מעבר זמן של שבועיים
נ.מ. הארי:
עברו שבועיים מאז שהוא הוציא אותי מהחדר הארור הזה, אני מדבר רק אם אני חייב לא יוצא מהחדר אלא אם כן זה לספרייה או למטבח, לואי הרבה פעמים בא ופשוט מתיישב ליידי מתי שאני קורא זה לא כזה משנה לי כי הוא לא מפריע לי לקרוא והוא גם הרבה פעמים ממליץ לי על ספרים טובים אז אני בסדר עם זה.
אנחנו כרגע יושבים על הפופים בספרייה אני קורא ולואי פשוט יושב שם מדי פעם מנשק לי את הלחי או שהוא פשוט מחבק אותי יותר חזק או שהוא קורא איתי ואז זורק הערה שהוא חושב שהיא מצחיקה אבל היא ממש לא. אני כרגע קורא על מישהי שנחטפה והוא, הדמות הראשית השנייה, שומר אותה לעצמו דיי אירוני שאתם חושבים על זה. הדבר היחידי ששונה זה שהיא מתאהבת בו ולא חושבת בכלל על לברוח, משהו שאני בחיים לא יפסיק לחשוב עליו על איך לצאת מפה איך לחזור לחיים הרגילים שלי לחיים שאני בוחר מה לעשות בהם ואף אחד לא עוצר אותי.
"ל-לואי" קראתי עם קול דיי צרוד כי לא דיברתי מאז שקמתי "כן" הוא ענה הוא היה נשמע מופתע שאני מתחיל שיחה אני לא יכול להאשים אותו אני כבר הרבה זמן לא התחלתי שיחה איתו...מרצוני לפחות, "א-אני חשבתי אולי אממ אתה יודע הרי שאני הייתי אמור ללכת לאוניברסיטה ללמוד רפואה חשבתי אולי אממ-" "לא" "אבל לו-" "אמרתי לא הארי אתה לא צריך את זה אני עובד מספיק כדי שלא תצטרך להרים אצבע שתוכל לנוח ולא להיות לחוץ בגלל דברים מהסוג הזה מובן?" "כ-כן" וככה השיחה שקיוויתי שתילך אחרת, הלכה. הוא לא מבין שאני אוהב ללמוד אני נהנה מסוג כזה של לחץ במיוחד אם זה משהו שאני אוהב כמו רפואה, אבל כמו מה שמרגיש כל הזמן העולם שונא אותי ולא רוצה שאני יאהב את החיים שלי, הוא נתן לי נשיקה על המצח ויצא מהחדר אני פשוט המשכתי לקרוא מרגיש דמעות שרוצות לצאת אבל נלחמתי כמה שאני יכול שהן לא יצאו כמובן שהפסדתי והדמעות פשוט ירדו בלי הפסקה עד שנרדמתי.
נ.מ. לואי:
יצאתי מהחדר קצת עצבני בגלל השיחה למה הוא בכלל חושב שהוא צריך את זה הוא לא מבין שיש לי מספיק כסף בשביל לקנות לו מה שבא לו ולתת לו את החיים הכי טובים שיכול להיות לו הוא לא צריך ללמוד הוא לא צריך לחץ בחיים שלי הוא רק צריך להירגע ולתת לי לטפל בו ולהיות איתו.
אחרי שיצאתי מהספרייה הלכתי למשרד שלי עונה לאימיילים מהעבודה וקורא קצת חדשות הייתה כותרת אחת שבאמת תפסה את צומת הלב שלי
"התפתחות בתקרית שקרתה מלפני שנה הנער הארי סטיילס נחטף, לא היה ידוע למשטרה איפה הוא או מי חטף אותם גם לא היו להם שום התפתחויות אז התיק נסגר ונשכח על ידי רוב אבל מלפני כמה שעות התקשר למשטרה מקור חסוי ונתן להם מידע על איפה הנער אמור להיות בינתיים המשטרה לא בטוחים אם להאמין למקור או לא אבל המשפחה של הנער לוחצים על המשטרה ולפי איך שהמצב ניראה עכשיו הם עומדים לחפש ואולי הנער שאיבד שנה מחייו ימצא."
הכתבה המשיכה לעוד כמה שורות הייתי עצבני ולא הבנתי מי אמר להם אף אחד לא יודע חוץ מנייל, זאין וליאם.
נייל וזאין בחיים לא יאמרו אני זה שנותן להם כסף וזאין שומר על ליאם ואני דיי בטוח שאין לו שום יכולות להתקשר למשטרה אבל זה לא מה שחשוב עכשיו מה שחשוב עכשיו זה שאני חייב לקחת את הארי מכאן מהר.
--------
בינתיים בתחנת המשטרה
נ.מ. גוף שלישי:
המפקד של המשטרה עמד מול הצוות שלו בזמן שהם מתלבטים עם לסמוך על המקור או לא הם הרי לא יודעים מי זה והשיחה נגמרה הרבה יותר מדי מוזר אבל אפילו אם יש סיכוי אולי זה שווה את זה.
אחרי חצי שעה של דיבורים והרבה דעות צעקות והתלבטויות הם החליטו שזה שווה את זה ושהם עומדים לסמוך על המקור, תוך כמה ימים הם ילכו לאותו בית עם הצו שיבקשו, הם יחפשו אם יש שם רמזים למיקום של הנער או אם יש להם מספיק מזל הנער עצמו.
YOU ARE READING
.Obsession//L.S
Fanfic(גמור) מה קורה שלואי רואה נער מתולתל עם עיניים ירוקות בבית קפה ומחליט שהוא רוצה אותו רק לעצמו. ⚠אזהרות:⚠ תכנים מיניים אלימות שפה גסה פגיעה עצמית