CHAPTER 17

11 0 0
                                    

Ok dekat chapter 17 ni dah start ada Felix dan Cha eun woo kawan suga ye .

POV JINSOO .

" Weh jin aku nak keluar jap dengan Yuqi boleh tak " tanya Jisoo untuk meminta izin .

" Boleh jangan lambat pukul 7 dah balik faham " Jawab Jin yang main fon di sofa bilik nya .

" Jin aku pinjam kereta kau boleh tak " tanya Jisoo .

" Boleh tapi kiss dulu baru boleh " Jawab Jisoo .

" Takpelah kalau catu aku naik teksi " Sahut Jisoo .

" Alah gurau je dengan baby takkan takboleh " Jawab Jin sambil memeluk Jisoo dari belakang .

" Pergila baby ambik atas meja tuh " Jawab Jin lagi .

" Jangan lelama nanti aku rindu kau " Tanya Jinn sambil memeluk Jisoo dengan kuat sehingga Jisoo susah nafas .

" Lepas kan aku Jin ye aku janji " Jawab Jisoo dengan lantas .

Jisoo pon menuju ke arah kereta nya . Tapi dia tidak menyedari kalau V mengikutnya dari belakang .

SKIP PERJALANAN !!!

DI RUMAH LEE DONG WOOK .

" Hi daddy sapa Jiso yang masuk dari mintak dan melihat ayah nya di ruang tamu .

" Hi anak Daddy kesayangan Daddy " sahut Lee dong wook .

" Jisoo kenapa balik sini " Tanya Lee dong wook .

" Hehe jisoo jemput Yuqi sebab rindu nak ajak keluar pergi mall boleh daddy " Jawab Jisoo dengan senyuman manis nya .

" Pergilah tapi jangan lama kamu itu perempuan " Sahut Lee dong wook .

" Kamu pergilah ke atas mungkin Yuqi lagi bersiap siap ." Jawab Lee dong wook

" Baiklah daddy " Sahut Jisoo .

TOK .... TOKK .....

" Yuqi Jisoo unnie masuk ya " Tanya Jisoo .

" Masuklah pintu tak kunci pon " jawab Yuqi .

" Yuqi dah siap ke jumla kita gerak " tanya Jisoo .

" Jum " Sahut Yuqi .

SKIP PERJALANAN KE MALL !!
MALL TEMPAT JISOO DENGAN YUQI PERGI !!!.

SKIP PERJALANAN KE MALL !! MALL TEMPAT JISOO DENGAN YUQI PERGI !!!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

" Jisoo unnie nak beli apa " tanya Yuqi

" Mari kita makan dulu baru pergi beli barang yang patut " Sahut Jisoo

" Baiklah Yuqii pon dah lapar ni Jisoo unnie sengih Yuqi .

" Ehm comel je adek Jisoo unnie ini ." Kata Jisoo sambil mencubit hidung Yuqi .

" Arh sakit lah Jisoo unnie " Ujar Yuqi .

SKIP MAKAN !!!

" Yuqi jum masuk kedai kasut ni jap Jisoo unnie nak beli kasut sweet couple buat Unnie dengan Opaa cerewet tu " Kata Jisoo .

My Husband Is PYSCHOWhere stories live. Discover now