harmadik

1.6K 188 8
                                    

Jimin egy határozott mozdulattal az ölembe ült, én pedig a fenekére csúsztattam a kezeimet. Elhajolt tőlem, de csak annyira, hogy áttérhessen a nyakamra és ott kényeztessen tovább. Beharaptam ajkaimat és behunyt szemekkel élveztem a szürke hajú csókjait. Szerencsére odafigyelt arra, hogy még véletlenül se hagyjon nyomot, amiért hálás voltam, mert holnap így is-úgy is beszélnem kell majd Daeyonnal, nem segítene a helyzeten, ha több helyen is ki lenne szívva a nyakam. Egyelőre még csak gondolni sem akartam az őszinte beszélgetésre, ugyanis tudtam, hogy teljesen össze fogom törni a menyasszonyom szívét. Igyekeztem csak is a jelennel foglalkozni és inkább arra koncentrálni, hogy Jimin milyen irtó szexi.

Lekerültek rólunk a pólóink, de a nadrágok még egyelőre maradtak. A házigazda a mellkasomnál fogva hátradöntött, így hanyatt feküdtem az ágyon. Azonnal fölém mászott és szenvedélyesen megcsókolt. Fedetlen hátát cirógattam mindkét kezemmel, miközben ő áttért a felső testemre és ott hagyott nedves puszikat. Alsó ajkamat harapdáltam és igyekeztem csendben maradni, de akaratlanul is felnyögtem, amikor bal mellbimbómhoz ért. Csípőm a magasba emelkedett és muszáj voltam Jimin hátába kapaszkodni, mert eddig még egyszer sem csókoltak meg ott. Én természetesen csináltam már Daeyonnal, de ő velem még egyszer sem. Ez a terület nálam valahogy kimaradt, nem gondoltam , hogy ennyire jó érzés. Azt hittem, hogy a mellbimbó csak a nőknél érzékeny pont, a férfiaknál nem. Gyengéden fogai közé csíptette az említett testrészemet, én pedig még szorosabban kapaszkodtam a szürke hajúba. Össze kellett szorítanom a lábaimat, amikor a nadrágom vonalához ért, de még mielőtt bármit csinált volna, felpillantott rám. Nyeltem egy nagyot, mert olyan ártatlan arcot vágott, mintha éppen nem leszopni készülne engem, hanem egy ártatlan gyerekmesét mesélne a kistesóinak elalvás előtt.

- Csak csináld... Kérlek... - motyogtam zavartan, ugyanis az elmúlt másodperceknek köszönhetően teljes extázisba kerültem. A fenébe is, nem gondoltam, hogy ennyire jó lesz.

- Mit? - mosolyodott el. - Mit csináljak?

- Hát, tudod. Amit szerettél volna. - térítettem a konkrét válaszadást. Nem fogom kimondani, hogy szopjon le, mert tudom, hogy azt tervezte ő is. Mit húzza az agyamat?

- Mégis mit szerettem volna? Nem tudom, hogy mire gondolsz. - játszadozott továbbra is, nekem pedig kezdett elfogyni a türelmem.

- Jimin... - nyöszörögtem a szürke hajú nevét. - Kérlek, ne csináld ezt velem.

- Nem csinálok én semmit. Csak nem tudom, hogy mit szeretnél, mit tegyek. Elárulnád nekem végre? - villantotta ki fogait, mire felnyögtem és kigomboltam a nadrágomat, majd mit sem törődve azzal, hogy Jimin felettem fekszik, leszenvedtem magamról egészen a térdemig. - Szopjalak le? - kérdezte a merevedésemre pillantva.

- Igen - vágtam rá azonnal. - Szopj le, Jimin. Most azonnal.

- Oké - vonta meg a vállait, de még mielőtt levette volna rólam az alsómat, előre hajtotta a fejét és nyomott egy csókot rá.

Ismét fel kellett nyögnöm, amikor még óvatosan a farkamat is bekapta. Vett egy mély levegőt, azzal elhajoltam tőlem és végre levehettem magamról az utolsó zavaró tényezőt, a bokszeremet. Először csak a makkomat ízlelgette, utána viszont tövig a szájába engedett. A hajába vezettem az ujjaimat és többször is érzékeltettem vele, hogy nyugodtan csinálhatja gyorsabban is, nekem már így is teljesen végem van. A szürke hajúnak többször is vissza kellett nyomnia a csípőmet az ágyra, ugyanis minden egyes alkalommal automatikusan a magasba emelkedett, amikor Jimin egész hosszomat a szájába vette. Annyira jól használta az ajkait, a nyelvét és hozzájuk az ujjait is, hogy nem bírtam tovább, elélveztem. Pedig azt hittem, hogy simán kibírom a szexig. Mellkasom gyorsan emelkedett fel s le, alig kaptam levegőt és hosszú percekig fehérséget, illetve csillagokat láttam magam előtt. Fogalmam sincs, hogy mikor volt utoljára ilyen intenzív orgazmusom, de Jiminnek sikerült egyből elérnie, hogy teljesen a fellegekben járjak. Mondjuk határozottan az sem tett jót, hogy a bárban szándékosan húzta az agyamat, illetve sokáig el kellett nyomnom magamban a semmiből termett sóvárgás és szenvedély érzését.

is she the one? ~ jikook | ✔حيث تعيش القصص. اكتشف الآن