Κεφάλαιο 25

119 5 75
                                    

Eva pov
Έτσι έκανα ένα ντουζ και κάθισα να κάνω τα μαθήματα μου, ώσπου το κινητό μου χτύπησε,αμέσως το σήκωσα με χαρά μιας και ήταν ο εξαφανισμένος αδερφός μου.

Κλήση

Eva: Που στο καλό είσαι Ethan?
Ethan: Δεν μπορώ να σου πω μικρή μου,απλά σε πήρα να δω αν είσαι καλά!
Eva: Εγω είμαι καλά όπως πάντα μην ανησυχείς για μένα. Εσύ πως είσαι? Και γιατί δεν μπορείς να μου πεις που είσαι? Το ξέρεις ότι ανησύχησα για σένα?
Ethan: Χίλια συγνώμη αδερφούλα μου, απλα έγινε κάτι και ένας φίλος με χρειάζεται για βοήθεια! Μόνο αυτό μπορώ να σου πω,όσο για την υγεία μου εγω είμαι καλά, μην ανησυχείς. 
Eva: Φίλος η φίλη πονηρο κοαλα?
Ethan: Χαχα άκου κοαλα!! Άρχισες πάλι?
Eva: Μου λείπεις και θέλω να σε πειράξω.
Ethan: Ναι το ξέρω και εμένα μου λείπει να μου φωνάζεις όταν τα σπάω, και τα καταστρέφω όλα...
Eva: Μαζόχα μου εσύ.
Ethan: Είπαμε οχι και έτσι, λοιπόν πρέπει να κλείσω γιατί έχω δουλειά,  τα λέμε!
Eva: Ποτέ θα έρθεις?
Ethan: Δεν ξέρω,εσύ για να μην είσαι μόνη σου πήγαινε στο σπίτι της Allison και του φίλου μου Elian, κλείνω.
Eva: Μα....

Τέλος κλήσης

Eva pov
Πραγματικά αυτός ο αδερφός μου ξέρει πως να σε ανησυχεί και να τερματίζει μια κλήση που σου αφήνει πολλά υπονοούμενα, ερωτήματα και ανησυχίες! Αλλά είμαι 100% σίγουρη ότι έχει σχέση με την κοπέλα που τον απασχολεί. Ελπίζω να την γνωρίσω κάποια μέρα γιατί είμαι πολύ περίεργη που ο αδερφός μου ερωτεύτηκε τόσο δυνατά.  Δεν του έχει ξανά τύχει ως τώρα, έτσι άρχισα να μαζεύω τα πράγματα μου,και να στείλω μήνυμα στην Allison για να πάω να μείνω εκεί μιας και σήμερα πέρασε δύσκολα με τον μαλακα τον πρώην της.

Allison pov
Εφόσον πήρα τα πράγματα μου και έφυγα απο το πανεπιστήμιο ενώ προσπαθούσα να ηρεμήσω από τα σημερινά προβλήματα που μερικοί μαλακες- κάφροι και δύο συγκεκριμένα μου προκάλεσαν. Έτσι ασυναίσθητα σταματησα στο αγαπημένο μου πάρκο με τους ωραίους πλακόστρωτους δρόμους, που στο πλάι τους εχου κατασειρα ωραία δέντρα με κερασιές και αμυγδαλιές, ενώ από κάτω τους υπάρχουν τα τέλεια από ξύλο παγκάκια. Όμως το πιο μαγικό είναι η θέα με την λίμνη με τα νουφαρα, τις πάπιες, τις μικρές βαρκούλες σε σχήμα κύκνου για τα ερωτευμένα ζευγάρια και το μικρό κιόσκι με το τεράστιο φυλλωδες δέντρο στο κέντρο που τα ζευγαράκια πηγαίνουν για φωτογραφίες στην μαγευτική μικρή κούνια του μεγάλου γερικου δέντρου. Εφόσον πάρκαρα το αυτοκίνητο μου στο πάρκινγκ με τους μικρούς θάμνους, πήρα στα χέρια μου το βιβλίο που γράφω και προχώρησα στον πλακόστρωτο δρομο από τα πεσμένα φύλλα και πέταλα των κερασιών, αμυγδαλιων και διαφόρων δέντρων του πάρκου. Κάθισα σε ένα καφέ μεγάλο παγκάκι κοντά στην λίμνη για να την βλέπω και να την απολαμβάνω μαζί με τα ερωτευμένα ζευγαράκια. Έτσι εβαλα μουσική στο κινητό, ενώ φόρεσα τα ακουστικά και άρχισα να γράφω για να χαλαρώσω από τους μαλακες και τα προβλήματα μου. Ύστερα θα πρέπει να αντιμετωπίσω και τον αδερφό μου, ωστόσο να μην το σκέφτομαι αυτο τώρα.

Christian pov
Πραγματικά αυτή η γυναίκα με έκανε να χάσω τον έλεγχο του εαυτού μου μέχρι που πήγα στο επόμενο μάθημα μου χωρίς τα απαραίτητα βιβλία και εργασίες για τους μαθητές μου. Έτσι ενώ βρισκόμουν στην αίθουσα οικονομολόγων εβαλα να λύσουν ένα πρόβλημα οι μαθητές ώσπου να πάω στο γραφείο των καθηγητών να πάρω τα βιβλία μου, μόλις άνοιξα την πόρτα είδα ένα γραφείο άδειο από καθηγητές. Είχε τοση ησυχία που άκουγα από το γραφείο του διευθυντή την αγανακτισμενη φωνή του για τους ανυπακουους φοιτητές.

Διευθυντης
Πως είναι δυνατόν μεγάλοι άνθρωποι που είσαστε να μην μπορείτε να ακολουθήσετε κάποιους βασικους κανονες. Έχω βαρεθεί να μην ακούτε έστω και τα βασικά.  Θα πάρεις μια 4η μέρη αποβολή από το πανεπιστήμιο για να μάθεις τα βασικά που ένας άνθρωπος πρέπει να ξέρει. Τώρα πήγαινε σε παρακαλώ και την Δευτέρα θα έρθεις με τον κηδεμόνα σου..
Allison: (Πήγα να ανοίξω το στόμα μου για να μιλήσω αλλά με διέκοψε ο γέρος μπαμπογερος...
Διευθυντής: Ούτε λέξη! Έξω!!

Christian pov
Πραγματικά αυτός ο διευθυντής δίνει και παίρνει όμως δεν περίμενα από την πόρτα του γραφείου αυτού να βγει εκείνη.....

ΚΑΤΙ ΑΠΡΟΣΜΕΝΟ Donde viven las historias. Descúbrelo ahora