brate.
-N/T:te iubesc🥺
-Minho:eu mai mult🥺Ma săruta și adormim.
Partea 1/8
Scuzati greșelile, sper ca va plăcut acest capitol🌸vreau o părere la capitol🥺
Cine sa fie următorul?😋