CHAPTER 16

10 0 0
                                    

   " Aku tak marah pon pasal kau nak bercinta dengan Hyung aku tapi kena berjaga jaga sikit Luhan hyung tuh ramai peminat " Jawab Jisoo .

   " Siapa berani kacau aku sembelih dia " Sahut Miyeon sambil menghentak kan meja .

   " Terkejut aku vavi ,aku gurau je , takdelah Luhan hyung dia setia tapi kau kena jaga Luhan hyung leklok okay " Sahut Jisoo

   " Baiklah adik ipar " Sahut Miyeon sambil mengulas tanganya dia rambut Jisoo.

   " YAK MIYEON " jarit Jisoo .

   " Mianhe heheh " Sahut Miyeon .

   Cantik nya kau camtu Jisoo " bisik hati V yang kusyuk usya Jisoo sedang bergurau sakan dengan kawan kawan nya .

  Kringg .....   Kring .....
LOCENG MASUK KE CLASS BERBUNYI !!

   " Dengar ar loceng pelajaran dah masuk apa lagi jum gerak nanti kena marah pulak dengan cg tak pasal pasal kena buang ." Kata Jungkook .

    " Dah jum jum gerak masuk kelas masing masing " Jawab Jisoo .

    " Yuqi tunggu jap , Jisoo unnie nak ajak Yuqi ikut Jisoo unnie pergi jalan jalan mall petang ni ,  rindu pulak dengan adek kesayangan Unnie ni " Ajak Jisoo .

   " Baiklah Jisoo unnie " Sahut Yuqi .

  Mereka pon masuk lah ke class masing masing .

   SKIP WAKTU BELAJAR .

   KRING ... KRING ...
LOCENG WAKTU BELAJAR HABIS !!

   " Okay student sampai disini sahaja pelajaran kita iya , lagi 3 bulan korang akan tamat sekolah " Kata Mr Wong Suk

   " Lagi satu student hujung bulan depan student bersiap sedia untuk exam iya " Kata Wong suk lagi .

   " Baiklah Mr Wong suk " Jawab student .

   " We korang tak terasa kan hari makin dekat , kita pon dah nak habis tinggal 3 bulan ja , tak lama lagi ada orang ni bakal isteri orang " Kata Miyeon .

    " Shutt ..... Diam lah jangan sebab kau , student lain tahu pasal aku " Jawab Jisoo sambil menutup mulut Miyeon yang bising itu .

    " Dah korang jum pergi kantin " Ajak Nancy dan IU .

    " Ha jum ler aku dah lapar gile ni " Jawab Jennie sambil menggemas barang nya dan masukkan ke dalam bag .

    Mereka pon menuju ke tempat mereka selalu pergi berehat .

Beberapa minit kemudian ...

    " Hello yeorobun " Sapa Jungkook dan Jimin .

    " Diam lah datang sini tak payah sapa kitaorang bukan orang asing pon " Sahut Lisa sambil memandang jungkook .

    " Alololo marah pon comel ada hati nak buat muka garang " Jawab Jungkook .

    " Eh don t touch me " Jawab Lisa .

    " AHAHAH jungkook kena marah " Ketawa Jimin melihat Jungkook.

    " Mianhe Jungkook hehehe saja nak ajak bergurau kasar " Jawab Lisa setelah berbuat demikian .

    " Tak marah untuk Lisa baby mouse aku sayang " Jawab Jungkook sambil mencubit pipi Lisa sehingga membuat orang dekat situ meluat dengan tingkah nya .

    " Jisoo unnie pukul berapa kita gerak " Tanya Yuqi .

    " Erm kita gerak pukul 2 sebab Unnie kena mintak izin Oppa cerewet dulu " Jawab Jisoo .

My Husband Is PYSCHOWhere stories live. Discover now