6.

755 33 0
                                    

/ A tesiöltözöben /

Todoroki furcsán nézett ránk ami érthető mivel mindketten elpirulva Dekuval és félmesztelen pláne , hogy a rohadt falhoz nyomtam.
Todoroki nem szolva semmit leült a padra és öltözni kezdett. Gyorsan felvettem a tesi cuccom és rohantam a tesiterembe.
A tesiterembe érve a tőbbiek már a bemelegítő futást végezték mikor becsatlakoztam. Nem sokkal később Dekuék is megérkeztek.
Említette Deku Todorokit is a naplóba és látszik is Dekun , hogy azóta tard Todorokitól. Az a hülye félarcú megerőszakolta. A düh vezérelt vagy nem tudom de neki estem Todorokinak aki értetlenül védekezett , már majdnem véresre vertem mikor Ayzava közbe lépett , hogy hagyjuk rá.
Deku a száját foga odarohant hozzám és megfogta a kezem , ránéztem mire ő olyan pillantást vetett rám mintha köszönetet mondana nekem mert megvertem Todorokit.

Jolvan menjünk bele egykis játékba.. szórakoztatom magam úgyis unalmas az életem az állandó tanulástól.
Megfordultam és Deku homlokára egy puszit nyomtam aki egyből ellépett tőlem , elmosolyodott és csak ott állt mint szar a fűben. Nem baj az álmodban domináns voltam? Akkor leszek most is domináns.
Azzal megfogtam deku kezét és kivezettem a tesiteremből , mit sem érdekelve azzal hogy Ayzava utánnunk kiabál.

Berángattam Dekut az öltözőbe és levettem a pólóm , utasítottam rá vegye le ő is. Nagy nehezen levette a polóját , és ismét a falhoz szorítottam.

~ Mit szeretnél Deku? Mit akarsz mit tegyek? Vigyorogtam pimaszul és mézédes ajkait néztem.
Deku meredten nézett és egyfolytába a számat nézte.
Az isten bassza meg ettől beindulok.
Ahogy a számat nézte egyre jobban közeledtem hozzá , és megakartam ízlelni agyam képzelete szerint mézédes ajkát.

- téged.....téged...
Egyszercsak Deku egy hatalmas nagyot lökött rajtam és a padlóra estünk, Deku rajtam volt és sírni kezdett.

- téged akarlak , mindenhogy , szeretni akarlak , azt akarom , hogy ne gyülőlj többe , hogy legyél velem mindig kedves , hogy csókolj engem.
Könnyei a fejemre hullodtam , és szavai nagyon megdöbbentőek voltak számomra , Dekut magamhoz öleltem de nem érezstem semmi .
Lassacskán megnyugodott mindketten felkeltünk a földről átöltöztünk és visszasétáltunk az osztályterembe.

Érezni Akarlak  {Bokudeku} Donde viven las historias. Descúbrelo ahora