Kiss a!😠

528 90 19
                                    

Ka theih tawp in in tan kan type leh ṭang+ a nge aw🤭🤭🤭
Eng pawh chu ni se.....Reader zawng+ te chung ah ka lawm a ni tawp mai.....

New Reader in awm belh ve zel a......Army i nih chuan Bl lam tho ka ziak aw.....ka profile i check mai dawn nia.......

Tan ang u aw.......

Heartbeats

Chapter-15

________________________________

Mark// ih....Vawin khan ka hre chiah bik lo.....vernon ten an hria...zawt mai rawh.....a hrim+ in êng nge buai na ah i in hnuh luh thrih a?....mawh....

Alex// eng buai na ah maw?

Mark// Kimkimi kha..

Alex// ka fa a nilo!!!!a ni lo tak+ i la awih lo a mi?

Mark// a phih theih in i awm tho a lawm....over lutuk...

Alex// i thik tih na a mi?...h....mmmm....mawh?

Mark// ka haw dawn.... Abiang a sen ṭrawn+ a....

Hung lam a hawi nghal a..kal nghal mai a tum bawk.....'ka lo riak ve dawn......ka ngai lutuk che......Reubena chu kan in ah kal mai rawh se' a ti tham deuh ṭhiak a...

Mark// Alex a thrih rih loh.....Bak ah kan ni ve chauh a.....

Alex//ka tih palh mahsr,Reubena chu ka hruai haw mai ang..kei mah chauh in ka awm tho....

Mark// a duh dawn a mi?

Alex// ka sawi chuan a awih mai ang....kal ang ka va thlah ang che.....

Mark// i chiang a maw?..duh lo ta se...

Alex// duh ang...mahse,ka lo riah loh man ah Kiss chu ka phu lo maw!...a mit ko a san ak a....

Mark// i zak lo kal ang.....an in zui ve hna+ a.......

<Time skip>



Reubena// i lo haw tih kha chu ka hria a...mahse....ka lo tlawh hman lo che a nih kha.....Alex room lam oan chuan an in zui a..

Alex// eng nge Nick,Vernon emaw,Jay pawh i pan mai loh a......Mark kher?

Reubena// Jay chuan ni hnih chhung call a la thei tawh lo....Midang chu ka ti buai ngun lutuk a....khum a leh tual pah chuan a sawi a.

Alex// le..han sawi teh...Lalfakawma..chuan eng tin maw a lo tih leh tawh che...i pa hrawn sawn ti nge kut a thlak reng che?

Heartbeats //BL//(mizo)Where stories live. Discover now