/ erőléti felmérő közben /
Pont Dekuval tett össze ez a vén csotrogány.
Nah most akkor még kínosabb lesz minden mint valaha.
Deku olyan félénken állt mellém , hozzám se szól rám se néz.
Mitől tart ez?~ Figyelj Deku !
- Nem kell mondanod semmit Katsuki...felejtsünk el mindent!
Ez meg miről beszél , végig se hallgat inkább úgy teszek mintha nem tudnék semmitől.
~ miről beszélsz?
Deku csak kérdően nézett és úgy csináltam mintha semmiről sem tudnék.
~ nah szóval , figyelnél rám?
Annyit akartam kérdezni van e valami ötleted arra , hogyan győzzünk a másik két csapat ellen?- nem nincs ötletem.
Milyen szótlan..nekem kell gondolkoznom . muszáj lesz vele beszélnek erről A naplós témáról máskülönben megbolondul.
Bekell neki bizonyítanom , hogy nem érezhet irántam semmit.
Mire a gondolatok végig cikáztak volna az agyamban Todoroki csapata megtámadott minket , deku végig semmit sem csinált.
Nagy nehezen levertem őket és csak egy csapat maradt.Mostmár elegem van.
Odanyomtam Dekut a falhoz és így szoltam :~ Neked mi a fasz bajod van???
Térjél már észhez, hülye Deku!!!Ezzel csak Deku rám nézett és arca paradicsom vörös lett , akkor realizáltam , hogy a falhoz szorítottam és ilyenkor szokott a filmes csókos jelenet következni.
De hülye vagyok. Azzal elengedtem Dekut aki csak maga elé bámulva vigyorgott.~ Rád tényleg nem lehet szamítani??
Akkor megyek egyedül.
Azzal hátat fordítottam neki , de Deku megszolalt.- nem ...megyek van egy tervem!
Deku a fülembe súgott egy elég eszelős tervet és elindultunk a végrehajtására./ Terv a következő /:
Amíg Momoék a helyet térképezik fel mi nem két oldalról támadunk ahogy számítanak ránk , hanem egyszerre támadunk szemből és meglepjük Őket.
/ Eközben /
Ahogy igyekeztünk Momoék elé vágni , Inkább mondthatni ők leptem meg minket mert hamarabb találtak ránk momo egy bomba szerűséged dobott felénk és , hogy megvédjem Dekut is és magamat is Deku elé ugrottam , a bomba szerűség egy hatalmasat lökött rajtunk és beestünk az épületbe , Dekura estem ahol majdnem összeért a szánk.
Egyből felpattantam és most esett le...belepirultam a dolgokba...mi a szösz?....ez nem én vagyok...
ESTÁS LEYENDO
Érezni Akarlak {Bokudeku}
Romance‼️ kérlek ha nem láttad az előző részt akkor elsőbb olvasd el : ÉRZELMEK MÖGÉ REJTVE ‼️ összefoglaló:(előző könyv tartalmából) Izuku egy álomba szenderedik ahol mély érzelmek kötik Katsukihoz és 🔞 kalandok kötik őket össze , mikor Izuku felkel az á...