Uraraka szemszöge:
Reggel Deku hangjára ébredtem ahogy szólongat.
-Ochako- ébresztgetett.
-Jó reggelt- mondtam álmosan.
-Jó reggelt. Menny öltözz fel mert suli van.-mondta egy mosollyal az arcát. Már rajta volt az egyenruha. Nem tudom mikor kelhetett fel de kávét is csinált nekem ami nagyon jól esett. Mikor megírtam a kávémat és elkészültem, lerohantam ahol már a többiek is voltak. Odamentem Dekuhoz aki megfogta a derekam, megölelt utánna egy rövid csókot is nyomott a számra.-Uuuuuu-kezdte Denki. De nem sokáig mert Jirou hátulról megütötte.
-Boccsi srácok.-mondta majd elrángatta Denkit.
-Oj fura haju!-kiabált Bakugou Kirishimának.
-Igen?-válaszolt a vörös.
-Van egy lány akit Facebookon láttam, valami Yurine. Bejön a csaj.-Mondta Bakugou Kirishimának miközben a telefonját mutatta neki. Mindegy inkább nem akarom tudni. Amikor Mina is leért elindultunk a suliba. Dekuval kézenfogva sétáltunk. Első óra osztályfőnöki szóval egy kicsit késni fog a tanár. Aizawa tanárúr megint egy nagy hernyóként jött be. (😂)
-Csendet! Kezdeném az órát!-csitított.-Most pedig bejelenteni valóm van. Jóvőhéten lesz a sportfesztivál. Utána öt nappal később pedig egy bál.-magyarázta álmosan. Hirtelen mindenki elkezdett újjongani.
-Yeeey!!-kiabáltak.
-Csönd! Nem fejeztem be!-kiabált a tanárúr mire mindenki elhallgatott és folytatta.-A fesztivál három nap múlva lesz. Az előtte lévő nap szabadnap, vagyis nem kell jönnötök suliba. A fesztivál után egy napot jöttök. És a bál előtti két nap arra lesz, hogy felkészüljetek a bálra. Eddig minden világos?-kérdezte.
-Igen!-mondta egyszerre az osztály.
-Jó. A fesztiválon nem a hősruhátokat hanem a tornaruhát kell felvenni. Aztán a bállal kapcsolatban, a lányokhoz szólnék. A ruhátok lehet laza, de próbáljatok meg úgy felöltözni mintha ez lenne az utolsó bálotok. Ti legyetek a legszebbek. A fiúk is nagyjából szabadon öltözhetnek, nem muszáj teljesen feketében.-mondta.
-Rendben!!-szólt az osztály, ezzel együtt ki is csengettek. Nagyon nekezen ment el a nap. Minden szünetet Dekuval töltöttem. Mikor visszamentünk a koliba. Felmentünk átöltözni. Mikor kész lettem átmentem Deku szobájába. De lehet hogy rosszkor, mert pont akkor jött ki a fürdőből. A derekán volt egy kendő ami takarta azt amit kell.Rettentően elpirultam, mert hát nem látni ilyet minden nap.
-Minden rendben Ochako? Az arcod nagyon piros.-jött közelebb hogy megnézze a lázam. Összerakta a homlokunkat.
-Min-minden rendben. Nem vagyok lá-lázas.-dadogtam.
-Biztos?
-Biztos!Deku megfogta pár ruháját majd vissza ment a fürdőbe. Pár másodperc molva elindultam hogy csináljak egy kávét..........................volna, ha valaki nem kap el hátulról.
-De-deku?-kérdeztem egy kicsit pirosan.
-Majd csinálok én kávét, teát vagy amit csak akarsz. Inkább pihenj.-mondta majd elengedett és magával szembe fordított.
-Mit kérsz?-kérdezte.
-Kávét.-mondtam szemeibe nézve. Ezután megcsókolt és elindult kávét főzni. Én leültem és megnéztem a híreket a tévében.-Ochako te már tudod milyen lesz a ruhád a bálon? Nagyon hercegnős lesz?-kérdezte Deku.
-Nemtudom valószínűleg igen, mert a tanár úr is mondta meg biztos hogy a lányoknak is olyan lesz.-magyaráztam.
-Én mondjuk jobban várom a sportfesztivált.-mondta, közben ideadta a kávét és magának is hozott.
-Én a bált.-válaszoltam.
-Persze mert te lány vagy-mondta kuncogva.
-Hahaha, inkább menjünk le és nézzük meg hogy kész van e a vacsora.
-Jó-feláltunk és kézenfogva, kávéval, lementünk.
-Na mivan srácok? Gyanús volt ahogy felsiettetek.-húzta Denki egy perverz mosolyra száját. Nem foglalkoztunk vele. Megvártuk míg kész a vacsi, megettük, majd felmentünk. Elbeszélgettük az időt. Majd befeküdtünk az ágyba. És gyorsan elaludtunk.~~~~~~~Visszajátszás~~~~~~~~~~
Deku szemszöge:
Mikor lementünk hogy megnézzük kész van-e a vacsi, Denki idejött hozzánk.
-Na mivan srácok? Gyanús volt ahogy felsiettetek.-húzta az agyam Denki. Fejbevágtam volna. Nagyon jól tudtam mire gondol. Még csak két napja jöttünk össze Ochakoval ezért nem gondolkozom ilyeneken. És azt is tudom hogy még nem volt fiúval ezért szűz, szóval nem akarok neki fájdalmat okozni. Majd ha késszen áll. Vacsi után felmentünk, beszélgettünk és hamar eljött az este. Lefeküdtünk aludni. Ochako nagyon hamar elaludt, én pedig hallgattam ahogy békésen szuszog.******************************
Köszönöm szépen ha végigolvastad!!😍😍
Ha tetszett votolj és hozom a további részeket amint tudom!😋😋🥰🥰
Pápá!!Ja és így a végére hagyok nektek egy képet.😘
ESTÁS LEYENDO
Miért kell tönkre tenned? (Izuku x Ochako) / BEFEJEZETT /
Romance-Miért kell tönkre tenned!? Miért téped ki a lelkem és darabolod fel a szívem!!? MOND MIÉRT!!!? -Lesz káromkodás (Thx Kacchan) -Szomorú -Nem követi az eredetit! Lesznek kihagyott dolgok! -Szóismétlés előfordulhat.... -Hejesírási hibákat nézzétek el�...