פרק 6

1.2K 80 35
                                    

הארי התעורר הבוקר מחויך. הוא הבין שהכאב שקרה לו בחזה לפני כמה ימים היה בסהכ מכה.

ליאם הגיע לחדרו כמו כל בוקר מרים אותו לשירותים ועוזר לו לצחצח את שיניו. "לילי אתה חושב שפגעתי בלולו?" שאל הארי בעצב, פוחד שפגע בלואי. "אני לא יודע האז, רוצה לבקש ממנו סליחה" אמר ליאם בחוסר רצון אבל רצה שהארי יתבגר מעט ויבקש סליחה אם הוא חושב שפגע.

"כן אני רוצה לבקש סליחה! עכשיו? או אחר כך? אני רוצה עכשיו! לא בעצם אני רוצה אחר כך!" אמר בהתלהבות כי הוא הולך לבקש סליחה ממישהו, "אין עליך האזבאר" צחק ליאם וחיבק אותו.

ליאם החזיר את הארי לחדרו והושיב אותו על המיטה, "תתלבש האז אני בנתיים אכין לך שוקו למטה" אמר נשק לראשו ויצא מהחדר.

הארי החליט ללבוש היום חצאית תכלת בהירה עם פוטר וורוד ונעליים לבנות. הוא דילג לכיוון המטבח והתיישב בכיסא שלו.

"לילי האזי מוכן ומזומן לצאת!" צעק מהכיסא שלו, "ואיפה ניני הוא לא הביא להאזי חיבוק היום" לפתע יבב. "אני רוצה חיבוק מניני!" התחיל לבכות וכשראה שנייל יורד במדרגות חייך והרים את ידיו לכיוונו מסמן לו להרים אותו.

"האז הנה אתה!" קרא נייל בחיוך רץ לכיוון הארי שקיפץ בהתרגשות, הוא הרים אותו עליו ונישק לפרצופו. "לילי איפה השוקו שלי" אמר הארי נשען על נייל, "ממש כאן האזבאר" אמר ליאם והניח את השוקו על השולחן.

הארי שתה את השוקו וכשסיים ליאם הוריד אותו מהכיסא והחזיק את ידו. הם הלכו בשקט נעים למכונית, והשקט נשאר גם במהלך הנסיעה.

כשהגיעו לבית ספר ראו את לואי וזאין בשער, הארי רץ לכיוונם וקופץ לחבק את זאין, "איך אתה קטנצ'יק?" שאל זאין מסובב את הארי באוויר ומשתיל לו נשיקה בלחי, "אני בסדר תודה ששאלת זיזי" השיב בחיוך ומתנתק מהחיבוק.

"לולו אני צריך להגיד לך משהו בצד, אני יכול?" שאל בעיניים מתחננות, "אני? ב-בטח בייבי בוא" אמר לואי מחזיק את ידו ומושך אותו לצד.
"רציתי לבקש סליחה על מה שאמרתי במועדון, זה לא היה נחמד בכלל ואני נחמד נכון?" אמר הארי עוד שנייה בוכה, הוא לא אוהב לפגוע באנשים.

"סליחה? לא בייבי אני מצטער בוא לכאן" פתח לואי את ידיו ומכניס את הארי לחיבוק מוחץ, "התגעגעתי אליך לולו" מלמל הארי דוחף את ראשו לתוך צווארו, "גם אני בייבי" השיב לואי מנשק את השיער של הארי. "בוא נחזור לכולם יש לך שיעור עכשיו" הרים אותו עליו ונכנס לבית ספר.

לואי מעולם לא היה שמח יותר, הארי חזר אליו. אמנם לא בתור מאהב אבל הוא עכשיו יכול לחבק אותו ולהיות איתו.

הוא חשב שזה כבר לא יחזור להיות כמו פעם, אבל הנה עכשיו הוא מרים אותו ומנשק את פרצופו כל שנייה.

כמובן שהארי מתנגד כי זה מדגדג אותו. אבל לואי כלכך אוהב את הצחוק והחיוך שלו אז לא אכפת לו שזה מדגדג אותו.

My Baby-l.sWhere stories live. Discover now